Γεια, νομίζω ότι περιμένατε αρκετό καιρό στην περίπτωσή σας και επειδή ούτε η υποστήριξη ούτε η ζωντανή συνομιλία σας απαντούν, θα σας συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία. Απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο όπου μπορείτε να τον ανοίξετε: https://casino.guru/complaints
Έχω προσθέσει επίσης έναν χρήσιμο οδηγό που μπορεί να είναι χρήσιμος στην περίπτωσή σας: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Μπορώ να ρωτήσω, σας συμβούλεψε το καζίνο να αλλάξετε τη μέθοδο ανάληψης; Δεν προσπαθήσατε να εισέλθετε ξανά στην ανάληψη αργότερα μέσω coindraw;
Τέλος πάντων, είμαι της άποψης ότι δεν είναι επαγγελματικό αν το καζίνο σε αγνοεί και δεν προσπαθεί να αντιμετωπίσει την κατάστασή σου. Από την άλλη πλευρά, το καζίνο έχει έναν αρκετά καλό δείκτη ασφάλειας και έχει προσπαθήσει να επιλύσει παρόμοιες καταστάσεις με άλλους παίκτες στο παρελθόν, οπότε ελπίζουμε ότι θα κάνει το ίδιο και τώρα.
Πιστεύετε ότι θα δώσετε μια ευκαιρία στο παράπονο και θα το συμπληρώσετε; Ενημέρωσέ μας.
Hi, I think you've been waiting long enough in your case and since neither support nor live chat is answering you, I'd recommend you to file a complaint. Just click on this link where you can open it: https://casino.guru/complaints
I've also added a useful guide that might be helpful in your situation: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
May I ask, did the casino advise you to change your withdrawal method ? Didn't you try to enter the withdrawal again later via coindraw ?
Anyway, I am of the opinion that it is not professional if the casino ignores you and does not try to deal with your situation. On the other hand, the casino has a pretty good safety index and has tried to resolve similar situations with other players in the past, so hopefully it will do the same now.
Do you think you will give the complaint a chance and fill it ? Let us know.
Αυτόματη μετάφραση: