ΦόρουμΚαζίνοWinDetta Casino - γενική συζήτηση

WinDetta Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από tftcosta
|
5854 προβολές 43 απαντήσεις |
|
1 2 3
ffilimon
πριν από 1 έτος

Hi. If you would like an answer to your question from the casino, the best thing to do would be to ask the casino directly, either in support or live chat, who would be able to answer your question. What do you think ? 

Anyway, when you say that you had a problem with the casino in the context of what you are writing, what was the specific problem ? What exactly happened that you couldn't withdraw your winnings ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Το θεμα ειναι οτι δεν εχω τροπο να σου γραψω μιας και μου εχεις κλεισει τον λογαριασμο, λογω καταγγελιας που ξεκίνησα μαζί σου, γιατι έκανα κατάθεση, την έχασα, έκανα άλλη, κέρδισα μια μικρή διαφορά αλλά φρόντισα να βάλω το x3 στο παιχνίδι. που κατατέθηκε έτσι ήμουν σε θέση να κάνω ανάληψη, το θέμα είναι ότι όταν διαχειρίστηκα την ανάληψη δύο μέρες αργότερα μπλόκαραν τον λογαριασμό μου και δεν μπορούσα πλέον να έχω πρόσβαση σε αυτόν. dps για να ξεκινήσω την καταγγελία μαζί σας, μου επέστρεψαν το υπόλοιπο του λογαριασμού μου αλλά δεν μου επέτρεψαν να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό μου και τον μπλόκαραν. Αφού τους ζήτησα να με αφήσουν να παίξω, έκαναν ασαφή και ασυνάρτητα επιχειρήματα λέγοντας ότι εντόπισαν ύποπτη δραστηριότητα!!! Εκτιμώ ότι θα κέρδιζε η ύποπτη δραστηριότητα... τέλος πάντων, το ρώτησα εδώ γιατί δεν μπορώ να τους μιλήσω, μάλιστα πρόκειται να ξεκινήσω καταγγελία με την αρχή που χορηγεί τις άδειες γιατί είναι σκανδαλώδες να σου κλείνουν λογαριασμο οταν θελεις να βγαλεις τα κερδη σου (που δεν ηταν πολλα) κατηγορωντας με οτι εχω παιξει x3 την καταθεση με σκοπο να βγαλω την καταθεση μου!!!, τι κατηγορια ειναι αυτη???? Παίζω ακριβώς ότι χρειάζεται για να μπορώ να αποσύρω το λίγο που κερδίζω!!!

Γι' αυτό ήταν πρόθεσή μου το καζίνο να σας ειδοποιήσει εδώ, αν δεν φύγετε από τον λογαριασμό μου θα το αναφέρω στην αρχή που εκδίδει τις άδειες.

Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω αυτό που έγραψα να είναι χρήσιμο.

Facundo

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
ffilimon
πριν από 1 έτος

I have read your complaint about this casino and therefore, in my opinion, it would be best if you filed a complaint with an authority. It seems like the only reasonable solution, since the casino is stalling the firm position. I'm not sure if it would be successful, but you can at least try. 

If you go for it, please let us know. 

πριν από 1 έτος

egarding my account closure at Windetta Casino:


CLOSURE AND TERMINATION BY US

14.5. Windetta in its turn, reserves the right to close your account at any time and terminate the Terms of Use and send you a written notice about it by using contact details in your account. In the event of any such termination by us we shall as soon as reasonably practicable following a request by You, refund the balance of Your Account.


They closed the account without any notice overnight. You can also see how they stick to the rules that they themselves outlined in their regulations. Wishing them bankruptcy is not enough. (:

I hope everyone wins as much as possible to make this happen.

koVVal92
πριν από 1 έτος

Well, do you at least know the reason?

What was your latest dealing with them about? Any notices previously made by the chat operator or support

I'm quite convinced this isn't the first time some casino has closed your account, though I may be wrong, of course.

πριν από 1 έτος

Hi. My verification was approved but now they told me it has to be check by game provider. I won a huge amount and now stressing they won’t pay me out. Anyone else had this problem with Windetta

πριν από 12 μήνες

Κι εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Πες μου το έλαβες;

Αυτόματη μετάφραση:
alessandra80oliveira
πριν από 12 μήνες

Hi. I can see that you have already submitted your complaint with our team and they are examining the case and doing their best to get it solved.

This casino has got pretty good safety index, as you can check yourself just by clicking on this link. There are some complaints from the players and our team is always working hard on every each of them. So fingers crossed here.

For now I'm kindly asking you to be patient and in the meantime if you have any questions do not hesitate to contact us please.

Did you have maybe some news from the casino?

πριν από 11 μήνες

Same problem here. Won a small amount, went from 60BRL to 200BRL, requested withdrawl and then on the other day woke up not being able to login on my account as it states "User is disabled because of a gambling addicion" lol what's that.

juchanyi
πριν από 11 μήνες

Hi, have you ever self-excluded yourself from a casino, or requested to do so in this one ? If not, did the casino tell you any reason why they wrote to disable your account due to gambling addiction ? 

However, I noticed that you have opened a complaint, so our team will try to help you in this situation. I hope we can find out where the problem is. 

πριν από 7 μήνες

Το ίδιο πρόβλημα εδώ. Κέρδισα ένα μικρό ποσό, πήγα από €20 σε €250, ζήτησα ανάληψη και μετά μου είπε "Ο χρήστης είναι απενεργοποιημένος λόγω εθισμού στον τζόγο" 😡😡😡😡

Αυτόματη μετάφραση:
saraasilvaaa93
πριν από 7 μήνες

Hello, I see you are not the only one who has the same problem. Have you written any emails to the casino in the past in the context of closing your account due to addiction or something similar ? Have you already verified your account here and if so did you pass the verification successfully ? 

I think filing a complaint was a good step in this case and our team will try to find out what is the matter. I hope it will be resolved and everything will turn out well. 

If you learn anything new, please let us know.

πριν από 6 μήνες

Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη μέσω Pix που θα έπρεπε να είναι στιγμιαία, έχω ήδη καλέσει τη ζωντανή υποστήριξη, έχω στείλει email και κανείς δεν μου απαντά και τα χρήματά μου παραμένουν παγωμένα. Είναι παράλογο με τον παίκτη, κρίμα, γιατί μου άρεσε να παίζω στο καζίνο, αλλά με το πρόβλημα της ανάληψης είναι δύσκολο να θέλεις να παίξω ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
amandatdfr
πριν από 6 μήνες

Hi, I definitely understand that it doesn't add to your satisfaction if you can't make a withdrawal and the casino doesn't communicate with you on top of that. 

However, how long have you been waiting for your money ? Did you play with any bonus ? 

Let me know and we'll see what we can do.

πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα θα ήθελα να ενημερώσω τον κόσμο πως είναι μια μεγάλη απάτη στα μεγάλα κέρδη κέρδισα 35 χιλιαδες ευρω προσπάθησα να κάνω ανάληψη με άφηνε να κάνω μόνο τα 3 χιλιάρικα και μου έλεγαν πως περνει 14 εργάσιμες ημέρες περάσανε η 14 ημέρες και μετά από σύνδεση που έκανα ξανά στον λογαριασμο μου είχαν χαθεί τα 27 χιλιαδες ευρω όπως είναι αναμενόμενο τους έστειλα μήνυμα δεν πείρα καμία απάντηση στο τι έγιναν τα χρηματα μου .. μετά από δύο ημέρες τους έστειλα ξανά και μου είπαν να επικοινωνήσω με το τμήμα που αφορά τους vip παίχτες και ετσι έκανα μου πάτησαν στο μήνυμα και μου είπαν ότι το παράπονο μου διαβάστηκε και αγνοήθηκε


giannisbmx
πριν από 2 μήνες

Hi, I don't understand, did the casino give you a reason why you don't see your money there ? I have a feeling they didn't give it to you according to what you're saying. 

When you mention two weeks, that's exactly the time we give casinos to pay players. According to what I saw, the casino has a limit of 3000 per day, so that's probably why they only want to pay you that much, and there's probably no more per day. 

But since your money disappeared without warning, I'd file a complaint on this link and we'll try to find out what's going on.

Think you'll go for it? 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ελπίζω να καταφέρω κάτι αλλά δεν βλέπω να μου απαντάνε στα μηνύματα πλέον

giannisbmx
πριν από 2 μήνες

So if they ignore you, in my previous reply I outlined a complaint where our team will try to help you. 

Feel free to take a look at it and if you think you don't know what you should do next, go ahead. 

I'll be here if you need anything. 

πριν από 2 μήνες

Αρχικά τι πρέπει να κανω

giannisbmx
πριν από 2 μήνες

OK I'll try again, here on this link (green letters, just click on them) you can file a complaint. You describe what happened to you, our team will take a look at it and you go through the same procedure as other players. We'll ask you some questions and if we think the casino has made a mistake, we'll contact them after some time. This is usually 14 days, but depending on the nature of the case it may be sooner. 

So I hope I've helped you and that you'll be able to file a complaint.


1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα