ΦόρουμΚαζίνοVegadream Casino - γενική συζήτηση

Vegadream Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Anonymized143
|
2836 προβολές 19 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Vegadream Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Δεν έχω ξαναδεί ένα τόσο άβολο καζίνο όπως αυτό.

Κέρδισα 1500 ευρώ και επειδή έπαιξα ένα παραπάνω από τα επιτρεπόμενα 4 ευρώ σε χιλιάδες παιχνίδια που έπαιξα, η νίκη ακυρώθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized143
πριν από 2 έτη

If you didn't have any significant winning when you bet once over 4 euros, then of course, it unfair to void the winnings. The casino should pay it anyway, because it didn't give you any advantage.

On the other hand, if it happened multiple times and you had some winnings there, then you simply breached the terms and then there's a reason to void the winnings.

πριν από 2 έτη

Ο Ντάνιελ έπαιξα πάνω από το max δύο φορές και δεν πήρα κανένα πλεονέκτημα από αυτό.

Το παρατήρησα αμέσως και το άλλαξα ξανά, ορίστηκε σε περισσότερα από 4 ευρώ, δεν το έβαλα μόνος μου.

Επικοινωνήστε με τη Vegadream και ζητήστε καλή θέληση που δεν θέλετε καθόλου 1500 αλλά μόνο το μισό ίσως το έχω υποβαθμίσει στον εαυτό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized143
πριν από 2 έτη

In that case, you need to submit a complaint on our website and our team dedicated to player complaints will deal with it. I have no contact details for the casino (except those that are available publicly), but my colleagues might know other ways.

πριν από 2 έτη

Αγαπητέ Νικ, έχω υποβάλει καταγγελία κατά του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει πιθανότητα να αναλάβω δράση κατά του καζίνο. Μου έχουν κλέψει το κέρδος και δεν θέλω να το αποδεχτώ τόσο εύκολα, αλλά να το παλέψω

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized143
πριν από 2 έτη

I found your case here:

https://casino.guru/vegadream-casino-player-s-winnings-have-been-voided

I believe the best approach would be to wait if the casino reacts to your complaint. They still have some time.

πριν από 1 έτος

Οι απατεώνες είναι άθλιοι μικροί απατεώνες με χειραγωγημένα παιχνίδια κοιτάξτε την πληρωμή στα 24-124€ αυτό είναι αστείο


Όνομα παιχνιδιούΗμερομηνία και ώραBetWinBalanceDazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:480.200.000.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:370.400™2000.000.05:370.400.000. :330.400.000.64Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:140.400.001.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:590.400.68 Megaways™ 03:04:590.400.68. 04:440.400.441.16Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:400.400.001.12Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:252™ Megaways™2022-05-22 03:04:252™2000.000. :04:212,000,003.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:182,000,005,52

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized436
πριν από 1 έτος

Hello,

could you insert the pause between Bet and Win Balance?

Is it just possible that you played on a slot with lower RTP, maybe?

Radka
πριν από 1 έτος

filefile

Anonymized436
πριν από 1 έτος

Hello Wibrak,

I believe you have to spin more spins than that to make sure the slot is rigged.

Anyway, have you checked the RTP as I already asked you?

I check it in our gallery and it should have around 96,1% RTP, but:

"Bet Sizes, RTP and Variance:

The return to player of this game is 96.1%, about our average yardstick of roughly 96%.

The range of bets on the site we tested ran from a minimum bet per spin of $/£/€0.10 up to a maximum of $/£/€50.00 per spin.

The volatility of this game is medium, which makes it a less optimal match for our preferred slot machine strategies. Our slot strategies target the highest possible volatility."




πριν από 9 μήνες

γεια,

Βρήκα τον ιστότοπό σας και ελπίζω να με βοηθήσετε κι εσείς.

Χρησιμοποιώ το Casino Vegadream για σχεδόν ένα χρόνο, πήρα ακόμη και το Walk of Fame Loyalty Level 11 εκεί, και πρόσφατα έλαβα το VIP Bronze status από το καζίνο.

Έχω πληρώσει πολλές φορές ένα ή πολλές εκατοντάδες ευρώ, όλα πήγαιναν ομαλά.

Αλλά τώρα που μου έκαναν ανάληψη 2.000 ευρώ, αυτό το αίτημα ανάληψης δεν εξετάζεται καν, να το πω έτσι, αγνοείται από το καζίνο..


Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε να πάρω τα χρήματά μου επειδή τα δικαιούμαι;


Όπως πάντα, κατέθεσα RAW CASH χωρίς μπόνους!

Αυτόματη μετάφραση:
Lea_06
πριν από 9 μήνες

Hello there!

I'm glad you've found us!

But I think we would need more details, to begin with...

When did you submit the withdrawal?

What is its current status?

When was the last time you were in touch with the casino, and what was it about, please?

I certainly aim for the full picture, hence I'll wait for your response.

πριν από 8 μήνες

Το καζίνο δεν έχει ακόμη επεξεργαστεί την απόσυρσή μου! Μπορείτε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε.. Είμαι απελπισμένος

Αυτόματη μετάφραση:
Lea_06
πριν από 8 μήνες

Normally, I would ask you to answer those questions to help the cooperation, at the moment, we know nothing about your issue aside from what is stated in the complaint.

But sadly, it has not yet been 14 days, so we have to wait a bit 🙁

I'm sorry to say that.

"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."


πριν από 8 μήνες

Είμαι ήδη πλήρως επαληθευμένος αφού χρησιμοποιώ αυτό το καζίνο για σχεδόν ένα χρόνο! Έχω αποσυρθεί αρκετές φορές, ποτέ δεν πήρε περισσότερες από 48 ώρες! Είπαμε γιατί το καζίνο έχει μέγιστο χρόνο επεξεργασίας 48 ώρες για αναλήψεις! Το αστείο είναι ότι η απόσυρσή μου δεν υποβλήθηκε καν σε επεξεργασία και όλα τα μηνύματα υποστήριξής μου αγνοήθηκαν! Έχω ήδη στείλει email στη Vegadream ότι θα κάνω περαιτέρω βήματα, αλλά δεν ήρθε τίποτα!

Επιπλέον, οι VIP πελάτες έχουν μεγαλύτερη προτεραιότητα εκεί και παρατηρώ επίσης 0.

Αυτόματη μετάφραση:
Lea_06
πριν από 8 μήνες

I see. Have you been asked to verify yourself again, perhaps?

Because it sounds quite natural to update the verification occasionally.

Look, I do know what caused this delay, and the casino is the one who should have told you. But we will do our best to help you.

In your complaint, you forgot to mention all those details. Have you noticed?

I ask you kindly to update the complaint properly.

Thank you.



πριν από 8 μήνες

Όχι, δεν θα μου ζητηθεί να επαληθεύσω ξανά τον εαυτό μου, καθώς και οι τελευταίες αναλήψεις μου διεκπεραιώθηκαν αμέσως εντός δύο ημερών το αργότερο. Έχει περάσει ακριβώς μια εβδομάδα τώρα και ακόμα δεν έχει καν υποβληθεί σε επεξεργασία. Δεν το έχω όπως τους είπα. Το καζίνο απλά δεν θέλει να πληρώσει. Παρατηρώ τι παιχνίδια παίζονται εκεί. Αλλά αν δεν θέλετε να με βοηθήσετε, όπως βλέπω, μπορείτε απλά να το πείτε...

Αυτόματη μετάφραση:
Lea_06
πριν από 8 μήνες

Dear Lea_06.

This is a forum, where casino-related issues are discussed, despite what you might think, this is not the complaint thread. I'm only sharing what I have learned along the way about delayed withdrawals and additional verification. If you are not up to discussion, it is perfectly ok. Just say it.

But for the complaint's sake, I suggest you keep in touch with it and update it properly when the time comes.

That is all. I wish you a pleasant day.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα