Γεια σας, διάβασα πολύ προσεκτικά το παράπονό σας. Στείλατε το e-mail ζητώντας να κλείσετε τον λογαριασμό σας την Παρασκευή. Έχω μια προσωπική εμπειρία με το πώς λειτουργούν τα διαδικτυακά καζίνο τα Σαββατοκύριακα και ξέρω επίσης ότι συνήθως έχουν λιγότερους υπαλλήλους στο γραφείο, επειδή τα υπόλοιπα έχουν το Σαββατοκύριακο ρεπό.
Γι' αυτό το κλείσιμο του λογαριασμού σας μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο. Νομίζω ότι αναφέρατε επίσης στην καταγγελία σας ότι στείλατε το email, αλλά ο λογαριασμός σας έκλεισε αφού επικοινωνήσατε μαζί τους σε μια ζωντανή συνομιλία την επόμενη μέρα. Όταν επικοινωνήσατε μαζί τους στη ζωντανή συνομιλία την επόμενη μέρα, ξεκινήσατε βασικά την φράση σας με "Γεια, θέλω επιστροφή χρημάτων, διαφορετικά θα παραπονεθώ στο CasinoGuru." Πραγματικά δεν μου αρέσει αυτή η προσέγγιση. Προφανώς, όταν επικοινωνήσατε μαζί τους στη ζωντανή συνομιλία, έκλεισαν τον λογαριασμό σας μετά από αυτό. Γιατί δεν επικοινωνήσατε με τη ζωντανή συνομιλία την προηγούμενη μέρα;
Το κλείσιμο του λογαριασμού σας δεν χρειάστηκε 3-4 ημέρες, χρειάστηκαν περίπου 36 ώρες όπως αναφέρατε και συνέβη κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου. Δεν νομίζω ότι το καζίνο έκανε κάτι λάθος σε αυτή την περίπτωση.
Hi, I read your complaint very closely. You sent the e-mail requesting to close your account on Friday. I have a personal experience with how online casinos work during weekends and I also know that they usually have less employees in the office, because the rest has the weekend off.
That's why closing your account may took a bit longer. I think you also mentioned in your complaint that you sent the email, but your account was closed after you contacted them on a live chat on the next day. When you contacted them on the live chat on the next day, you basically started your sentence with "Hello, I want a refund, otherwise I'll complain on CasinoGuru." I really don't like that approach. Apparently, when you contacted them on the live chat, they closed your account after that. Why didn't you contact the live chat the day before?
Closing your account didn't take 3-4days, it took about 36 hours as you mentioned and it happened during a weekend. I don't think the casino did anything wrong in this case.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: