Βλέπω ότι το καζίνο είναι ειλικρινές και δεν αφήνει τους πελάτες του σε μπελάδες. Είχα ερωτήσεις και η υποστήριξη απάντησε σε όλες γρήγορα.
I see that the casino is honest and does not leave its customers in trouble. I had questions and the support answered them all quickly.
Χμμ, είναι κάπως ενδιαφέρον το γεγονός ότι επαινείς το καζίνο και προσπαθείς να γράψεις μια κριτική από μια προσωρινή διεύθυνση email.
Δεν μου φαίνεται πολύ αξιόπιστη γνώμη.
Hmm, it's kinda intriguing that you compliment the casino and tried to write a review from a temporary email address.
Sounds like not a very trustworthy opinion to me.
Χμμ, είναι κάπως ενδιαφέρον το γεγονός ότι επαινείς το καζίνο και προσπαθείς να γράψεις μια κριτική από μια προσωρινή διεύθυνση email.
Δεν μου φαίνεται πολύ αξιόπιστη γνώμη.
Hmm, it's kinda intriguing that you compliment the casino and tried to write a review from a temporary email address.
Sounds like not a very trustworthy opinion to me.
Δεν νομίζω, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται ποτέ. Αλλά δεν μου αρέσει όταν κάποιος δημιουργεί τεχνητά μια τέτοια κουβέντα. Τις περισσότερες φορές ούτως ή άλλως δεν παίρνω απάντηση στην ανάρτησή μου, κάτι που απλώς ενισχύει ότι δεν είναι ειλικρινής γνώμη. 🤔
I don't think so, but nothing is ever ruled out. But I don't like it when someone artificially creates such a conversation. Most of the time I don't get a reply to my post anyway, which just reinforces that it's not an honest opinion. 🤔
Γειά σου
Μην παίζετε σε αυτό το καζίνο
Για έναν πολύ απλό λόγο
Η επαλήθευση είναι απλά αδύνατη.
Ευχαριστώ
hello
Don't play at this casino
For a very simple reason
Verification is simply impossible.
Thanks
ola
Não joguem neste casino
Por uma razao muito simples
A verificação é simplesmente impossivel.
Obrigado
Γειά σου
Μην παίζετε σε αυτό το καζίνο
Για έναν πολύ απλό λόγο
Η επαλήθευση είναι απλά αδύνατη.
Ευχαριστώ
hello
Don't play at this casino
For a very simple reason
Verification is simply impossible.
Thanks
ola
Não joguem neste casino
Por uma razao muito simples
A verificação é simplesmente impossivel.
Obrigado
απατεώνες, σίγουρα. Επίσης, δεν θα σταματήσει να στέλνει ανεπιθύμητα μηνύματα με έναν ενοχλητικό τύπο spam-person (AI)
scammers, most definitely. Also wont stop spamming with an annoying as hell spambot-person-type (A.I.)
Χαιρετισμούς, για αρχή, θα ήταν σκόπιμο να πείτε γιατί έχετε αυτή τη γνώμη. Τι συνέβη στο καζίνο όταν τους αποκαλούσες απατεώνες; Μπορείς να μου το περιγράψεις σε παρακαλώ;
Greetings, to begin with, it would be appropriate to say why you are of this opinion. What happened in the casino when you called them scammers? Could you describe it for me please?
διαβάστε όλες τις κριτικές Jaro. Διεκδικούν κάθε είδους διασφαλίσεις/δίκαιο στοίχημα στον ιστότοπό τους που απλώς δεν υπάρχει. Επίσης άδειες που δεν έχουν. Επίσης προσφέρουν παράνομα υπηρεσίες στη χώρα μου. Μάλλον και άλλες χώρες. Στοχεύουν επιθετικά πελάτες εάν είναι τόσο άτυχοι που έχουν εγγραφεί εκεί. μόλις κάνετε check in, δεν μπορείτε ποτέ να κάνετε check out! 🙂 Επίσης, τώρα τελειώσαμε με τους «γκουρού» του καζίνο, καθώς φυσικά είναι εδώ για να προστατεύσουν τη βιομηχανία που βγάζει χρήματα από το να αρρωσταίνουν, να εθίζονται και να δυστυχούν και να ανεβαίνουν περαιτέρω (συγχωρήστε το λογοπαίγνιο) από την ολοκληρωτική ληστρική συμπεριφορά. Είμαι περίεργος αν η ανάρτησή μου θα είναι ορατή εδώ σε ένα μήνα περίπου.
Ένα μεγάλο κύμα αποχαιρετισμού λοιπόν σε όλους τους χρήστες: μην χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο ή αυτό το φόρουμ, την απόλυτη χάλια του και δεν έχει καμία αντικειμενικότητα ή πρόθεση να σας βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο που είναι επωφελής για εσάς. Και στο ίδιο πνεύμα: ένας μεγάλος σωρός κοπριάς κάθε, όλη μέρα σε όλους τους ανθρώπους που «εργάζονται» για τον γκουρού του καζίνο. Μακάρι το κάρμα σου να σε χτυπήσει σε ένα άβολο σημείο τη στιγμή που δεν το περίμενες. Ή απλώς έχετε μια φαγούρα που δεν μπορείτε να την αγγίξετε δύο φορές την ημέρα. Αντίο!
read all the reviews Jaro. They claim all sorts of safeguards/fair betting on their site which is just not there. Also licences, which they dont have. Also they are illegally offering services in my country. Probably other countries too. They aggressively target clients if they are so unlucky to have registered there. once you check in, you can never check out! 🙂 Also, now done with casino 'guru' as they of course are here to protect the industry which makes it's money out of making people sick, addicted and miseralble and upping the ante further (forgive the pun) by total predatory behaviour. Am curious if my post will be visible here in a month or so.
So a big wave of goodbye to all users: don't use this site or this forum, its total crap and has no objectivity or intention to aid you in any way that is beneficial to you. And in the same vein: a big pile of dung every, all day to all the people who 'work' for casino guru. May your karma hit you in an uncomfortable spot at a moment you hadn't expected it. Or just have an itch you cannot reach twice a day. Bye!
Δεν καταλαβαίνω από πού προήλθε και γιατί οι παίκτες δεν πρέπει να χρησιμοποιούν τα φόρουμ μας και τα παρόμοια. Ζήτησα την εμπειρία σας όχι για κριτικές άλλων παικτών.
Ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί πρέπει να προστατεύουμε τα καζίνο. Πώς προστατεύσαμε το καζίνο, δεν είπες κάτι συγκεκριμένο. Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί επιτίθεστε σε κανέναν από εμάς, αλλά αν πείτε τέτοια γενικά πράγματα και μας κατηγορήσετε για κάτι που δεν μπορείτε να υποστηρίξετε με στοιχεία, ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί.
Δεν εννοούσα να πάει έτσι, και δεν εννοώ να απειλήσω, αλλά εκτός από το να μας σκουπίζετε και να μην λέτε τίποτα συγκεκριμένο, δεν κάνετε τίποτα άλλο.
I don't understand where it came from and why players shouldn't use our forums and the like. I was asking for your experience not for reviews of other players.
Why we should protect casinos I don't understand either. How did we protect the casino, you didn't say anything specific. I don't really understand why you are attacking any of us, but if you say such general things and accuse us of something you can't back up with evidence, your account will be banned.
I didn't mean for it to go that way, and I don't mean to be threatening, but other than trashing us and saying nothing specific, you're not doing anything else.
τις δικές μου εμπειρίες με αυτό το καζίνο. Δεν μπορείτε να επαληθευτείτε. Επίσης χρησιμοποιείται για να έχει άδεια από το Κουρουκάο. Όταν ρωτάνε μετά από αυτό (δείτε άλλες δημοσιεύσεις στο φόρουμ) τώρα ξαφνικά αναφέρονται στην Κόστα Ρίκα. Είναι ένα γέλιο. Εκ νέου διαχειριστές του φόρουμ: όλα αυτά τα μετριαστικά πράγματα που δημοσιεύετε όλοι εδώ στα φόρουμ κάθε φορά που κάποιος είναι επικριτικός ή θυμωμένος σε ένα καζίνο. Μπορείτε να μου πείτε πώς χρηματοδοτείται αυτή η ιστοσελίδα και από ποιον; Βλέπω ότι η εταιρεία λειτουργεί από ένα ταχυδρομικό κουτί στις Σεϋχέλλες....
my own experiences with this casino. You cant be verified. Also used to have a license from Curucao. Upon asking after this (see other forum posts) they now suddenly refer to Costa Rica. Its a laugh. Re administrators of the forum: all this mitigating stuff you all post here on forums whenever someone is being critical or angry at a casnino. Can you tell me how this website is funded and by who? I see the company operates from a P.O. box in the Seychelles....
Λοιπόν, έχουμε φτάσει στην ουσία του θέματος, για το οποίο χαίρομαι και σας ευχαριστώ που το κρατήσατε χωρίς προβλήματα, μέχρι στιγμής.
Καταρχήν, σχετικά με την επαλήθευση, ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα όταν δεν είναι εφικτό, σας το εξήγησε με κάποιο τρόπο το καζίνο; Η άδεια που έχει το καζίνο είναι οι Κομόρες και τα περισσότερα καζίνο αλλάζουν σε τέτοιες άδειες, αφού το Κουρασάο πρόσφατα κατήργησε τις άδειές τους. Αλλά το GCB εξακολουθεί να λειτουργεί, επομένως θα πρέπει να έχουν και τα δύο.
Επίσης, δεν έχω πρόβλημα όταν κάποιος επικρίνει εποικοδομητικά εμάς ή το καζίνο, αλλά αν οι παίκτες σωπάσουν χωρίς να πουν κάτι συγκεκριμένο, έχω ένα θέμα με αυτό.
Σχετικά με την ερώτησή σας σχετικά με το πού χρηματοδοτείται η ιστοσελίδα, δεν μπορώ να πω ακριβώς, αλλά βρήκα αυτό γραμμένο σε αυτήν. Μπορείς να μου δείξεις πού βρήκες την εταιρεία από τις Σεϋχέλλες;
Well, we've gotten to the heart of the matter, which I'm glad about, and thank you for keeping it trouble-free, so far.
First of all, about the verification, what seems to be the problem when it is not possible, did the casino explain it to you somehow? The license that the casino has is Comoros and most casinos are switching to such licenses, since Curacao has recently taken their licenses down. But GCB is still in operation, so they should have both.
I also have no problem when someone constructively criticizes us or the casino, but if players shut up without saying anything specific I have an issue with it.
Regarding your question about where the website is funded, I can't say exactly, but I found this written on it. Can you show me where you found the company from Seychelles?
Λοιπόν... ο ιστότοπος για τον οποίο ρωτούσα και αναφερόμουν στο τελευταίο μέρος της προηγούμενης απάντησής μου... ήταν το Casino Guru. Και εδώ είναι ένα στιγμιότυπο από το δικό σας pobox 😛
well.... the website I was asking about and referring to in the latter part of my previous reply... was Casino Guru. And here is a screenshot of your own p.o. box 😛
χαχα, και τώρα οι αναρτήσεις μου πρέπει να ελεγχθούν πριν αναρτηθούν. Αναρωτιέμαι αν θα διαβάσουμε ποτέ για τη διεύθυνση του Casino Guru στις Σεϋχέλλες και τον τρόπο χρηματοδότησής του. (Απάντησα στην ερώτηση με ένα στιγμιότυπο οθόνης της ταχυδρομικής θυρίδας που αναφέρεται στον ιστότοπο του ίδιου του Γκουρού. Η παρατήρησή μου αφορούσε τον τρόπο χρηματοδότησης του Guru και την τοποθεσία τους, όχι για τον ιστότοπο καζίνο Wizebets)
haha, and now my posts need to be reviewed before posting. I wonder if we will ever read about Casino Guru's Seychelles address and the way it is funded. (I replied to the question with a screenshot of the P.O.Box mentioned on Guru's own website. My remark was about how Guru is funded and where they are located, not about the Wizebets casino site)
Λοιπόν, ναι, έχετε δίκιο, νόμιζα ότι μιλούσατε για το καζίνο, συγγνώμη. Είχα αυτήν την ιδέα επειδή τη γράφετε κάτω από αυτό το συγκεκριμένο καζίνο, οπότε την επόμενη φορά μπορείτε να ξεκινήσετε το δικό σας νήμα για αυτό.
Οι αναρτήσεις περιστασιακά πέφτουν στο σύστημα λόγω λέξεων που μπορούν να καταγραφούν ως ανεπιθύμητα. Υπήρξαν πολλές επιθέσεις στο παρελθόν ή το παρόν, όπου δημοσιεύσεις που δεν έπρεπε να υπάρχουν έχουν πέσει στο διαδίκτυο, μόνο και μόνο για να αποφευχθεί η κατάκλιση του φόρουμ. Περιστασιακά αυτό συμβαίνει σε κανονικές αναρτήσεις και επομένως πρέπει να εγκριθούν. Δεν χρειάζεται να ψάχνετε για κάτι που δεν υπάρχει.
Σχετικά με το πώς χρηματοδοτούμαστε, θα αναλύσω όλα όσα χρειάζεστε.
Χρηματοδοτήσεις και έσοδα:
Δημιουργήσαμε τη μεγαλύτερη λίστα με κριτικές καζίνο στον κόσμο και ενημερώνουμε τακτικά αυτήν τη λίστα για να διασφαλίσουμε ότι οι αξιολογήσεις εξακολουθούν να ισχύουν.
Συνιστούμε διαφορετικά κορυφαία καζίνο στους παίκτες με βάση την προέλευση τους, γιατί για παράδειγμα ένα καζίνο που είναι εξαιρετικό για Γερμανούς παίκτες δεν χρειάζεται να είναι πολύ καλό για παίκτες στη χώρα σας κ.λπ. Επομένως, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια μοναδική λίστα κορυφαίων καζίνο για κάθε χώρα. Όταν οι παίκτες πηγαίνουν να παίξουν σε αυτά τα καζίνο και τελικά χάνουν, παίρνουμε προμήθεια από αυτό.
Ποτέ δεν λέμε στους παίκτες να παίξουν σε ένα καζίνο, επειδή γίνεσαι πλούσιος, στην πραγματικότητα λέμε ότι τελικά χάνεις , αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι υπάρχουν άνθρωποι που απλά αγαπούν τα παιχνίδια του καζίνο. Πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο για εκείνους τους παίκτες να παίζουν σε αξιοπρεπή καζίνο που θα πληρώσουν τα κέρδη σε περίπτωση που ο παίκτης είναι απλώς τυχερός αντί να βρίσκει ανόητες δικαιολογίες και να ακυρώνει τα κέρδη. Γι' αυτό δημιουργήθηκε το CasinoGuru - για να παρέχει ειλικρινείς κριτικές στο διαδικτυακό καζίνο.
Το εισόδημα που έχουμε μας δίνει επίσης τη δυνατότητα να κάνουμε πολλές δραστηριότητες για τις οποίες δεν πληρωνόμαστε - για παράδειγμα, έχουμε το κέντρο επίλυσης παραπόνων όπου βοηθάμε τους παίκτες να πάρουν τα κέρδη τους από τα καζίνο. Δεν λαμβάνουμε καμία προμήθεια για αυτό, οπότε όταν ο παίκτης πληρωθεί, παίρνει το 100% του ποσού. Έχουμε επίσης μια ακαδημία για άτομα που θα ήθελαν να ξεκινήσουν την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας τους σε διαδικτυακά καζίνο, ακόμη και για εργαζόμενους σε διαδικτυακά καζίνο που θα ήθελαν να βελτιωθούν στη δουλειά τους.
Επενδύουμε επίσης στην πρωτοβουλία Παγκόσμιας Αυτοαποκλεισμού . Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους παίκτες να αυτο-αποκλείζονται σε όλα τα καζίνο στον κόσμο (θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη μεγάλη βάση δεδομένων καζίνο για αυτό).
Είναι πραγματικά τόσο απλό - λαμβάνουμε προμήθειες, αν και προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι η διαδικασία είναι δίκαιη και υπηρετεί την κύρια αρχή που έχουμε την πιο σημαντική - να είμαστε δίκαιοι και τεταμένοι - με οποιονδήποτε.
Ελπίζω να διευκρίνισα όλα όσα χρειάζεστε.
Oh well then yes you're right I thought you were talking about the casino sorry. I had that idea because you're writing it under this particular casino, so next time you can start your own thread about it.
Posts occasionally fall into the system because of words that can be recorded as spam. There have been many attacks in the past or present where posts that should not be there have fallen into the net, just to avoid the forum being overwhelmed. Occasionally this happens to normal posts and therefore they have to be approved. You don't have to look for something that is not there.
About how we are funded I will break down everything you need.
Fundings and income:
We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in your country etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution center where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
It is really that simple - we get commissions, though I'm personally convinced the process is fair and serves the main principle we hold the most important - to be fair and square - with anyone.
I hope I clarified everything you need.
Γεια, έκανα μια κατάθεση την Παρασκευή και μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανιστεί στον λογαριασμό μου στο καζίνο. Έχω ήδη επικοινωνήσει μαζί τους και μου απαντούν μόνο αυτόματα και σε κασέτα.
Hi, I made a deposit on Friday and so far it hasn't appeared in my casino account. I've already contacted them and they only reply to me automatically and on tape.
Olá fiz um depósito na sexta feira e até agora não apareceu na minha conta de casino ,já entrei em contacto e só me respondem msj automaticamente e gravadas .não sei o que fazer
Η κατάθεση έγινε με τραπεζικό έμβασμα; Εάν συμβαίνει αυτό και η τράπεζα δεν υποστηρίζει την άμεση μεταφορά, τότε θα διεκπεραιωθεί μόνο εντός εργάσιμων ημερών. Εάν συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να λάβετε τα χρήματα από σήμερα έως αύριο.
Was the deposit made by bank transfer? If that's the case and the bank doesn't support instant transfer, then it will only be processed within working days. If this is the case, you should receive the funds between today and tomorrow.
O depósito foi por transferência bancária? Se for esse o caso e o banco não suporte transferência instantânea então a mesma só será processada em dias úteis. Se assim for deves receber os fundos entre hoje ou amanhã.
Γεια, έκανα μια κατάθεση την Παρασκευή και μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανιστεί στον λογαριασμό μου στο καζίνο. Έχω ήδη επικοινωνήσει μαζί τους και μου απαντούν μόνο αυτόματα και σε κασέτα.
Hi, I made a deposit on Friday and so far it hasn't appeared in my casino account. I've already contacted them and they only reply to me automatically and on tape.
Olá fiz um depósito na sexta feira e até agora não apareceu na minha conta de casino ,já entrei em contacto e só me respondem msj automaticamente e gravadas .não sei o que fazer
Γεια σας, βλέπω ότι κάποιος άλλος παίκτης σας έχει ήδη πει πώς λειτουργεί σε περίπτωση τραπεζικής μεταφοράς. Μπορείτε να μου πείτε ποιον τρόπο πληρωμής χρησιμοποιήσατε; Τι σου είπε το καζίνο;🙂
Hi, I see that another player has already told you how it works in case of a bank transfer. Can you tell me which payment method you used? What did the casino tell you?🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.