Γειά σου.
Λυπάμαι που διαφωνείτε, αλλά για να είμαι δίκαιος και ακριβής, επιτρέψτε μου να προσθέσω αυτήν την εξήγηση - όπως αναφέρεται στην καταγγελία:
"Θα ήθελα να τονίσω ότι θεωρούμε έγκυρο ένα αίτημα αυτοαποκλεισμού μόνο εάν έχει σταλεί σύμφωνα με τις οδηγίες που αναφέρονται στην ενότητα Υπεύθυνος τζόγος του καζίνο. Επιπλέον, το αίτημα αυτοαποκλεισμού πρέπει να αναφέρει το πρόβλημα/εθισμό στον τζόγο ως λόγο για τον λογαριασμό κλείσιμο .
Εφόσον φαίνεται ότι δεν το στείλατε στην προτεινόμενη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( support@wizebets.com ) και δεν βλέπω ότι αναφέρατε ξεκάθαρα το πρόβλημα του τζόγου ως λόγο, φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να αναγκάσουμε το καζίνο να επιστρέψει τα χρήματα τις καταθέσεις σας. Χωρίς να ενημερώσετε το καζίνο σχετικά με το πρόβλημα του τζόγου, ζητήσατε βασικά το απλό κλείσιμο του λογαριασμού σας , επομένως το καζίνο είχε το δικαίωμα να ανοίξει ξανά τον λογαριασμό σας όποτε."
Να το έχετε υπόψη σας, παρακαλώ.
Hello there.
I'm sorry you disagree, but to be fair and square allow me to add this explanation - as stated in the complaint:
"I would like to emphasize that we consider a self-exclusion request as valid only if it was sent following the instructions stated in the casino's Responsible Gambling section. Furthermore, the self-exclusion request must state gambling problem/addiction as the reason for account closure.
Since it seems that you didn't send it to the suggested email address (support@wizebets.com) and I don't see that you clearly stated the gambling problem as a reason, I am afraid that we cannot force the casino to refund your deposits. Without informing the casino about the gambling problem you basically asked for simple account closure, therefore the casino was allowed to reopen your account whenever."
Keep that in mind, please.
Αυτόματη μετάφραση: