ΦόρουμΚαζίνοWinpot Casino - γενική συζήτηση

Winpot Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Mariosuerte
|
4021 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Winpot Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Στις 13 Δεκεμβρίου ζήτησα ανάληψη... ήταν μεγάλο πρόβλημα να κάνω την επαλήθευση, χρειάστηκαν περισσότερες από 10 ημέρες για να επαληθευτεί γιατί ζητούν ακόμη και απόδειξη κατάθεσης, από την ημέρα που ζήτησα την ανάληψη μου (13 Δεκεμβρίου) I Σχολίασαν ότι θα εγκρινόταν σε 48 ώρες. Έκτοτε ήταν πολύ, οι 48 ώρες έγιναν 7 μέρες και στο τέλος μου είπαν ότι η διαδικασία θα πάρει μέχρι και 10 μέρες, σήμερα μου είπαν κάτι άλλο "ότι είχαν προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών σου" και ότι είχαν κλιμακώσει το αίτημά μου στο τμήμα πληρωμών και ότι θα έπρεπε να περιμένω. Το Winpot δεν φαίνεται να είναι ένα αξιόπιστο καζίνο παρά το γεγονός ότι έχει άδεια από το SEGOB, να είστε προσεκτικοί παίκτες.

file

Αυτόματη μετάφραση:
Mariosuerte
πριν από 1 έτος

I can understand it's annoying, because it takes ages to get your winnings, but as far as the casino communicates with you, I think it's not lost. It will probably just take time 😕

πριν από 1 έτος

Όλα δείχνουν ότι απλώς με αποβάλλουν, υπάρχουν αρκετές αναφορές και παράπονα από άλλους παίκτες που αντιμετώπισαν προβλήματα με την απόσυρση των κερδών τους, το κοινωνικό τους δίκτυο Facebook είναι γεμάτο με αυτά τα μηνύματα και μπορείτε να το δείτε ακριβώς εκεί, και ναι, προφανώς είναι κάτι ενοχλητικό γιατί η επαλήθευση δείχνει ανεπαρκείς διαδικασίες για τις οποίες η υποστήριξη δεν μπορεί να σας δώσει καμία λύση. Από σήμερα περιμένω 8 μέρες και πιθανότατα θα περιμένω γιατί σίγουρα οι 10 μέρες θα έρθουν χωρίς καμία λύση.

Αυτόματη μετάφραση:
Mariosuerte
πριν από 1 έτος

I guess you have to wait a bit now. If the casino fails to send you the winnings in the next 7 days, do not hesitate and submit a complaint here on Casino Guru, learn more about the process right here.

I hope it will be ok, though 🤞

πριν από 1 έτος

Αυτό μου λένε σήμερα, αυτό το καζίνο δεν πρόκειται να με πληρώσει, το πιθανότερο είναι... Έχουν περάσει 10 μέρες από τότε που ζήτησα την ανάληψη μου.

file

Αυτόματη μετάφραση:
Mariosuerte
πριν από 1 έτος

I'm sorry,

I can't read the pinscreen, can you re rewrite the content directly o the post, so it can be auto-translated, please?

πριν από 1 έτος

γεια σου radka

Μου είχαν πει ότι ο λογαριασμός μου βρισκόταν σε διαδικασία ελέγχου σχετικά με τα κέρδη μου, μου είπαν ότι έπρεπε να επικοινωνήσω μαζί τους σήμερα αλλά σύμφωνα με αυτούς η απόσυρσή μου ήταν ήδη υπό έλεγχο.

Ξαφνικά η διαδικασία απόσυρσης είναι τόσο μεγάλη και διαφορετική από τους όρους και τις προϋποθέσεις τους. Είμαι ήδη πεπεισμένος ότι δεν πρόκειται να με πληρώσουν γιατί μόνο ξαφνικά μαλώνουν μια διαδικασία που δεν υπάρχει.

Η απόσυρσή μου ζητήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου, έχουν περάσει περισσότερες από 72 ώρες και περισσότερες από 7 ημέρες από τη διαδικασία υποστηρίζουν ότι "Σας είπαν ότι η απόσυρσή σας είναι υπό εξέταση. Δεδομένα που μπορεί να σημαίνουν μια ημέρα ή πολλές ημέρες ανάλογα με τη συγκεκριμένη περίπτωση .

file


file

Αυτόματη μετάφραση:
Mariosuerte
πριν από 1 έτος

That sounds like a typical situation where the casinos investigates something, but they simply won't give you any specific information until the investigation is over. You also need to understand that this is something that can't be done by a regular customer support agent. Anyone can generate you a new password or check if you have bonuses on your account, but your case is very different.

It doesn't have to mean you did something wrong. I remember when I wanted to verify my account on Revolut, I also had to send them some documents to verify my income. It basically took them about 3 weeks until they found a native Czech speaker who was competent enough to verify the documents that I sent them.

To sum it up for you - It's clear that you want your money as soon as possible, but apparently, it will take some time. On the other hand, I don't believe the money is lost. Just make sure you don't cancel the pending withdrawal. Just be patient and remind them about your case every few days.

πριν από 1 έτος

Γεια σας MarioSuerte, με λένε Mariel και συνεργάζομαι απευθείας με την Winpot. Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση καθώς είναι μια διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει περισσότερες από 48 ώρες, ειδικά όταν πρόκειται για την πρώτη απόσυρση. Μπορώ να σας βοηθήσω να το επισπεύσετε, στείλτε μου ένα email στο mdibos@winpot.mx και σας ζητώ να συμπεριλάβετε το όνομα χρήστη σας και μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος, ώστε να μπορώ να κλιμακώσω και να δώσω προτεραιότητα στο πρόβλημά σας. Σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Winpot Casino
πριν από 1 έτος

Hello, just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂

πριν από 1 έτος

Έχω ένα αίτημα απόσυρσης από το 15ο του μήνα, χθες το 22ο μου απάντησαν ότι έστειλαν μηνύματα στο τμήμα πληρωμών τους χωρίς να λάβουν απάντηση, πιθανώς επειδή το Σαββατοκύριακο διασχίστηκε και ότι θα περιμένουν την ημέρα του αύριο Δευτέρα 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ. ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ Ή ΠΟΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΕΙΔΟΜΕΝΟ ΚΑΖΙΝΟ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΓΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΜΕΝΗ.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΣΩ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΟΥΣ...

Αυτόματη μετάφραση:
Winpot Casino
πριν από 1 έτος

Γεια σας μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για παρόμοια περίπτωση!!??

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω ένα αίτημα απόσυρσης από το 15ο του μήνα, χθες το 22ο μου απάντησαν ότι έστειλαν μηνύματα στο τμήμα πληρωμών τους χωρίς να λάβουν απάντηση, πιθανώς επειδή το Σαββατοκύριακο διασχίστηκε και ότι θα περιμένουν την ημέρα του αύριο Δευτέρα 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ. ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ Ή ΠΟΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΕΙΔΟΜΕΝΟ ΚΑΖΙΝΟ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΓΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΜΕΝΗ.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΣΩ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΟΥΣ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Let's hope the casino finds a way to solve the problem soon. As I can see, you managed to submit the complaint, which was a good step.

Let us know how it goes, please!



πριν από 12 μήνες

Έχω 2 πρόσφατες αναλήψεις σε εκκρεμότητα, δεν έχουν πολλά ΑΦΗΝΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ Με έχουν να περιμένω και με δεδομένες τις καταγγελίες που έχουν κάνει, άξιζε ήδη τον κόπο, μητέρες, δεν πρόκειται να με σβήσουν, είναι αυτό που σχολίασα ήδη, υποθέτω ότι εάν κάποιος έχει θετική απάντηση ή εάν κάποιος έχει ήδη πληρωθεί, ενημερώστε με, θα το εκτιμούσα πολύ file nserió

Αυτόματη μετάφραση:
yordiyobani
πριν από 12 μήνες

Can you explain what's wrong? I guess your withdrawals as delayed, right? May I know whether your account is fully verified for instance?

Did the casino tell you what's happening?

Let me know.

Radka
πριν από 12 μήνες

Ο λογαριασμός μου είναι ήδη επαληθευμένος, αυτό που μου έδωσαν χθες στις 11 το βράδυ ήταν ότι λόγω των ποσών μπορεί να πάρει 5 μέρες. Επιδέξιος να δει αν είναι αλήθεια file γιατί το έχω να περιμένει σε αναμονή από τις 5

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 12 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
yordiyobani
πριν από 12 μήνες

I'm glad you managed to verify your account!

Let's now mention we allow casinos 14 full days to verify the account + send the winnings to the player. I know it's quite a long time, still, I suggest you do your best to cooperate with the casino to get the money as soon as possible.🙏

Radka
πριν από 12 μήνες

Εντάξει, θα περιμένω τις υπόλοιπες μέρες να τελειώσουν οι 14β, διαφορετικά θα πρέπει να πάω στο υποκατάστημα winpot, που είναι εδώ που μένω στο Mexicali, στη λεωφόρο Lázaro Cárdenas. Διευκρινίστε τις εκκρεμείς αναλήψεις μου γιατί είναι δυνατόν κάποιος να βάζει χρήματα πολύ εύκολα αλλά όταν πρόκειται να τα αποσύρει, σας βάζουν τόσα τραβά

Αυτόματη μετάφραση:
yordiyobani
πριν από 12 μήνες

Allow me to say that deposit is completely different from withdrawals. Players tend to forget the deposit is subject o free will - no check or verification is needed because there is nothing to verify since every player confirms he will abide by the terms and conditions.

Once the withdrawal is submitted, the casino must check all games played, logs, and activities to make sure no terms and conditions have been breached. It's also necessary to ensure the player is really who he claims to be, so account verification is also necessary.

As you can see, the deposit is just a first step. A decent casino, however, allows players to get verified immediately. I believe this is a reasonable approach.

One way or another, I hope you'll get the money soon!🤞🤞


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 12 μήνες
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα