Γεια! Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, κάνεις σημαντικό πράγμα!
Ευχαριστώ για το link, διάβασα τις πληροφορίες.
Έχω επανειλημμένα επικοινωνήσει με το καζίνο με μια ερώτηση σχετικά με τους λόγους της καθυστέρησης στην πληρωμή. Έχω λάβει αρκετές διαφορετικές απαντήσεις 4-5 (έχουμε τεχνικές δυσκολίες, θα σας πληρώσουμε σύντομα, πολύ σύντομα, έλα, θα λάβετε τα χρήματα σύντομα). Για νέα αιτήματα, οι απαντήσεις αρχίζουν να επαναλαμβάνονται.
Άρχισα να διαβάζω διάφορα φόρουμ σχετικά με τις αναλήψεις από αυτό το καζίνο και πολλοί λαμβάνουν τις ίδιες απαντήσεις.
Ευχαριστώ, σκεφτόμουν να υποβάλω καταγγελία μαζί σας, αλλά είναι γραμμένο στον κανονισμό της αδειοδοτούσας αρχής ότι δεν μπορείτε να το συζητήσετε αυτό στο φόρουμ. Είδα επίσης ότι αυτό το καζίνο δεν απαντά σε παράπονα στο φόρουμ σας.
Προσπαθήστε να μου απαντήσετε. Πόσος χρόνος χρειάζεται συνήθως για να εξεταστεί μια καταγγελία στο Kahnawake; ένα μήνα? μισός χρόνος? Ενα έτος?
Hi! Thank you very much for the answer, you are doing an important thing!
Thank you for the link, I have read the information.
I have repeatedly contacted the casino with a question about the reasons for the delay in payment. I have received several different 4-5 responses (we are having technical difficulties, we will pay you soon, very soon, come on, you will receive the money soon). For new requests, the answers begin to repeat.
I started reading various forums about the withdrawals from this casino, and many receive the same answers.
Thank you, I was thinking of filing a complaint with you, but it is written in the rules of the licensing authority that you cannot discuss this on the forum. I also saw that this casino does not respond to complaints on your forum.
Please try to answer me. How long does it usually take for a complaint to be considered in Kahnawake? a month? half a year? A year?
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: