Α, είδα τι έγραψε ο Tomas και ότι στην περίπτωσή σου θα είναι δύσκολο να βοηθήσεις μετά από αυτά που ανέβασες στην καταγγελία. Μέχρι στιγμής λέει ότι δεν έχει ξεκάθαρες και άμεσες αποδείξεις ότι έχασες χρήματα λόγω τεχνικών προβλημάτων. Έχετε κάτι άλλο που θα βοηθούσε τον Tomas; Αν ναι, φροντίστε να το μοιραστείτε μαζί του, γιατί αν δεν το κάνετε, δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το καζίνο με οποιαδήποτε ή ανεπαρκή απόδειξη. 😥
Oh, I saw what Tomas wrote and that in your case it will be difficult to help after what you posted in the complaint. So far he says that he has no clear and direct evidence that you have lost money because of technical problems. Do you have anything else that would help Tomas ? If so, be sure to share it with him, because if you don't, we can't contact the casino with any or insufficient proof. 😥