Καλημέρα, έχω ένα πρόβλημα με το winner casino, συμβαίνει ότι την πρώτη φορά που έκανα εγγραφή ήταν όλα τέλεια, πλήρωσα την απαίτηση μπόνους, κατέθεσα τα 200 που ζητούν για να μπορέσω να κάνω ανάληψη και όλα ήταν καλά, πέρασε η ώρα και όπως όλα όσα έχασα, κάτι κανονικό σωστά, το πρόβλημα προέκυψε αφού κατάφερα να κερδίσω ένα ποσό 600 μεξικάνικα πέσος, ζήτησα να κάνω ανάληψη και μου ζητούν αμέτρητα έγγραφα ...... να σημειωθεί ότι τα έχω στείλει ήδη , αλλά δεν θέλουν να τα κάνουν έγκυρα, έχουν περάσει αρκετές μέρες που απλά δεν με λύνουν και καθημερινά πρέπει να επικοινωνώ με την υποστήριξη και επειδή δεν μου δίνουν γρήγορη προσοχή (δεν λέω ότι είναι άμεσο, καταλαβαίνω ότι υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που θέλουν επίσης να παρακολουθήσουν) Προσπαθώ να περιμένω να με παρακολουθήσουν αλλά περνάει πολύς χρόνος και καλά πρέπει να δουλέψω, επομένως βγαίνω από την εφαρμογή και όταν ξαναμπαίνω η συνομιλία μου μπλοκάρεται και Πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή λόγω αδράνεια, ξεκινάω από την αρχή και συμβαίνει το ίδιο και ούτω καθεξής, γίνεται απογοητευτικό που δεν μπορώ να βγω από αυτόν τον κύκλο, θα το εκτιμούσα πολύ Παρακαλώ βοηθήστε με, ξέρω ότι δεν είναι πολλά χρήματα, αλλά είναι κάτι, εσείς μπορεί να με βοηθήσει σε κάτι, συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστώ πολύ, καλή σας μέρα
Good morning, I have a problem with winner casino, it happens that the first time I registered everything was perfect, I met the bonus requirement, I deposited the 200 that they ask for to be able to withdraw and everything was fine, time passed and like everything I lost, something normal right, the problem came after I managed to win an amount of 600 Mexican pesos, I requested to withdraw and they ask me for countless documents ...... it should be noted that I already sent them, but they do not want to make them valid, it has been several days that they just do not solve me and daily I have to go contacting support and because they do not give me quick attention (I do not say that it is immediate, I understand that there are thousands of people who also want to be attended to) I try to wait to be attended to but a lot of time passes and well I have to work therefore I exit the app and when I re-enter my conversation is blocked and I have to start over due to inactivity, I start over and the same thing happens and so on, it becomes frustrating not being able to get out of that loop, I would greatly appreciate it Please help me, I know it's not a lot of money, but it's something, you can help me with something, sorry for the inconvenience and thank you very much, have a nice day
Buen día, yo tengo un inconveniente con winner casino,sucede que la primera vez que me registre todo perfecto, cumplí con el requisito del bono, deposite los 200 qué piden para poder retirar y todo bien, paso el tiempo y como todo perdía,algo normal no,el problema vino después que logre ganar una cantidad de 600 pesos mexicanos, solicite retirar y me piden infinidad de documentos...... cabe destacar que ya los envié, pero no me los quieren hacer válidos,ya tiene varios días que nomas no me resuelven y diario tengo que andar contactando a soporte y debido a que no me dan atención rápida (no digo que sea de inmediato, entiendo que existen miles de personas que también quieren ser atendidas) trato de esperar ser atendido pero pasa mucho tiempo y pues tengo que trabajar por lo tanto salgo de la app y cuando vuelvo a entrar mi conversación se bloquea y tengo que empezar de nuevo que por inactividad, vuelvo a empezar y sucede lo mismo y así sucesivamente, se vuelve frustrante no poder salir de ese bucle, agradecería bastante que me ayudarán, se que no es mucho dinero, pero algo es algo, de algo me pueden servir, disculpen las molestias y muchas gracias lindo dia
Αυτόματη μετάφραση: