ΦόρουμΚαζίνοWinota Casino - γενική συζήτηση

Winota Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Mustapha
|
2598 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Winota Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Κατέθεσα 25 ευρώ στη winota σήμερα το πρωί μέσω Trust. Δυστυχώς, τα χρήματα δεν έχουν κλείσει ακόμα. Δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να το εξηγήσουν σωστά. Υπήρχε μόνο μια τυπική απάντηση που έπρεπε να περιμένω. Δεδομένου ότι αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ σε κανένα άλλο καζίνο, με το trustly, μου φάνηκε λίγο περίεργο. Κοίταξα στο Google για κριτικές και πραγματικά βρήκα σε ποια από αυτά συνέβη το ίδιο πράγμα στη winota. Τα χρήματα δεν εμφανίστηκαν ποτέ και τίποτα περισσότερο από τη winota. Επίσης, κατέθεσα μόνο επειδή βασίζομαι κυρίως στον γκουρού για την αξιολόγηση του καζίνο. Είχε κανείς άλλος τέτοιες εμπειρίες και τι έκανε για αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 έτη

It probably happened, because there are technical issues between Trustly and the casino. I'd probably wait a week and keep asking the casino about the current state. If the money doesn't reach your casino account or don't come back to your bank account, you may also try contacting Trustly on your own to speed up the process. If everything fails, then you should be able to provide a proof from your internet banking, showing the casino that the money is gone. In that case, the casino should refund you the deposit.

Daniel
πριν από 2 έτη

Γεια σου,

Ναι, μου έγραψαν ότι το οικονομικό τμήμα το επεξεργάζεται και το trustly είναι ήδη ενημερωμένο. Για να είμαι ειλικρινής, απλά δεν μπορώ να το πιστέψω, μόνο και μόνο επειδή έχω ήδη διαβάσει τέτοιες κριτικές με την ίδια υπόθεση. Ταυτόχρονα, όμως, μου γράφουν ότι θα μπορούσα ακόμα να ψάξω για νέα παιχνίδια στην ιστοσελίδα τους. Αλλά δεν πληρώνω πουθενά όπου τα χρήματά μου δεν φτάνουν εκεί. Έχω στείλει επίσης ένα στιγμιότυπο οθόνης ότι χρεώθηκε από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Έχω ήδη γράψει ο ίδιος στην Trustly, δυστυχώς υπήρχε μόνο μία φόρμα επικοινωνίας που έστειλα στη συνέχεια. Δεν υπάρχει email από το trustly;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 έτη

I found an email address that is used for "Global" customer. You may give it a try: us.support@trustly.com

and of course, don't make any further deposits if the previous one failed and the money is lost for now

πριν από 2 έτη

Γεια σου Daniel, σε ευχαριστώ πολύ για αυτό. Μόλις είδα ότι έλαβα την πληρωμή πίσω από το trustly. Αν ήταν επειδή έγραψα εμπιστευτικά ο ίδιος ή αν το κανόνισε το καζίνο, δεν το ξέρω. Γιατί τίποτα περισσότερο δεν προήλθε από το ίδιο το καζίνο. Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι δεν θέλω πλέον να κάνω κατάθεση εκεί, ακόμα κι αν το καζίνο έχει αξιολογηθεί πολύ καλά εδώ. Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 έτη

It's understandable. Especially if you still don't have any proper explanation from the casino. I'm glad you received your money back at least, even though it was unnecessary hassle.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα