ΦόρουμΚαζίνοZodiac Casino - γενική συζήτηση

Zodiac Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Matiseli
|
7322 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Yeah see what I mean about them saying one thing and actually showing proof of doing another this is why this is frustrating for me then they know exactly what they are doing and they know that what they are doing it wrong also as I said I have all the proof in order that this casino is definitely not being fair about this withdrawal and that is very not very business like If you ask me it's all nothing but a huge scam don't win to big or else you won't ever see your winnings mine was $32000 and now they sent back the 71$ I deposited into winning the money but I didn't advance that withdrawal they just decided to send it back to me anyway so can someone explain that to me and they say my account even $12 showing in my account on that casino even they save account is closed but obviously it isn't when I can look it up like this right so then why is it that my account isn't accessable and they sent my deposit of $71 back to me and wiped my winnings supposedly is that all casino regulation also can you tell me that

πριν από 1 έτος

Το Zodiac Casino πήρε 1800 EUR από τον λογαριασμό παιχνιδιού και μπόνους μου και δεν απαντά στα μηνύματα ή στα παράπονά μου. Και δεν θα επιστρέψω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
lauripykalainen
πριν από 1 έτος

Hello,

I found an old complaint against this casino, but the complaint team was forced to reject it because you failed to provide the required information in the given time frame.

Is this issue related to this complaint, please?


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. Το κείμενο αυτό σχετίζεται με την εν λόγω καταγγελία.

Μετά την καταγγελία που έκανα, δεν έλαβα αιτήματα διευκρίνισης. Απλώς περίμενα, αλλά δεν ήρθε τίποτα.

τις καλύτερες ευχές

Lauri Pykäläinen

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου. Οπότε δεν ήξερα πώς να χρησιμοποιήσω αυτό το φόρουμ. Περίμενα ένα email που δεν έλαβα.

Γεια σου Lauri

Αυτόματη μετάφραση:
lauripykalainen
πριν από 1 έτος

Hello Lauri,

I think that you should get at least some notification, sometimes those automatic replies go directly to the spam folder or promotions tab - it varies. Anyway, if you submit a complaint, you can always access it from your profile menu tab "complaints". It's best to check there once every few days if the complaint is active.

This complaint can be reopened anytime, so feel free to contact Kristina, you can do so here, she put in her email address as well, and you can contact her anytime directly.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα