Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWinner Casino - γενική συζήτηση

Winner Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από charis14z
|
2.584 προβολές 14 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Winner Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Το χειρότερο καζίνο στο Μεξικό. 200$ Κέρδισα άλλα 500$ και ζήτησα άλλη ανάληψη 500$, δηλαδή πλήρωσαν ήδη 2.000$ και δεν μου έδωσαν ποτέ τίποτα, μου επέστρεψαν μόνο 200$.

είναι κλέφτες μην παίζετε αυτό το καζίνο ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ πρέπει να το κλείσουν!

Αυτόματη μετάφραση:
charis14z
πριν από 2 έτη

You wrote that the casino paid you already "they already paid $2,000", so it seems that all is fine.

After that, you wrote that "they only reimbursed me $200." I'm sorry but I can't comprehend what has truly happened. I want to be sure that I understand the situation.

I can reflect that to verify your payment option, so it can be used for the withdrawal, you may need to deposit using this particular payment option.

Sadly, we have no available bonus, hence I can't check the terms and conditions.

Can you advise about those rules applied to the bonus as well, please? Maybe there was some maximum cashout amount - it's a pretty common rule.


Radka
πριν από 2 έτη

Έπαιξα το μπόνους των 700 $ Πλήρωσα το roller 50 φορές το ποσό που είναι 50 x 700 = 35.000 $ το καζίνο μου έδωσε 1.500 $ σε πραγματικά χρήματα, για να αποδεσμευτώ έπρεπε να κάνω μια κατάθεση $200 κατέθεσα τα $200 και τη στιγμή του κάνοντας την ανάληψη των 1.500$ μου λένε τι λέει στην παρακάτω εικόνα στο chat... Τους είπα επίσης τι χαρτιά χρειαζόταν για την επαλήθευση του λογαριασμού και δεν μου είπαν τίποτα... Αφήνω ένα στιγμιότυπο της συνομιλίας, Έχω όλη τη συζήτηση.


file

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Δεν μου έδωσαν ποτέ τα κέρδη μου, επέστρεψαν μόνο τα $200 της κατάθεσης, υποτίθεται ότι κάποιος θα δοκιμάσει την τύχη του και θα κερδίσει στα καζίνο και αυτό το καζίνο επιστρέφει μόνο ό,τι καταθέτει, αλλά τα κέρδη δεν δίνονται, τι είναι η χρήση του παιχνιδιού, αν τα κέρδη που αποκομίζει κάποιος τα κρατάει, αυτό είναι κατάχρηση καταναλωτή, κοροϊδία, με λίγα λόγια και βουλγαρικά ληστεία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έπαιξα το μπόνους των 700 $ Πλήρωσα το roller 50 φορές το ποσό που είναι 50 x 700 = 35.000 $ το καζίνο μου έδωσε 1.500 $ σε πραγματικά χρήματα, για να αποδεσμευτώ έπρεπε να κάνω μια κατάθεση $200 κατέθεσα τα $200 και τη στιγμή του κάνοντας την ανάληψη των 1.500$ μου λένε τι λέει στην παρακάτω εικόνα στο chat... Τους είπα επίσης τι χαρτιά χρειαζόταν για την επαλήθευση του λογαριασμού και δεν μου είπαν τίποτα... Αφήνω ένα στιγμιότυπο της συνομιλίας, Έχω όλη τη συζήτηση.


file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I would guess that the problem was caused by the maximum bonus withdrawal. Can you advise, whether this is the reason? Anyway, there must be a reason for returning the deposit.

Could you kindly copy and paste the text you provided via screenshot directly to the replay, please?

It will get auto-translated.

Thank you.

πριν από 2 έτη

Δεν μου έδωσαν ποτέ τα κέρδη μου, επέστρεψαν μόνο τα $200 της κατάθεσης, υποτίθεται ότι κάποιος θα δοκιμάσει την τύχη του και θα κερδίσει στα καζίνο και αυτό το καζίνο επιστρέφει μόνο ό,τι καταθέτει, αλλά τα κέρδη δεν δίνονται, τι είναι η χρήση του παιχνιδιού, αν τα κέρδη που αποκομίζει κάποιος τα κρατάει, αυτό είναι κατάχρηση καταναλωτή, κοροϊδία, με λίγα λόγια και βουλγαρικά ληστεία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Can you copy and paste the casino's explanation, please?

πριν από 2 έτη

Σας ευχαριστώ για την αναμονή σας. Εξέτασα τον λογαριασμό σας και σας είπα ότι με διοικητική απόφαση τα κέρδη στον λογαριασμό σας έχουν ακυρωθεί και οι καταθέσεις που έγιναν έχουν επιστραφεί, αυτό συμβαίνει επειδή ο λογαριασμός σας δεν πέρασε από έλεγχο ρουτίνας.


Συμβαίνει όλοι οι λογαριασμοί να περνούν από διαδικασίες τυχαίας παρακολούθησης, για να διατηρήσουμε την ποιότητα και την ακεραιότητα της υπηρεσίας μας. Προς το παρόν, ο λογαριασμός σας θα παραμείνει με περιορισμούς κατάθεσης και ανάληψης.

Και ποτέ δεν μου εξήγησαν λεπτομερώς τι ήταν η τακτική παρακολούθηση.

Έχω όλο το ιστορικό των στοιχημάτων και της συνομιλίας, αν θέλετε θα σας το στείλω με email

Αυτόματη μετάφραση:
charis14z
πριν από 2 έτη

Well, we try to encourage casinos to explain any issue to the player with a maximum emphasis on all things the player has done incorrectly.

This is let's say a vague explanation.

Please share all related conversations via your complaint, also add this email you shared here.

I can see that Nick has already asked you about the reason.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 1 έτος

Καλημέρα, το καζίνο Winner.mx μου πήρε τα κέρδη μου, αναφέροντας ότι παραβίασα ορισμένους όρους στη σελίδα τους και ότι για διοικητικούς λόγους έπρεπε να αποσύρουν τα κέρδη μου. Ανέφεραν κάτι για ένα μπόνους που έχασα πριν ποντάρω τα χρήματά μου και κερδίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
alexvarg4s
πριν από 1 έτος

Good, you found your way to submit the complaint. Keep it updated, and we shall see the outcome.

"Could you please advise how long ago you registered your account and if you’ve completed the account verification successfully?

Which games you’ve been playing (live casino games, slots, or sports betting)?

Were your winnings accumulated with or without an active bonus, please?"

Do it through this link, if you like.


πριν από 4 ημέρες

Καλημέρα, έχω ένα πρόβλημα με το winner casino, συμβαίνει ότι την πρώτη φορά που έκανα εγγραφή ήταν όλα τέλεια, πλήρωσα την απαίτηση μπόνους, κατέθεσα τα 200 που ζητούν για να μπορέσω να κάνω ανάληψη και όλα ήταν καλά, πέρασε η ώρα και όπως όλα όσα έχασα, κάτι κανονικό σωστά, το πρόβλημα προέκυψε αφού κατάφερα να κερδίσω ένα ποσό 600 μεξικάνικα πέσος, ζήτησα να κάνω ανάληψη και μου ζητούν αμέτρητα έγγραφα ...... να σημειωθεί ότι τα έχω στείλει ήδη , αλλά δεν θέλουν να τα κάνουν έγκυρα, έχουν περάσει αρκετές μέρες που απλά δεν με λύνουν και καθημερινά πρέπει να επικοινωνώ με την υποστήριξη και επειδή δεν μου δίνουν γρήγορη προσοχή (δεν λέω ότι είναι άμεσο, καταλαβαίνω ότι υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που θέλουν επίσης να παρακολουθήσουν) Προσπαθώ να περιμένω να με παρακολουθήσουν αλλά περνάει πολύς χρόνος και καλά πρέπει να δουλέψω, επομένως βγαίνω από την εφαρμογή και όταν ξαναμπαίνω η συνομιλία μου μπλοκάρεται και Πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή λόγω αδράνεια, ξεκινάω από την αρχή και συμβαίνει το ίδιο και ούτω καθεξής, γίνεται απογοητευτικό που δεν μπορώ να βγω από αυτόν τον κύκλο, θα το εκτιμούσα πολύ Παρακαλώ βοηθήστε με, ξέρω ότι δεν είναι πολλά χρήματα, αλλά είναι κάτι, εσείς μπορεί να με βοηθήσει σε κάτι, συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστώ πολύ, καλή σας μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
jragu932
πριν από 4 ημέρες

Good day! Obviously, it could be better.

I hope you don't mind a brief recapitulation to help me find out whether I understood this situation correctly:

You are still able to access your casino account, but for some reason the chat is not helpful, and occasionally you get kicked off. The verification process is not progressing smoothly because you have been asked to provide the same documents again.

I believe it is vital to focus on passing the KYC, since it is of the utmost importance. Could you perhaps provide insight into the issues with the initial set of documents? Did the casino specify what was missing or not accurate, please?

Some casinos eventually send emails with instructions; do they too?



Radka
πριν από 4 ημέρες

Ο λογαριασμός μου υποτίθεται ότι ήταν ήδη επαληθευμένος, γιατί όπως ανέφερα είχα ήδη κάνει ανάληψη μια φορά...

Και αν τις λίγες φορές που έχω καταφέρει να επικοινωνήσω μαζί τους, μου στέλνουν πάντα το ίδιο μήνυμα για τα έγγραφα αλλά τα έχω ήδη στείλει όλα, δεν ξέρω καν τι να κάνω πια, γιατί δεν προσδιορίζουν σωστά τι λείπω, απλώς μου στέλνουν το ίδιο μήνυμα ξανά και ξανά, μου ζητούν επίσης να τους στείλω ένα στιγμιότυπο οθόνης για κάθε κατάθεση ξεχωριστά που έχω κάνει στο καζίνο, τον κωδικό για κάθε μία, καταστάσεις λογαριασμού που παρεμπιπτόντως έχω ήδη στείλει αλλά δεν ξέρω τι, ειλικρινά είμαι ήδη απελπισμένη, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν είχα πρόβλημα πριν και σήμερα το έχω.

Αυτόματη μετάφραση:
jragu932
πριν από 15 ώρες

Hello and thank you.

I was just trying to find something we could use to figure out the best course of action, but I have to admit I have not the slightest idea of what seems to be wrong. How long have you been fighting for the last withdrawal? When has this second KYC been triggered?

Luckily for all players in need, we have a team of specialists ready to investigate the issue. Yet first we have to gibe casino 14 full days to manage the matter on its own.

Well, that does not mean you are not allowed to submit a complaint anyway.

If you like the idea, kindly start with this guide 👈

Let me know what you think about it, please.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα