Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVerde Casino - γενική συζήτηση

Verde Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 16)

 από Sev01
|
45.192 προβολές 394 απαντήσεις |
|
1...15 16 17...20
Verde Casino

Και πού είναι η επισκόπηση όπου μηδενίζουν τα χρήματά μου και το τελευταίο μπόνους πριν με μπλοκάρουν;!


Θα ήθελα να λαμβάνω την πρόοδο του παιχνιδιού από τη νίκη έως τον αποκλεισμό μέσω email

Αυτόματη μετάφραση:
Verde Casino

Hello once again,today i cant login to my acc do you know why???i completed verification long time ago everything was normal but today i cant login to my acc suport says that my email is wrong and i set some limits but i didnt set any limits or change my email filefilefilefilefile

Δεν είμαι σε φαύλο κύκλο!!!

Θέλω τα λεφτά μου

Το τελευταίο μου μπόνους κέρδισε επίσης χρήματα και αυτό επίσης ορίστηκε στο μηδέν.

Κανείς δεν νοιάζεται για αυτό και εδώ και το Verde Casino το διατηρεί

Δεν πρόκειται για τα 75€!!!

και ναι, χρησιμοποιώ θαυμαστικά για να δει ο Βέρντε ότι θέλω τα τελευταία μου χρήματα

Γιατί δεν μπορώ να λάβω ένα στιγμιότυπο οθόνης της εξέλιξης του παιχνιδιού;;;

Πρώτα απ 'όλα, με προσβάλλουν επειδή με κατηγορούν ότι είμαι εθισμένος στον τζόγο, κάτι που είναι δυσφήμιση


και τώρα βρίσκομαι σε έναν φαύλο κύκλο

είναι και αυτό προσβολή

τότε δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε θαυμαστικά.

Μια υπέροχη ατμόσφαιρα που καλλιεργείται εδώ


Σας ευχαριστώ πολύ!!!

Αυτόματη μετάφραση:

In my opinion, you're having a hard time focusing or understanding what we have been explaining to you the whole time because you pretty much stuck with repeating phrases like:

"I want my money" or "They labeled me as a gambling addict!!!" to "It's not about the 75€!!!" and many others.

It is not an insult; it is just an assessment of your actions.

Since you appear to be unable to go on in fruitful communication, I won't respond to you anymore.

Kidnly let me know when you change the approach.

Radka

Σπάνια έχω βιώσει τόση αφιλία και προσβολές όσο έχω εδώ μαζί σας.

Δεν απαντάς στα αιτήματά μου ότι δεν πρόκειται για τα 75€.

Ακόμα περιμένω τις πληροφορίες που είναι τα χρήματά μου από το τελευταίο μπόνους πριν μπλοκαριστώ

στο ιστορικό παιχνιδιών μου, ως στιγμιότυπο οθόνης θα ήταν ορατό ότι έχω δίκιο

γιατί δεν το καταλαβαίνω;

όχι ως κείμενο, αλλά ως στιγμιότυπο οθόνης στο πρωτότυπο

αντίθετα εδώ μόνο με προσέβαλαν

Δεν θα χρησιμοποιήσω ένα θαυμαστικό, το οποίο θα ήταν πραγματικά κατάλληλο

Αυτόματη μετάφραση:
Lane

Hello,

I'm sorry, but there is nothing that has not been explained already. Perhaps take a close friend or family member to go through this thread as well as complain with you to help you understand the details we all have been explaining. From my experiences, one who is not truly willing to listen will hardly understand anything. Thus, someone close may provide another perspective for you.

For me, there is no other choice than to start over from the beginning. I do empathize with your questions, but you have been ignoring the answers, so I won't start over.

Thank you for not using the exclamation mark; much appreciated.

Have a good day.


Radka

Σε ευχαριστώ που με έκανες να φαίνομαι ηλίθιος και είπες ότι δεν καταλαβαίνω τίποτα εδώ.

Νομίζω ότι πρέπει να δουλέψεις λίγο με τον τρόπο σου


όποιος το διαβάσει εδώ θα παρατηρήσει ότι με προσβάλλεις ξανά σε κάθε απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
Lane

Thank you for your advice. Would you also consider mine, please? Despite what you think, I was trying to help you understand. That's all.

Radka


Κυρίες και κύριοι

Θα ήθελα να το επαναλάβω και να κάνω μια καλή προσπάθεια να διευκρινίσω το θέμα


Δεν κέρδισα τα χρήματα από το μπόνους με τις 10 δωρεάν περιστροφές γιατί ενεργοποιήθηκε μόνο μετά τη νίκη μου

Στις 16 Δεκεμβρίου 2024 στις 9:43 μ.μ


Εικόνα 4

⬇️⬇️⬇️⬇️

file


Τα κέρδη μου ήταν προηγουμένως με κατάθεση 35 €

⬇️⬇️⬇️⬇️


Στις 16 Δεκεμβρίου 2024 κέρδισα τα κέρδη

ΕΙΚΟΝΑ 1

ΕΙΚΟΝΑ 2

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️





file

file

Μετά από αυτό βάλατε το κέρδος μου στο μηδέν

Εικόνα 3 ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️


file

Και μετά με μπλόκαρε παρόλο που είχα κερδίσει άλλο ένα μπόνους




Και εξακολουθώ να δικαιούμαι αυτή την πίστωση γιατί με μπλόκαρες αμέσως

⬇️⬇️⬇️⬇️



file

ΓΕΓΟΝΟΣ είναι ότι με 1015,€

Συν 88,50€.

Σας ζητώ να πιστώσετε το ποσό στον λογαριασμό παίκτη μου και ως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ




Αυτόματη μετάφραση:
Lane

Kindly send that as a reopen request, please. You will surely get a response.

To prevent upsetting you again, I won't add anything else.

Wish you luck.

Radka

Δεν σκοπεύω να διαφωνήσω εδώ

Έχω ασπρόμαυρο ότι είχαν φτάσει τα δύο μπόνους μου και δεν μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω γιατί ήμουν αποκλεισμένος μέχρι τις 18 Ιανουαρίου 2024 έως τις 15 Ιανουαρίου 2025 και επομένως δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω τα χρήματα που είχα κερδίσει

Μόλις τώρα έμαθα ότι ήταν χαλασμένο

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω κάτι αν δεν είχα πρόσβαση στον λογαριασμό μου.

Ούτε εδώ σκοπεύω να στενοχωρήσω κανέναν

απλά θέλετε να ενεργοποιηθούν εκ νέου τα επιτευχθέντα μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Lane

I see. If I may add a tip, collect everything you feel has been missed so far and point out the most problematic points through the reopen request.

I definitely hope that such a collection will help provide answers you're missing.

Radka

Είμαι πράγματι πολύ απογοητευμένος που ήμουν αποκλεισμένος για τέσσερις εβδομάδες και κατηγορήθηκα για εθισμό στον τζόγο

Έχω δηλώσει πολλές φορές εγγράφως ότι δεν ήμουν ποτέ εθισμένος στον τζόγο και απλώς ήθελα να συνεχίσω να κάνω πωλήσεις με τα χρήματα που είχα κερδίσει (το Καζίνο Verde θα μπορούσε να έχει ωφεληθεί από αυτό

Με στεναχωρεί ακόμη περισσότερο και είμαι πολύ απογοητευμένος που με μπλόκαραν στις 18 Δεκεμβρίου 2024 και μετά κήρυξαν άκυρα τα μπόνους μου και για τα δύο μπόνους που πέτυχαν την επανενεργοποίηση

το δικαιούμαι. Το παρέλαβα και με τα χρήματα που κατέθεσα

Δεν υπάρχει λόγος να με απαγορέψουν, δεν έχω παραβιάσει τίποτα


file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Lane

As I look at your case here on forum and even at your complaint, I can see that unfortunately we, as forum administrators, are not able to help in any way to solve your issue now.

Radka has tried many times with her posts, but now, I believe, only by reopening your complaint you can try to get some more answers, even though I am not sure if there is anything left to explain, as everything was already said.

So now, when you have already requested it, we'll see what really can be done. We'll keep an eye on your complaint for sure.

Romi

Ο λογαριασμός μου ήταν ενεργός από 18.12.2024 έως

15.01.2025 μπλοκαρίστηκε και δεν μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω.

Ζητώ επανενεργοποίηση μπόνους

υπήρχαν δύο μπόνους που θα ήθελα να ενεργοποιηθούν ξανά file


Το verde Casino δεν είναι έτοιμο για αυτό 🙁

file

Αυτόματη μετάφραση:
Lane

I have read everything in your previous posts, yes. Thank you.

hello once again, as far as I can see, verde casino once again rejects all my withdrawals, support chat helps nothing, lies, takes the place of a fool, how can you understand that this casino does not want to pay me my money, I am attaching screenshots, I am waiting for your answer, I also ask you to explain verde casino how is this possible?filefilefilepayments have been canceled for probably the 10th time in a row, there is no explanation, you can just see what the level of this casino is, they are not able to explain their actions logicallyfile casino email not responding...chat says nothing or lies

zzzydrunass

filefilefilefilewhy no answer from casino?😕

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
zzzydrunass

Καλημέρα

Είχα αποκλειστεί πέρυσι χωρίς προειδοποίηση, τα μπόνους μου κρίθηκαν άκυρα, τα κέρδη μου ορίστηκαν στο μηδέν

Ήμουν αποκλεισμένος για τέσσερις εβδομάδες και δεν μπορώ να ενεργοποιήσω ξανά τα μπόνους ☹️


Αυτόματη μετάφραση:

filefilefilefilefile my balance now shows 0 worst casino ever

zzzydrunass

Live suport says nothing need some help here,hello casino guru?? Verde casino dont respond to emails,they rejected my withdravals multiple times and reduced my balance to 0.15€ my balance suposed to be 10100€ didnt played here since 2024 12 30 since january 3 waited for my withdravals,withdravals where canceled about 20times without no reason ,have all screenshots with my transactions need some help or assistence here casino guru ,they said that my acc was hacked but i bilieve its imposible i think because i used only google acc to login ,changed my all paswords diddnt understand whats hapening here...

1...15 16 17...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα