ΦόρουμΚαζίνοWinDetta Casino - γενική συζήτηση

WinDetta Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 11 μήνες από tftcosta
|
2488 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
ffilimon
πριν από 7 μήνες

Hi. If you would like an answer to your question from the casino, the best thing to do would be to ask the casino directly, either in support or live chat, who would be able to answer your question. What do you think ? 

Anyway, when you say that you had a problem with the casino in the context of what you are writing, what was the specific problem ? What exactly happened that you couldn't withdraw your winnings ? 

Jaro
πριν από 7 μήνες

Το θεμα ειναι οτι δεν εχω τροπο να σου γραψω μιας και μου εχεις κλεισει τον λογαριασμο, λογω καταγγελιας που ξεκίνησα μαζί σου, γιατι έκανα κατάθεση, την έχασα, έκανα άλλη, κέρδισα μια μικρή διαφορά αλλά φρόντισα να βάλω το x3 στο παιχνίδι. που κατατέθηκε έτσι ήμουν σε θέση να κάνω ανάληψη, το θέμα είναι ότι όταν διαχειρίστηκα την ανάληψη δύο μέρες αργότερα μπλόκαραν τον λογαριασμό μου και δεν μπορούσα πλέον να έχω πρόσβαση σε αυτόν. dps για να ξεκινήσω την καταγγελία μαζί σας, μου επέστρεψαν το υπόλοιπο του λογαριασμού μου αλλά δεν μου επέτρεψαν να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό μου και τον μπλόκαραν. Αφού τους ζήτησα να με αφήσουν να παίξω, έκαναν ασαφή και ασυνάρτητα επιχειρήματα λέγοντας ότι εντόπισαν ύποπτη δραστηριότητα!!! Εκτιμώ ότι θα κέρδιζε η ύποπτη δραστηριότητα... τέλος πάντων, το ρώτησα εδώ γιατί δεν μπορώ να τους μιλήσω, μάλιστα πρόκειται να ξεκινήσω καταγγελία με την αρχή που χορηγεί τις άδειες γιατί είναι σκανδαλώδες να σου κλείνουν λογαριασμο οταν θελεις να βγαλεις τα κερδη σου (που δεν ηταν πολλα) κατηγορωντας με οτι εχω παιξει x3 την καταθεση με σκοπο να βγαλω την καταθεση μου!!!, τι κατηγορια ειναι αυτη???? Παίζω ακριβώς ότι χρειάζεται για να μπορώ να αποσύρω το λίγο που κερδίζω!!!

Γι' αυτό ήταν πρόθεσή μου το καζίνο να σας ειδοποιήσει εδώ, αν δεν φύγετε από τον λογαριασμό μου θα το αναφέρω στην αρχή που εκδίδει τις άδειες.

Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω αυτό που έγραψα να είναι χρήσιμο.

Facundo

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
ffilimon
πριν από 7 μήνες

I have read your complaint about this casino and therefore, in my opinion, it would be best if you filed a complaint with an authority. It seems like the only reasonable solution, since the casino is stalling the firm position. I'm not sure if it would be successful, but you can at least try. 

If you go for it, please let us know. 

πριν από 7 μήνες

egarding my account closure at Windetta Casino:


CLOSURE AND TERMINATION BY US

14.5. Windetta in its turn, reserves the right to close your account at any time and terminate the Terms of Use and send you a written notice about it by using contact details in your account. In the event of any such termination by us we shall as soon as reasonably practicable following a request by You, refund the balance of Your Account.


They closed the account without any notice overnight. You can also see how they stick to the rules that they themselves outlined in their regulations. Wishing them bankruptcy is not enough. (:

I hope everyone wins as much as possible to make this happen.

koVVal92
πριν από 7 μήνες

Well, do you at least know the reason?

What was your latest dealing with them about? Any notices previously made by the chat operator or support

I'm quite convinced this isn't the first time some casino has closed your account, though I may be wrong, of course.

πριν από 8 μήνες

Hi. My verification was approved but now they told me it has to be check by game provider. I won a huge amount and now stressing they won’t pay me out. Anyone else had this problem with Windetta

πριν από 5 μήνες

Κι εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Πες μου το έλαβες;

Αυτόματη μετάφραση:
alessandra80oliveira
πριν από 5 μήνες

Hi. I can see that you have already submitted your complaint with our team and they are examining the case and doing their best to get it solved.

This casino has got pretty good safety index, as you can check yourself just by clicking on this link. There are some complaints from the players and our team is always working hard on every each of them. So fingers crossed here.

For now I'm kindly asking you to be patient and in the meantime if you have any questions do not hesitate to contact us please.

Did you have maybe some news from the casino?

πριν από 4 μήνες

Same problem here. Won a small amount, went from 60BRL to 200BRL, requested withdrawl and then on the other day woke up not being able to login on my account as it states "User is disabled because of a gambling addicion" lol what's that.

juchanyi
πριν από 4 μήνες

Hi, have you ever self-excluded yourself from a casino, or requested to do so in this one ? If not, did the casino tell you any reason why they wrote to disable your account due to gambling addiction ? 

However, I noticed that you have opened a complaint, so our team will try to help you in this situation. I hope we can find out where the problem is. 

πριν από 3 εβδομάδες

Το ίδιο πρόβλημα εδώ. Κέρδισα ένα μικρό ποσό, πήγα από €20 σε €250, ζήτησα ανάληψη και μετά μου είπε "Ο χρήστης είναι απενεργοποιημένος λόγω εθισμού στον τζόγο" 😡😡😡😡

Αυτόματη μετάφραση:
saraasilvaaa93
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, I see you are not the only one who has the same problem. Have you written any emails to the casino in the past in the context of closing your account due to addiction or something similar ? Have you already verified your account here and if so did you pass the verification successfully ? 

I think filing a complaint was a good step in this case and our team will try to find out what is the matter. I hope it will be resolved and everything will turn out well. 

If you learn anything new, please let us know.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα