ΦόρουμΚαζίνοWinpot Casino - γενική συζήτηση

Winpot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Mariosuerte
|
7594 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη τον λογαριασμό επαληθευμένο ότι πρέπει να ελέγξουν περισσότερα αν μου είπαν ότι αυτό διαρκεί 72 εργάσιμες ώρες, δηλαδή 3 ημέρες, μετά μου λένε 5 και τώρα έρχεσαι να μου πεις ότι πρέπει να ελέγξουν τόσο πολύ. ξέρουν τι πράγμα είχαν ήδη αρκετό χρόνο να επιβεβαιώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη τον λογαριασμό επαληθευμένο ότι πρέπει να ελέγξουν περισσότερα αν μου είπαν ότι αυτό διαρκεί 72 εργάσιμες ώρες, δηλαδή 3 ημέρες, μετά μου λένε 5 και τώρα έρχεσαι να μου πεις ότι πρέπει να ελέγξουν τόσο πολύ, ξέρουν τι πράγμα είχαν ήδη αρκετό χρόνο να επιβεβαιώσουν


Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ, ελπίζω αν μου δώσουν τα λεφτά που κερδίζω, αν όχι, θα πάω στο υποκατάστημα να μιλήσω προσωπικά να δω τι εκπομπή γιατί δεν θα το αφήσω έτσι, έχω στοιχεία για παιχνίδια του τα ποσά που κερδίζονται από συνομιλίες με υποστήριξη και αποδεικτικά στοιχεία επαληθευμένου λογαριασμού, ό,τι είναι απαραίτητο ώστε αν θέλουν να ξεφύγουν από κάτι, να υποβάλουν παράπονο, να απαιτήσουν κλπ. γιατί δεν είναι δίκαιο να μην εγκρίνουν τις αναλήψεις και Το λέω αυτό γιατί από ότι βλέπω δεν είμαι ο μόνος που συμβαίνει

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Αλλά αν μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό, θα σας ήμουν πολύ ευγνώμων εκ των προτέρων, αφού πρώτα χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για προσωπικούς λόγους, περίμενα ήδη ότι θα μπορούσα να πληρώσω ιατρικά έξοδα καθώς και οικονομικά έξοδα, ώστε στο τέλος να μην πάρετε τίποτα αν όλα ήταν νόμιμα

Αυτόματη μετάφραση:
yordiyobani
πριν από 1 έτος

I'm sorry to say that, but you should always be ready for some delay while requesting the first withdrawal. But for now, I can recommend a complaint feature.

The whole process is described here:

https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas

To create one, just use this link (set the language to Spanish, please)

https://casino.guru/complaints



πριν από 1 έτος

Γεια σας, από την εμπειρία μου είναι πολύ κακό!!! Τα χειρότερα φρουτάκια του!! Ούτε από θαύμα δεν δίνουν τίποτα!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τρομερό καζίνο, μόνο κλέβουν!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Μου συνέβη να ήθελα να ζητήσω ανάληψη και όλα έγιναν κανονικά, έλαβα ένα μήνυμα στο email μου buzzon όπου θα εγκρινόταν η απόσυρσή μου ότι το αίτημα ήταν σε εξέλιξη, μετά από 3 ώρες έλαβα ότι το αίτημά μου εγκρίθηκε και τώρα Έπρεπε μόνο να περιμένω από 48 ώρες έως 7 εργάσιμες ημέρες, επικοινώνησα με το chat και μου είπαν να μην ανησυχώ ότι ήταν απλώς θέμα αναμονής απάντησης από την τράπεζά μου, μου ζήτησαν αντίγραφο κίνησης λογαριασμού. Με κούρασαν και δεν κέρδισα τίποτα, έκανα καταθέσεις @win pont

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Δεν αξίζει αν αυτός ο στοιχηματικός οίκος @WINPONT δέχεται τα λεφτά μας. Είναι εύκολο και δεν είναι εύκολο για εμάς να βγάλουμε τα χρήματα. Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να πάρω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
jafreyes1
πριν από 6 μήνες

Hello, I would say that you don't have to be afraid right from the beginning. The casino probably wants you to provide an account statement as part of the verification process, which is quite common if you haven't been verified by the casino yet, so I would definitely cooperate. I also see that they gave you a timeframe, so a week wouldn't be too bad for me, but if nothing has changed by then and you haven't received your money, it would certainly be good if you wrote to us. 

However, as I said, it will be important to verify first and then the casino will process the money according to their words. 

So don't worry right away and do as I suggested and try to be a little patient. 

I hope you will see your money soon. 🙂 ☘️

πριν από 6 μήνες

Jaro, ευχαριστώ για την απάντησή σου, στεναχωριέμαι πολύ γιατί κάνω τις καταθέσεις μου στο winpont με το Oxxo visa spin, ο στοιχηματισμός winpont δέχεται καταθέσεις όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά όταν κερδίζεις το κάνουν αδύνατο, γιατί δεν μπορώ να κάνω ανάληψη με τη βίζα μου κάρτα, αυτός είναι ο κόπος να παίζουν με τα λεφτά τους. Μπορείτε να λάβετε όλες τις καταθέσεις και όταν χάσω τα λεφτά μου εκεί βιδώνομαι, αλλά όταν κερδίζω θέλω να κάνω ανάληψη είναι αδύνατο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Εάν έκανα τις καταθέσεις μου με βίζα για να μπω στα στοιχήματα στο winpont για να μπορώ να στοιχηματίσω, θα ήθελα να αποσύρω τα κέρδη μου με βίζα. Δεν ακύρωσαν την περιοχή νόμιμων αναλήψεων επειδή ο λογαριασμός δεν επικυρώθηκε.

παίζουν μαζί μου

Αυτόματη μετάφραση:
jafreyes1
πριν από 6 μήνες

So the bank statement was rejected when you say the account was not validated ? Also, do I understand correctly if I say that it cannot be withdrawn by the same payment method as the deposit ? Does your case concern sports betting ?

πριν από 3 μήνες

Συμβαίνει σε κάποιον άλλον όταν παίζετε online ή στην εφαρμογή Winpot, οι κουλοχέρηδες είναι αργοί καθώς το παιχνίδι δεν ρέει όπως θα έπρεπε.

Αυτόματη μετάφραση:
Hec7ors
πριν από 3 μήνες

Hey there!

From the look of it, user review are lacking such feedback, though I have to admit there are just a few, so it's not a real surprise. According to the last posts in this thread, it also seems the responses are sporadic at best.

I fear we need to find another person playing in this casino. In any case, are you experiencing the same slowness when you use different devices with different internet connections?

What about casino support - any suggestions from their side?


Radka
πριν από 3 μήνες

Ακριβής! Από ότι βλέπω στα άλλα σχόλια, έχουν προβλήματα όταν ζητούν αναλήψεις, σίγουρα δεν θα ξαναπαίξω στο Winpot.

Αυτόματη μετάφραση:
Hec7ors
πριν από 3 μήνες

Oh, alright, I thought you'd had some experience by playing there. So, you are just saying that you have read about this casino but did not play, right? Well, it is always good to be careful, in my opinion.

Romi
πριν από 3 μήνες

Έχω παίξει πολλές φορές τόσο στην εφαρμογή όσο και στην έκδοση για κινητά, και τότε παρατηρώ ότι τα παιχνίδια αργούν ή διακόπτονται, κάτι που δημιουργεί δυσπιστία για τον ιστότοπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Hec7ors
πριν από 3 μήνες

Could it be due to the internet connection, perhaps?🤷‍♀️ Sometimes the casino is really not in fault, you know.

Romi
πριν από 3 μήνες

Έχω καλή υπηρεσία διαδικτύου και αυτό δεν συμβαίνει με άλλα site, και το κινητό μου είναι high-end.

Αυτόματη μετάφραση:
Hec7ors
πριν από 3 μήνες

Whenever you experience this kind of issue with some casino games, it is best to contact the casino and discuss it with them. They should give you answers.

So, you don't play there anymore, is that right?

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα