Αγαπητέ γκουρού του καζίνο
Φαίνεται ότι αυτό το καζίνο έχει ενημερωθεί για την Ιαπωνία.
Ωστόσο, δεν υπάρχουν Ιάπωνες στους όρους παροχής υπηρεσιών και δεν μας έχουν ειδοποιήσει επειδή δεν έχουν πολλούς Ιάπωνες χρήστες.
Οπότε είναι φυσικό να νιώθω ότι οι κανόνες έχουν αλλάξει ξαφνικά και λόγω της δομής των μπόνους του καζίνο, είναι αδύνατο να το παρατηρήσω πριν από την κατάθεση.
Ευτυχώς, τα παράτησα μετά την κατάθεση και κέρδισα πολλά ως αποτέλεσμα του παιχνιδιού, και το καζίνο λέει ότι μπορείτε να ακυρώσετε χωρίς να χάσετε πραγματικά χρήματα εάν επικοινωνήσετε μαζί τους αμέσως μετά την κατάθεση.
Ωστόσο, δεν ήξερα καν ότι ήταν δυνατή μια τέτοια απάντηση μέχρι τώρα, οπότε υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να είχα χάσει τα χρήματά μου και να έκλαψα για ύπνο.
Θα ήμουν πολύ ενοχλημένος αν συνεχίσουν να κάνουν ενημερώσεις χωρίς ειδοποίηση και χωρίς τρόπο να το μάθουν πριν κάνουν μια κατάθεση.
Θα ήθελα να δω μια προσεκτική εξέταση της στάσης του καζίνο σε αυτό το θέμα.
Dear Casino Guru
It appears that this casino has been updated for Japan.
However, there is no Japanese in the terms of service, and they have not notified us because they do not have many Japanese users.
So it is natural for me to feel that the rules have suddenly changed, and due to the structure of the casino's bonuses, it is impossible for me to notice before depositing.
Luckily, I gave up after depositing and won big as a result of playing, and the casino says you can cancel without losing any real money if you contact them immediately after depositing.
However, I didn't even know that such a response was possible until now, so there was a good chance that I would have lost my money and cried myself to sleep.
I would be very annoyed if they continue to make updates with no notification and no way to find out before making a deposit.
I would like to see a close examination of the casino's stance on this issue.
Αυτόματη μετάφραση: