Ναι - σίγουρα, το καζίνο θα πρέπει να κάνει την προσπάθεια και να απευθυνθεί στον πάροχο του παιχνιδιού για να συμβουλευτεί τα τρέχοντα γεγονότα. Δεν φαίνεται καλά όταν το καζίνο αφήνει αυτό το βήμα αποκλειστικά στον παίκτη, το έχω δει πολλές φορές στο παρελθόν και εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι κυρίως το ενδιαφέρον του καζίνο. Θα ήμουν δυσαρεστημένος αν έπρεπε να το κάνω μόνος μου.
Δεν συμφωνώ με αυτό:
Σίγουρα ο πάροχος του παιχνιδιού δεν είναι αυτός στον οποίο πρέπει να πάω, αλλά το καζίνο παίρνω το στοίχημα.
Αλλά δεν πειράζει, ας δούμε πώς θα εξελιχθεί το παράπονο. Δεν έχω δει το email που στείλατε, επομένως δεν είμαι πλήρως ενημερωμένος.
Σας εύχομαι ένα δίκαιο τέλος!
Yeah - sure, the casino should make the effort and reach out to the game provider to consult the current events. It does not look good when the casino leaves this step solely on the player, I've witnessed this many times before, and I still think it's mainly the casino's concern. I would be dissatisfied If I had to do that on my own.
I do not agree with this:
Surely the game provider is not the one I should go to but casino taking the bet.
But that's ok, let's see how the complaint develops. I haven't seen the email you sent thus I am not fully informed.
Wish you a fair ending!
Αυτόματη μετάφραση: