ΦόρουμΚαζίνοWinstoria Casino - γενική συζήτηση

Winstoria Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Anonymized420
|
2121 προβολές 19 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Winstoria Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Προσπαθώ να επαληθεύσω τον τραπεζικό μου λογαριασμό εδώ και αρκετές εβδομάδες χωρίς αποτέλεσμα. . Έστειλα όλα τα απαραίτητα και πολύ ορατά στο οικονομικό τμήμα αρκετές φορές όπως μου είπαν από την υποστήριξη!!" Τίποτα!!!

Αυτόματη μετάφραση:
speedo4711
πριν από 1 έτος

Care to explain further, please? What does it mean "nothing"? Has the casino rejected some documents, or are you left without an update? Do you know what was wrong with those documents?

Let me know, please.


πριν από 1 έτος

Με αυτό εννοώ ότι δεν πήρα καμία πληροφορία ή απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
speedo4711
πριν από 1 έτος

Hi, I understand from your complaint that this verification situation has been going on for 3 weeks. This is quite unpleasant if it is just a matter of verifying a bank account. 

But the question is, what is the problem with the documents you sent, since you say they are clear to see? Did you get a reason from the casino why they don't accept them? 

I also read that the casino replied that you should receive an email from the finance department. You mentioned that you didn't receive anything. Have you tried checking other tabs like Spam or similar? Sometimes emails can end up in those folders as well. 

However, since this situation has been going on for quite a while and I don't think it's any science to verify a bank account, I think you did the right thing by filing a complaint. 

However, in this case, we will have to wait and see if you get the email or if you get any relevant reply from the casino regarding your case. 


If this happens, please do not hesitate to let us know. 

πριν από 11 μήνες

Θα ήθελα να μάθω πώς προέκυψαν αυτές οι κριτικές. Γνώριζα ότι οι λίγες δωρεάν περιστροφές ή τα μικρά ρέστα πληρώνονται για κριτικές, αλλά πρέπει να ισχύει αυτό;


Αυτό το καζίνο είναι ένα καθαρό καζίνο απάτης


Ζήτησα πληρωμή μέσω τραπεζικού εμβάσματος, οπότε πληκτρολογήστε Iban και πατήστε πληρωμή, κάτι που συμβαίνει. Ξαφνικά ζήτησα την πληρωμή μέσω Mifinity και δεν έχω καν λογαριασμό πια! Το όλο θέμα έχει πλέον ακυρωθεί συνολικά 6 φορές και δεν έχω λάβει τίποτα με email ή μέσω Live chat απάντηση!


Αυτό το καζίνο είναι μια σκέτη απάτη και ελπίζω ότι η κριτική θα επεξεργαστεί εδώ!


Έγραψα τα χρήματα και το είδα ως μάθημα, αλλά τότε το καζίνο θα έπρεπε τουλάχιστον να μπει στη μαύρη λίστα ή να βαθμολογηθεί διαφορετικά!


ΜΗΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 11 μήνες

Hello regarding our casino review process, I am attaching a guide here so you can see how our team does it

Regarding the problem that occurred in the casino, when you withdrew via bank transfer everything was fine and when you wanted to withdraw via Mifinity they blocked your account ? 

Let me know so we can try to help you.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Οχι!!!


Έκανα κλικ στο BANK TRANSFER, μπήκα στο Iban μου και έστειλα το όλο θέμα.

Μετά ήθελα να δω τι συνέβαινε με την πληρωμή μου. Έγραφε Mifinty παρόλο που δεν πλήρωσα στο Mifinty.


Ως δια μαγείας, ο τρόπος ανάληψης άλλαξε από τράπεζα σε Minfinty ΧΩΡΙΣ να κάνω κάτι τέτοιο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Οχι!!!


Έκανα κλικ στο BANK TRANSFER, μπήκα στο Iban μου και έστειλα το όλο θέμα.

Μετά ήθελα να δω τι συνέβαινε με την πληρωμή μου. Έγραφε Mifinty παρόλο που δεν πλήρωσα στο Mifinty.


Ως δια μαγείας, ο τρόπος ανάληψης άλλαξε από τράπεζα σε Minfinty ΧΩΡΙΣ να κάνω κάτι τέτοιο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

ΥΓ: Τουλάχιστον κατάφεραν να πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
nix1
πριν από 11 μήνες

So, are you saying you have the money already? I'm a bit confused 🙂


πριν από 9 μήνες

My withdrawal has been in-progress for almost 2 weeks now, first batch of 500e has been paid the next day but then nothing

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
jariftw
πριν από 9 μήνες

Hi, I see that you have opened a complaint about this problem. From it I read that the casino asked you for additional documents that you have to provide as part of the additional verification. Could you please let us know if you were able to verify successfully and if the withdrawal was also okay ? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

I sent the requested documents but afterwards they responded that my account is undergoing additional check by the risk department seems like its not going to happen

πριν από 9 μήνες

why do say that it accepts players from Russia, if they do not.

πριν από 9 μήνες

I sent the requested documents but afterwards they responded that my account is undergoing additional check by the risk department seems like its not going to happen

πριν από 9 μήνες

It is a common thing that the casino has some additional checks when it verifies documents. In this case you have to wait until the investigation is done and see what they tell you and what the final result will be. No need to be skeptical just yet. 

I will keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 9 μήνες

why do say that it accepts players from Russia, if they do not.

πριν από 9 μήνες

Hello, can you also confirm where you got the information that they don't accept players from Russia ? Is it written in the Terms and Conditions or did you find it out some other way ? 

It is possible that the terms may have changed, so if you find something that doesn't match on our website and on the casino website, you can let us know here:

file

πριν από 9 μήνες

Έκανα εγγραφή στο Wintopia σήμερα, πήρα ένα μπόνους καλωσορίσματος και άρχισα να παίζω. Επέλεξα το Paysafe ως τρόπο κατάθεσής μου.

Όταν επέλεξα το Paysafe και πήγα να καταθέσω το ποσό και μετά είδα ένα πεδίο UTORG που με εξέπληξε πραγματικά, υποτίθεται ότι έπρεπε να αλλάξω τον προορισμό και να αγοράσω κρυπτογράφηση, οπότε απέλεγξα το πεδίο και δεν μπορούσα πλέον να καταθέσω . Στη συνέχεια δοκίμασα αυτό με τη Skrill, και ξανά είδα το πεδίο με τη λέξη Utorg και μου ζητήθηκε να αγοράσω crypto.

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είχε καμία συμβουλή, ούτε η υποστήριξη, απλώς είπε ότι πρέπει να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο πληρωμής, είπα, το έκανα και επέλεξα τη Skrill, αλλά μετά είδα και την Utorg, μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει άλλη απάντηση από την υποστήριξη.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Jaro

Διαβάστε την αναφορά μου για τη Wintopia αυτό που μόλις έζησα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 9 μήνες

Γεια σου Radka

Παρακαλώ διαβάστε την έκθεσή μου εδώ στο φόρουμ για την Wintopia, και τι λέτε για αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Peter14
πριν από 9 μήνες

Hello there!

Frankly, I have nothing to say; to be honest, I do not fully understand what happened. To me, it almost sounds like a bug, and it's super sad that you have no response from the casino.

Until the casino properly addresses this issue, I wouldn't deposit. How about you?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα