Γεια σας, χρειάζομαι βοήθεια εδώ, παρακαλώ...
Hello i need some asisstence here please...
Γεια, Γιατί δεν απαντά όλα τα κανάλια σχετικά με την κατάστασή μου;
Hello,Why no answers all chanels about my situation?
Η ίδια ιστορία εδώ αδερφέ, γράψε μου ποιο ήταν το τέλος αυτής της ιστορίας
Same story here bro,write me what was the end of this story
Γεια σας, επικοινωνώ μαζί σας για άλλη μια φορά, χθες διάβασα όλες τις αναρτήσεις στο φόρουμ από το verde casino, παρατήρησα ότι πριν από δύο μήνες ένας παίκτης από την Ιταλία παραπονέθηκε επίσης για το ίδιο πρόβλημα ότι όταν ο παίκτης μπήκε στη συνομιλία βοήθειας με το όνομά του, τα μηνύματα ήταν γράφτηκε, το ίδιο μου συνέβη σε εκείνη τη συνομιλία Μου ζήτησαν να πληρώσω 1000 € εάν θέλω να μην επιστραφούν οι πληρωμές και έλαβα επίσης ένα email που έλεγε ότι το άτομο που ήταν online στο όνομά μου υπόλοιπο θα χαθεί εάν δεν πληρώσω τα χρήματα, δεν έχω επιστρέψει την πληρωμή και δεν έχω παίξει σε αυτό το καζίνο από τις 30 Δεκεμβρίου, έστειλα στιγμιότυπα οθόνης στη συνομιλία υποστήριξης ότι δεν ήμουν εγώ, ελέγξτε την ip διεύθυνση που χρησιμοποιήθηκε, σε ποια συσκευή χρησιμοποιήθηκε, είμαι πολύ αναστατωμένος για αυτήν την κατάσταση επειδή το υπόλοιπό μου από 11.000 € εμφανίζεται ως 0,15 € και οι αναλήψεις μου απορρίπτονται
Ζητώ την επείγουσα βοήθεια σας σχετικά με αυτήν την κατάσταση, άλλαξα όλους τους κωδικούς πρόσβασης για άλλη μια φορά κατά τη διάρκεια της σύνδεσης
Hello, I am contacting you once again, yesterday I read all the forum posts from verde casino, I noticed that two months ago a player from Italy also complained about the same problem that when the player joined the help chat with his name, messages were written, the same thing happened to me in that chat They demanded from me that I paid €1000 if I want the payments to be unreturned, and I also received an email saying that the person who was online in my name balance will be lost if I don't pay the money, I haven't returned the payment and I haven't gambled in this casino since December 30th, I sent screenshots to the suport chat that it wasn't me, please check the ip address that was used, which device it was used on, I'm very upset about this situation because my balance from €11,000 is shown as €0.15 and my withdravals shows rejected
I am asking for your urgent help regarding this situation, I changed all passwords once more during the conection
@Romi
Ζητώ την υποστήριξή σας για να μπορέσω να ενεργοποιήσω ξανά τα μπόνους και τα χρήματα που έχω κερδίσει.
Το verde Casino δεν είναι έτοιμο για αυτό, παρόλο που ήμουν αποκλεισμένος για τέσσερις εβδομάδες και ως εκ τούτου δεν είχα πρόσβαση στον λογαριασμό μου
Δεν είναι σωστό να με μπλοκάρουν χωρίς λόγο (δεν έχω παραβιάσει τίποτα και κατηγορούμαι συνεχώς για εθισμό στον τζόγο) και να διαγράφονται τόσο τα μπόνους μου όσο και τα σχετικά χρήματα
είναι κάτι παραπάνω από λάθος
,
@Romi
I ask for your support so that I can reactivate the bonuses and the money I have earned.
verde Casino is not ready for this even though I was blocked for four weeks and therefore had no access to my account
It is not right that I am blocked without reason (I have not violated anything and I am constantly accused of gambling addiction) and that both of my bonuses and the associated money are deleted
it is more than incorrect
@Romi
ich bitte um Unterstützung damit ich die Boni und das erspieltes Geld reaktiviert bekomme.
verde Casino ist nicht dafür bereit obwohl ich vier Wochen lang gesperrt war und daher keinen Zugang zu meinem Account hatte
es ist nicht rechtens das man mich ohne Grund sperrt ( ich habe gegen nichts verstoßen und man mir ständig Spielsucht vorwirft ) und mir die beiden Boni löscht und das dazugehörige Geld
es ist mehr als unkorrekt
γεια για άλλη μια φορά, απ' όσο μπορώ να δω, το καζίνο verde απορρίπτει για άλλη μια φορά όλες τις αναλήψεις μου, η συνομιλία υποστήριξης δεν βοηθά τίποτα, λέει ψέματα, παίρνει τη θέση ενός ανόητου, πώς μπορείτε να καταλάβετε ότι αυτό το καζίνο δεν θέλει να μου πληρώσει τα χρήματά μου, Επισυνάπτω στιγμιότυπα οθόνης, περιμένω την απάντησή σας, σας ζητώ επίσης να εξηγήσετε το verde casino πώς είναι δυνατόν αυτό; οι πληρωμές έχουν ακυρωθεί πιθανώς για 10η συνεχόμενη φορά, δεν υπάρχει εξήγηση, μπορείτε απλά να δείτε ποιο είναι το επίπεδο αυτού του καζίνο, δεν είναι σε θέση να εξηγήσουν τις ενέργειές τους λογικά
Το email του καζίνο δεν ανταποκρίνεται...η συνομιλία δεν λέει τίποτα ή λέει ψέματα
hello once again, as far as I can see, verde casino once again rejects all my withdrawals, support chat helps nothing, lies, takes the place of a fool, how can you understand that this casino does not want to pay me my money, I am attaching screenshots, I am waiting for your answer, I also ask you to explain verde casino how is this possible?payments have been canceled for probably the 10th time in a row, there is no explanation, you can just see what the level of this casino is, they are not able to explain their actions logically
casino email not responding...chat says nothing or lies
Μπορώ να δω ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο είναι αρκετά ενεργός στο νήμα των παραπόνων σας, εξηγώντας την όλη κατάσταση και ότι λαμβάνετε τις πληρωμές σας εντάξει, οπότε ελπίζουμε ότι θα συνεχιστεί έτσι και θα μπορείτε να λάβετε ολόκληρο το ποσό.
Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα εδώ για την ταχύτερη ανάλυση.🤞
I can see that the casino representative is pretty active in your complaints thread, explaining the whole situation and that you receive your payments all good, so hopefully it'll continue like this and you'll be able to get the whole amount.
I am keeping my fingers crossed here for the fastest resolution.🤞
Γεια σας, επικοινωνώ μαζί σας για άλλη μια φορά, χθες διάβασα όλες τις αναρτήσεις στο φόρουμ από το verde casino, παρατήρησα ότι πριν από δύο μήνες ένας παίκτης από την Ιταλία παραπονέθηκε επίσης για το ίδιο πρόβλημα ότι όταν ο παίκτης μπήκε στη συνομιλία βοήθειας με το όνομά του, τα μηνύματα ήταν γράφτηκε, το ίδιο μου συνέβη σε εκείνη τη συνομιλία Μου ζήτησαν να πληρώσω 1000 € εάν θέλω να μην επιστραφούν οι πληρωμές και έλαβα επίσης ένα email που έλεγε ότι το άτομο που ήταν online στο όνομά μου υπόλοιπο θα χαθεί εάν δεν πληρώσω τα χρήματα, δεν έχω επιστρέψει την πληρωμή και δεν έχω παίξει σε αυτό το καζίνο από τις 30 Δεκεμβρίου, έστειλα στιγμιότυπα οθόνης στη συνομιλία υποστήριξης ότι δεν ήμουν εγώ, ελέγξτε την ip διεύθυνση που χρησιμοποιήθηκε, σε ποια συσκευή χρησιμοποιήθηκε, είμαι πολύ αναστατωμένος για αυτήν την κατάσταση επειδή το υπόλοιπό μου από 11.000 € εμφανίζεται ως 0,15 € και οι αναλήψεις μου απορρίπτονται
Ζητώ την επείγουσα βοήθεια σας σχετικά με αυτήν την κατάσταση, άλλαξα όλους τους κωδικούς πρόσβασης για άλλη μια φορά κατά τη διάρκεια της σύνδεσης
Hello, I am contacting you once again, yesterday I read all the forum posts from verde casino, I noticed that two months ago a player from Italy also complained about the same problem that when the player joined the help chat with his name, messages were written, the same thing happened to me in that chat They demanded from me that I paid €1000 if I want the payments to be unreturned, and I also received an email saying that the person who was online in my name balance will be lost if I don't pay the money, I haven't returned the payment and I haven't gambled in this casino since December 30th, I sent screenshots to the suport chat that it wasn't me, please check the ip address that was used, which device it was used on, I'm very upset about this situation because my balance from €11,000 is shown as €0.15 and my withdravals shows rejected
I am asking for your urgent help regarding this situation, I changed all passwords once more during the conection
Παρακαλούμε μείνετε στο παράπονό σας και σίγουρα μην πληρώσετε χρήματα σε κανέναν. Όλα θα λυθούν εκεί μέσα από τα επίσημα κανάλια.
Προσοχή μόνο στο χρονόμετρο. Δεν είναι δυνατό να λαμβάνετε απαντήσεις κάθε μέρα ούτε από το καζίνο ούτε από τον υπεύθυνο επίλυσης παραπόνων σας και εμάς εδώ στο φόρουμ. Έχουν γίνει εκατοντάδες καταγγελίες κάθε μέρα και πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε όλες, ξέρετε.
Please stick to your complaint, and surely do not pay any money to anyone. Everything will be solved there through the official channels.
Just mind also the timer. It is not possible to get replies every day either from the casino nor from your complaint resolver and us here on the forum. There have been hundreds of complaints coming in every day, and we need to deal with all of them, you know.
@Romi
Ζητώ την υποστήριξή σας για να μπορέσω να ενεργοποιήσω ξανά τα μπόνους και τα χρήματα που έχω κερδίσει.
Το verde Casino δεν είναι έτοιμο για αυτό, παρόλο που ήμουν αποκλεισμένος για τέσσερις εβδομάδες και ως εκ τούτου δεν είχα πρόσβαση στον λογαριασμό μου
Δεν είναι σωστό να με μπλοκάρουν χωρίς λόγο (δεν έχω παραβιάσει τίποτα και κατηγορούμαι συνεχώς για εθισμό στον τζόγο) και να διαγράφονται τόσο τα μπόνους μου όσο και τα σχετικά χρήματα
είναι κάτι παραπάνω από λάθος
,
@Romi
I ask for your support so that I can reactivate the bonuses and the money I have earned.
verde Casino is not ready for this even though I was blocked for four weeks and therefore had no access to my account
It is not right that I am blocked without reason (I have not violated anything and I am constantly accused of gambling addiction) and that both of my bonuses and the associated money are deleted
it is more than incorrect
@Romi
ich bitte um Unterstützung damit ich die Boni und das erspieltes Geld reaktiviert bekomme.
verde Casino ist nicht dafür bereit obwohl ich vier Wochen lang gesperrt war und daher keinen Zugang zu meinem Account hatte
es ist nicht rechtens das man mich ohne Grund sperrt ( ich habe gegen nichts verstoßen und man mir ständig Spielsucht vorwirft ) und mir die beiden Boni löscht und das dazugehörige Geld
es ist mehr als unkorrekt
Δυστυχώς, όπως σας έχουμε εξηγήσει σε προηγούμενες αναρτήσεις μας, εμείς ως διαχειριστές του φόρουμ δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό. Παρακαλούμε μείνετε στη συνεχιζόμενη καταγγελία σας.
Unfortunately, as we have explained to you in our previous posts, we as forum administrators are not able to do anything about it. Please stick to your ongoing complaint.
Πέρασαν βδομάδες και ακόμα δεν έχω λύση
Weeks have passed and I still have no solution
bei mir sind Wochen vergangen und noch keine Lösung
Γεια σας, πέρασε άλλη μια εβδομάδα, δεν υπάρχουν ακόμη αποτελέσματα... Νομίζω ότι δεν είναι δύσκολο για το καζίνο να αναζητήσει διευθύνσεις IP, συσκευές που χρησιμοποιήθηκαν κ.λπ., επίσης μόλις παρατήρησα ότι κάτι πήγε στραβά, ενημέρωσα αμέσως την ηλεκτρονική υποστήριξη, αλλά το κάνατε Μην απαντήσετε, σας ζητώ να επαναφέρετε το υπόλοιπό μου επειδή δεν ακύρωσα τις πληρωμές, δεν έπαιξα από τις 30 Δεκεμβρίου, περιμένω μόνο πληρωμές εδώ Καζίνο Verde γεια;;;
hello, it's been another week, no results yet... I think it's not difficult for the casino to look up ip addresses, devices used, etc., I also just noticed that something went wrong, I informed online support imidiately but you didn't respond, I'm asking you to restore my balance because I didnt canceled the payments,i didnt played since december 30, only waiting for payments here Verde casino hello???
Παρακαλούμε μείνετε στο χρονόμετρο της καταγγελίας σας και η ομάδα μας θα είναι κοντά σας σύντομα.
Please stick to the timer on your complaint, and our team will be with you shortly.
Μπορώ να δω ότι είναι αρκετά ενεργό στο νήμα των παραπόνων σας και έχετε μερικές εξηγήσεις από όλους εκεί.
Θα ενημερωθείτε για τα επόμενα βήματα σύντομα, όταν τελειώσει το χρονόμετρο.
I can see that it is pretty active in your complaints thread, and you got some explanations from everyone there.
You will be informed about the next steps soon, when the timer finishes.
Απλώς περιμένω τη δεύτερη επανενεργοποίηση μπόνους
Δυστυχώς, αυτό συνεχίζεται εδώ και εβδομάδες
I'm just waiting for the second bonus reactivation
Unfortunately, this has been going on for weeks
Ich warte einfach nur auf die zweite Bonus Reaktivierung
das dauert leider seit Wochen
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.