ΦόρουμΚαζίνοVbet Casino - γενική συζήτηση

Vbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Radka
|
2693 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Vbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

VBET LATAM (BETCONSTRUCT): Ανέντιμο, ερασιτεχνικό, μέτριο website, η χειρότερη υποστήριξη στον κόσμο!


Οι υπάλληλοι υποστήριξης δεν γνωρίζουν τίποτα! Αγνοούν τη βασική και ελάχιστη λειτουργία του ιστότοπου όπου εργάζονται


Δεν έχουν πρόσβαση σε τίποτα. Δεν ελέγχουν τίποτα. Δεν προωθούν την παραγγελία του πελάτη στον σωστό τομέα. Αγνοήστε τον χρήστη. Απλώς απαντούν τα ίδια πράγματα, όπως τα ρομπότ, απαντήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που λέει ο πελάτης


Ο λογαριασμός μου είναι σαφώς κάτω από κάποιου είδους ανώτατο όριο στα κέρδη. Σε ορισμένες αγορές και παιχνίδια, μπορώ να ποντάρω μόνο 0,30 0,20 0,15 και σε άλλες, ανάλογα με την απόδοση, μπορώ να στοιχηματίσω κοντά στο 1,00


Παράλογος! Άλλοι πελάτες μπορούν συνήθως να στοιχηματίσουν αρκετές χιλιάδες, ακόμη και 10.000


Επικοινωνώ με την υποστήριξη σχετικά με αυτό, για να τους ζητήσω να αφαιρέσουν αυτόν τον περιορισμό στα κέρδη μου, ώστε να μπορώ να στοιχηματίζω εξίσου υψηλά πονταρίσματα σε όλους τους πελάτες και οι ανίκανοι, ανεύθυνοι, ανέντιμοι υποστηρικτές απαντούν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στον λογαριασμό μου, ότι όλα είναι κανονικό, να δοκιμάσω άλλα παιχνίδια, άλλες φορές, και προφανώς το έχω κάνει ήδη, το έχω δοκιμάσει, προσπαθώ να παίξω στο site εδώ και μήνες και δεν υπάρχει παιχνίδι, αγορά, επιλογή στοιχήματος, όπου μπορείτε να παίξετε περισσότερα από 1,00


Φυσικά, είναι ξεκάθαρο ότι είναι ένα όριο στον λογαριασμό μου. Οι ανίκανοι υπάλληλοι υποστήριξης δεν έχουν την ελάχιστη δυνατή ευφυΐα για να στείλουν την υπόθεση στον τεχνικό τομέα που έχει πραγματικά πρόσβαση για να την τροποποιήσει και να επιλύσει το πρόβλημα. Αυτοί από το chat απλά δεν έχουν πρόσβαση σε τίποτα, δεν παρατηρούν τίποτα κακό με τον λογαριασμό (με την περιορισμένη και μικρή πρόσβαση που έχουν, που προστίθεται στην έλλειψη ευφυΐας) και απαντούν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον λογαριασμό, να ψάξει για άλλες αγορές για να παίξει


Αν δεν υπήρχε πρόβλημα όπως λένε, θα μπορούσα να παίξω κανονικά όπως όλοι οι πελάτες. Αν επικοινωνήσω με την υποστήριξη ενημερώνοντας ότι δεν μπορώ να παίξω περισσότερο από 1,00, είναι προφανές ότι αυτό συμβαίνει


Προσφέρω τον δικό μου κωδικό πρόσβασης για να έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό μου και να δουν με τα μάτια τους για τι πράγμα μιλάω, στην πράξη. Προσφέρω το ίδιο στον διαχειριστή του Καζίνο Γκουρού εδώ, ώστε να δουν και αυτοί για τι πράγμα μιλάω


Η υποστήριξη της VBet είναι η χειρότερη στον κόσμο! Οι άνθρωποι υποστήριξης συνομιλίας και υποστήριξης email, με το όνομα ISABELA, MILA, ELLA, RONALDO, WELLINGTON, MIRANDA ΚΑΙ RICHARD, είναι μέτριοι, δεν έχουν την ελάχιστη και βασική ευφυΐα, ανέντιμοι, ανεύθυνοι, ανίκανοι. Είναι η αληθινή ιδέα των άχρηστων ανθρώπων και χωρίς ικανότητα να εργαστούν σε μια υπηρεσία υποστήριξης πελατών. Έχουν άδικο και πιστεύουν ότι έχουν δίκιο σε αυτό που απαντούν. Μπορείτε να αποδείξετε αυτό που λέτε ότι είναι λάθος, και εξακολουθούν να επιμένουν ότι έχουν δίκιο


Είναι σαν να προσπαθείς να εξηγήσεις κάτι σε ένα 5χρονο παιδί. Κάτι προφανές. Για παράδειγμα: προσπαθείτε να εξηγήσετε ότι "1 + 1 δεν είναι 3", και απαντούν επανειλημμένα σαν ρομπότ ότι "η φάλαινα δεν είναι ψάρι". Απλά αυτό. Άλλο λες και άλλο σου απαντούν που δεν έχει σχέση με αυτό που είπες. Και το χειρότερο: το επαναλαμβάνουν, σαν να σχετίζεται με αυτό που είπες. Επιμένεις ότι δεν μιλάς για φάλαινα, παρακαλάς χίλιες φορές να σε μεταδώσουν σε έναν επόπτη, σε κάποιον με εκτεταμένη πρόσβαση στο σύστημα, σε κάποιον που θα καταλάβαινε πραγματικά τι λες, και συνεχίζουν να καταλαβαίνουν ίδιες απαντήσεις με όλους τους άλλους. είναι φυσιολογικό

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
fabferreira
πριν από 1 έτος

Hello there,

this is another "amazing" issue and to me, it seems that rather than proposing the casino your password, you should record a video instead.

Record how you play several games, and that the bets are limited, that should help the support understand better. Or at least I hope so.

What do you think about that?

According to our infrmation, this casino is not available for players from Brazil, may I know which country of residence you used for registration, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 7 μήνες

Δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα για δεύτερη μέρα, έδωσα όλα τα αποσπάσματα. Είναι απλά κοροϊδία!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Πες μου πού να παραπονεθώ


Αυτόματη μετάφραση:
habibpzxpt
πριν από 7 μήνες

Hey, I see you're having problems at the casino. Is it verification or something else ? You say you didn't get a reply the other day, please tell me more about what's going on so I know how to help you. In some cases we give casinos 14 days to resolve the process and this is related to withdrawals and account verification, so that's why I'm asking. 

I will wait for the answer.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα