Αυτό το καζίνο είναι κλειστό ή ανοιχτό; Επειδή ο ιστότοπος λειτουργεί και η υποστήριξη στο chat ενημερώνει ότι βρίσκονται σε διαδικασία αλλαγής χειριστή.
Δυστυχώς, προσπαθώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου για πάνω από μια εβδομάδα και συνεχίζω να λαμβάνω το μήνυμα "Ο λογαριασμός είναι αποκλεισμένος". Αλλά εξακολουθώ να έχω κεφάλαια εκεί, όχι πολλά, πιθανώς 100 zł.
Έστειλα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support@WestCasino.com ρωτώντας γιατί υπήρχε αποκλεισμός και τι γίνεται με τα χρήματα στον λογαριασμό. Έλαβα ένα μήνυμα ότι το καζίνο σταμάτησε να παρέχει υπηρεσίες από τον Σεπτέμβριο, αλλά καμία απάντηση σχετικά με τα χρήματα. Λοιπόν πώς το καταλαβαίνω αυτό; κλάπηκαν χρήματα από τον λογαριασμό ή θα μεταφερθούν σε άλλο καζίνο;
Is this casino closed or open? Because website works and the support in chat informs that they are in the process of changing the operator.
Unfortunately, I have been trying to log in to my account for over a week and I still get the message "Account is Blocked". But I still have funds there, not much, probably 100 zł.
I sent an email to support@WestCasino.com asking why there was a block and what about the funds in the account. I received a message that the casino has stopped providing services since September, but no response about the funds. So how do I understand this? funds from the account were stolen or will they be transferred to another casino?
Αυτόματη μετάφραση: