Γεια σου,
Ναι, μου έγραψαν ότι το οικονομικό τμήμα το επεξεργάζεται και το trustly είναι ήδη ενημερωμένο. Για να είμαι ειλικρινής, απλά δεν μπορώ να το πιστέψω, μόνο και μόνο επειδή έχω ήδη διαβάσει τέτοιες κριτικές με την ίδια υπόθεση. Ταυτόχρονα, όμως, μου γράφουν ότι θα μπορούσα ακόμα να ψάξω για νέα παιχνίδια στην ιστοσελίδα τους. Αλλά δεν πληρώνω πουθενά όπου τα χρήματά μου δεν φτάνουν εκεί. Έχω στείλει επίσης ένα στιγμιότυπο οθόνης ότι χρεώθηκε από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Έχω ήδη γράψει ο ίδιος στην Trustly, δυστυχώς υπήρχε μόνο μία φόρμα επικοινωνίας που έστειλα στη συνέχεια. Δεν υπάρχει email από το trustly;
Hi there,
Yes, they wrote to me that the finance department is working on it and trustly is already informed. To be honest, I just can't believe it, just because I've already read such reviews with the same case. At the same time, however, they write to me that I could still look around for new games on their website. But I don’t pay anywhere where my money doesn’t get there. I've also sent a screenshot that it was debited from my bank account. I have already written to Trustly myself, unfortunately there was only one contact form that I then sent. Is there no email from trustly?
Hallo,
Ja sie schrieben mir das die finanzabteilung daran arbeitet und trustly auch schon informiert ist. Nur daran glauben kann ich da ehrlich gesagt nicht, alleine weil ich schon solche Bewertungen mit dem gleichen Fall gelesen habe. Gleichzeitig schreiben die mir aber, ich könnte mich ja noch auf ihrer seite umschauen, nach neuen Spielen. Ich zahle aber nicht irgendwo ein wo mein Geld nicht ankommt. Ich habe auch schon ein Screenshot gesendet das es von meinem Bankkonto abgebucht wurde. Trustly selbst habe ich auch schon angeschrieben, da gab es leider nur ein kontaktformular, das ich dann auch gesendet habe. Gibt es keine email von trustly?
Αυτόματη μετάφραση: