Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWizebets Casino - γενική συζήτηση

Wizebets Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Nemokid
|
8.462 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1...3 4
Jaro
πριν από 2 ημέρες

Γεια σας το έκανα απευθείας από τον λογαριασμό μου και μέχρι στιγμής τίποτα ....ούτε στο υπόλοιπο του καζίνο ούτε στον τραπεζικό λογαριασμό στέλνω email και απαντούν αυτόματα 😔

Αυτόματη μετάφραση:
tftcosta
πριν από 2 ημέρες

Γεια σας, το έκανα απευθείας από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και μέχρι στιγμής δεν εμφανίζεται τίποτα ούτε στο υπόλοιπο ούτε στον τραπεζικό λογαριασμό ☹️

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

Μου έχει συμβεί το ίδιο πράγμα και μου είπαν ότι μπορεί να διαρκέσει έως και 48 ώρες (εργάσιμες ημέρες). Εάν δεν έχετε λάβει την κατάθεσή σας μετά από αυτήν την περίοδο, στείλτε ένα email με τα στοιχεία πληρωμής και την απόδειξη πληρωμής και επικοινωνήστε με τη συνομιλία υποστήριξης. Προσωπικά προτείνω τη χρήση της Skrill για κατάθεση και ανάληψη σε καζίνο. Πάντα το βρίσκω πιο γρήγορα και σχεδόν χωρίς προβλήματα! Ελπίζω να καταφέρετε να λύσετε αυτό το πρόβλημα κατάθεσης!

Αυτόματη μετάφραση:
tftcosta
χθες

Καλημέρα, δεν μου έχει συμβεί ποτέ και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει τίποτα στο καζίνο ή στο υπόλοιπο του λογαριασμού. Τους έχω στείλει ήδη την απόδειξη και απλώς την αγνοούν και λένε ότι η τράπεζά μου δεν την έχει πληρώσει και αυτό είναι ψέμα..😔

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

Καλημέρα, δεν μου έχει συμβεί ποτέ και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει τίποτα στο καζίνο ή στο υπόλοιπο του λογαριασμού. Τους έχω στείλει ήδη την απόδειξη και απλώς την αγνοούν και λένε ότι η τράπεζά μου δεν την έχει πληρώσει και αυτό είναι ψέμα..😔

Αυτόματη μετάφραση:
χθες

Τι θα συμβεί αν προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία που διεκπεραιώνει τη μεταφορά; Φαντάζομαι ότι υπάρχει ενδιάμεσος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

Γεια σας το έκανα απευθείας από τον λογαριασμό μου και μέχρι στιγμής τίποτα ....ούτε στο υπόλοιπο του καζίνο ούτε στον τραπεζικό λογαριασμό στέλνω email και απαντούν αυτόματα 😔

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 22 ώρες

Well, if they don't get paid, maybe they have nothing to say to you yet. So when you look at your bank statement, the deposit is already taken from your account and therefore the payment has been transferred without any problems, yes? I guess you will have to wait it out and if nothing happens I would contact the casino and show them the proof from the bank statement that the deposit has been transferred.

Jaro
πριν από 19 ώρες

Γεια σας, το έχω στείλει ήδη και λένε ότι είναι πρόβλημα της τράπεζάς μου, είναι ψέμα. Έχω την απόδειξη πληρωμής που τους έχω ήδη στείλει. Είναι όλοι ψεύτες, μέχρι στιγμής τίποτα στο υπόλοιπο του καζίνο ή στον τραπεζικό λογαριασμό 😔

Αυτόματη μετάφραση:
tftcosta
πριν από 19 ώρες

Γεια σας, έχω πάει ήδη στην τράπεζα, έχω στείλει ήδη την απόδειξη πληρωμής και εξακολουθούν να λένε ότι ήταν η τράπεζά μου που δεν έκανε την πληρωμή, αυτό είναι ψέμα, έχω την απόδειξη και έχω ήδη τους το έστειλα, απλά με αγνοούν, δεν τους νοιάζει, είναι κλέφτες, έχω στείλει ήδη περισσότερα από 20 email και τίποτα άλλο εκτός από αυτόματες απαντήσεις λέγοντας ότι φταίει η τράπεζά μου και έχω το απόδειξη... τέλος πάντων, δεν ξέρω τι να κάνω πια, μακάρι να λύσουν την κατάσταση, αλλά βλέπω ότι δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα και έτσι θα εξαπατήσουν τους πελάτες τους 😔

Αυτόματη μετάφραση:
xanarony1
πριν από 1 ώρα

Unfortunately, this is a complicated process and you often need to contact the payment provider. But if you have done so and everything is fine on your side, then you will probably just have to wait. It might be good to know if the casino also has a third party provider through which it processes the money and therefore if they can start the investigation. But that's just a thought and based on how the casino communicates with you, it might not be that easy.

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα