ΦόρουμΚαζίνοΤο παιχνίδι κολλάει και έκανα αρκετές καταθέσεις

Το παιχνίδι κολλάει και έκανα αρκετές καταθέσεις

πριν από 7 μήνες από Marco1111
|
2893 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα, άρχισα να παίζω στο betano και έπαιζα και κέρδισα και έκανα μια απόσυρση και άρχισα να παίζω σε μια άλλη πλατφόρμα betano, αλλά είδα ότι τσακιζόταν κάθε φορά που έπαιρνα ένα διαμάντι 💎 οπότε έπρεπε να ξεκινήσω από την αρχή έπαιξα στο 25/03 από την αρχή χάλασε απλά έκανα κατάθεση και έχασα χρόνο και χρήμα και δεν έλυσαν τίποτα μετά στις 26 μπήκα ξανά στην ίδια πλατφόρμα στην αρχή όλα ήταν μια χαρά είχα μια απλή νίκη άρχισε πάλι να παγώνει μετά καθώς είμαι πεισματάρα έπαιξα με το παιχνίδι παγώνοντας και σταμάτησε έφυγα και επέστρεφα για να δώσω ένα διαμάντι 💎 Έπρεπε να ξεκινήσω το παιχνίδι από την αρχή σήμερα 27/03 άρχισα να παίζω ξανά στην πλατφόρμα dimond rusch explex. ξεκίνησε καλά μετά άρχισε να παγώνει όταν επρόκειτο να δώσει ένα βραβείο και το παιχνίδι δεν πήγαινε καλά, συνέχιζε να κολλάει και δεν έδινε ποτέ το βραβείο, οπότε παραπονέθηκα στην υποστήριξη betano ότι έκανα κατάθεση για τρεις ημέρες και όχι να μπορώ να παίξω όταν πήρα ένα διαμάντι 💎 Έπρεπε να ξεκινήσω το παιχνίδι ξανά, μου ζήτησαν την ταυτότητα, το έστειλα και μέχρι στιγμής τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
Marco1111
πριν από 7 μήνες

That sounds quite overwhelming and I can understand that you feel frustrated. I have seen, you filed a complaint, but can not be sure if our team will be able o help you with this kind of issue. I can probably recommend to try to get in contact with the game provider, especially if the casino is not willing to provide any kind of help, as by now, at least. Please let us know, if you'll have any news regarding this, please.

πριν από 7 μήνες

Καλημέρα, κοίτα, έχω όλες τις ταυτότητες που μπορώ να σου τις στείλω, Romi, δεν είμαι σίγουρος τι έκαναν, θα συνεχίσω να προσπαθώ με υποστήριξη, αλλά αν δω ότι δεν υπάρχει τρόπος, θα επικοινωνήσω απευθείας με έναν δικηγόρο και μετά είναι αυτοί που θα χάσουν επειδή ο τζόγος απαγορεύεται στη Βραζιλία. των κουλοχέρηδων και η μόνη υποστήριξη που έχουμε είναι εσείς από το Guru's Casino και η υποστήριξή τους από την Betano. Δεν πρόκειται να με ληστέψουν και να μείνω ήσυχος, θα κινηθώ νομικά και θα δω τι θα γίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
Marco1111
πριν από 7 μήνες

Well, I also browsed your complaint, and I have to admit, I probably failed to understand what makes you think it's worth getting probably a paid lawyer in this case.

I would wait for the complaint to reach a further stage first.

Maybe I missed out on something important in the complaint, though, so I'm also going to wait for its ending.

Please feel free to share whatever news you have, of course.

πριν από 7 μήνες

Καλημέρα, παραπονιέμαι στην υποστήριξη από τις 25 Μαρτίου, άρχισαν να προσπαθούν να το λύσουν χθες και λένε ότι όλα λειτουργούν καλά, οπότε επειδή είμαι άνθρωπος που πληρώνει για να δω, πήγα στο Dimond Rusch Explex για να δω αν δούλευε πραγματικά, θα σου το στείλω. όλες τις συλλήψεις που πήρα και βγάζεις το συμπέρασμα, είπα να το πάω στον δικηγόρο γιατί μιλούσα για υποστήριξη ήρθε και μου πήρε μια στα μούτρα φωνάζοντας με αδερφέ θα σου το στείλω, δες την χθεσινή ώρα που πήρα η σύλληψη κάθε φορά που ο ΙΙ επρόκειτο να δώσει ένα βραβείο, σταματούσε filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Υπάρχουν ακόμα περισσότερα, περιμένω να το λύσετε. Αν δεν υπάρχει τρόπος να το λύσουμε μέσω του καζίνο του γκουρού, τότε θα πάω να βρω τον δικηγόρο, θα συλλάβω περισσότερο και είπαν ότι όλα ήταν καλά. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Marco1111
πριν από 7 μήνες

Could you please help me understand what your concern is about? I don't want to make the wrong assumption.



πριν από 7 μήνες

Δεν είναι ανησυχία, είναι να βλέπω ότι με βλάπτει ένα καζίνο, στέλνω όλα τα λάθη επειδή είναι καταθέσεις χρημάτων που έκανα για να παίξω, αλλά όταν συμβαίνει κάτι, σταματά.

Αυτόματη μετάφραση:
Marco1111
πριν από 7 μήνες

Did you have any news from the casinos support, perhaps? So you can better understand what is actually going on?

We have to wait and see, what our complaint team will really be able to do about your case, actually.🤔

πριν από 7 μήνες

Μου απάντησαν ότι η διαδικασία έγινε και όλα είναι εντάξει, οπότε πήγα να παίξω, κατέθεσα και άρχισα να παίζω, 10 λεπτά αργότερα είχε πάλι σφάλματα filefilefilefilefile Τους παραπονέθηκα ξανά, πέρασαν περίπου 10 ώρες, μου απάντησαν ότι το παιχνίδι Dimond Rusch Explex δεν κολλάει, οπότε έστειλα τα στιγμιότυπα και μέχρι στιγμής δεν έχω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Marco1111
πριν από 7 μήνες

Oh, obviously you would need to get a response from the casino in this case. It's good that you sent them screenshots, so we'll see what they say. I hope you will get it as soon as possible so that we can have some update on the situation. 

You also have an open complaint, so we'll see if we can resolve something there. 

But I'm wondering if it could be a bug on the game provider's side, or what the error actually means. Anyway, like I said, we'll need a response from the casino.

If you hear anything new, let us know. 🙂

πριν από 7 μήνες

Jaro, έστειλα την καταγγελία τις εκτυπώσεις αλλά μέχρι στιγμής δεν μου έχει στείλει τίποτα και όταν έστειλε αυτόματο μήνυμα, ένα ήρθε με το όνομα Danilo και ένα άλλο με το όνομα Bruna αλλά με την ίδια απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Jaro, κοίτα σε εσένα και δες μήπως δεν πάει καλά, γιατί είναι πάρα πολύ. Έπαιξα στο κακό παιχνίδι με το μπάσο, δεν τράκαρε, έπαιξα στο παιχνίδι με τα τρία ποτ, δεν τρακάρει, καθώς είμαι πεισματάρης, πήγα να παίξω στο Dimond Rusch Express, μάντεψε; κοιτάζοντας τις λήψεις σταματάει όταν το 🛎️ πέφτει και όταν το διαμάντι 💎 και τρένο, αν αυτό δεν είναι απόδειξη, δεν ξέρω τι είναι, θα στείλω τις λήψεις για να τις δείτε, είναι κακόπιστα μαζί μου filefilefilefile ,

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Καθάρισα πλήρως το σύστημά μου και το απαθανάτισα για να το δείτε. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Marco1111
πριν από 7 μήνες

Thank you for the screenshots and the whole explanation. Unfortunately, we are not able to tell you anything, as we are not any experts, right. I just hope our complaint team will be able to help you out with this issue, and that the casino will cooperate. We need to wait and see, how it will go, so please keep us updated whenever you have any new information from the casino regarding your case.

πριν από 7 μήνες

Δεν πειράζει, όπως και να απαντήσουν, θα σας το στείλω γιατί δεν έλαβα καμία συγκεκριμένη απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Marco1111
πριν από 7 μήνες

Sure, I really hope we will be able to help somehow.🤞

πριν από 7 μήνες

Ναι, είστε οι καλύτεροι

Αυτόματη μετάφραση:
Marco1111
πριν από 7 μήνες

I firmly believe that you will be able to say this after the complaint and that it will be resolved fairly. Fingers crossed. 🤞☘️

πριν από 7 μήνες

Λύστε το λοιπόν για μένα παρακαλώ, δεν θέλω αυτό που είναι δικό τους, αν χανόταν στο fair play θα ήταν εντάξει αλλά δεν ήταν σε fair play ήταν κακή πίστη

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα