Καταλαβαίνω ότι είσαι απογοητευμένος και σε συμπονώ γιατί σίγουρα δεν είναι εύκολη κατάσταση. Σίγουρα δεν είναι ωραίο να βλέπεις το καζίνο να μην ανταποκρίνεται όταν διακυβεύονται τα χρήματά σου.
Όσο για το να φοβάμαι να παίξω σε άλλο καζίνο, θα ήμουν το ίδιο. Προσωπικά δεν θα έπαιζα σε ένα καζίνο ακόμα κι αν ήταν δεν ξέρω πόσο υπέροχο γιατί είναι σπατάλη χρημάτων για μένα. Ωστόσο, πάντα να κάνετε λίγη έρευνα πριν πάτε να καταθέσετε χρήματα για να μάθετε τι συμβαίνει, ώστε να μειώσετε τον κίνδυνο να συμβεί μια τέτοια κατάσταση όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό μπορώ να προτείνω.
Ωστόσο, δεν συνιστώ να παίξετε με τα χρήματα γιατί είναι πιθανό να τα χάσετε και δεν θα σας βοηθήσει τελικά. Περιμένετε να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα ανοιχτά παράπονά σας και αν μπορούμε να έρθουμε σε επαφή με το καζίνο. Θα ήταν δυνατό αυτό;
I understand that you are frustrated and I sympathize with you because this is certainly not an easy situation. It's certainly not nice to see the casino not responding when it's your money at stake.
As for being afraid to play at another casino, I would be the same way. I personally wouldn't play in a casino even if it was I don't know how great because it's a waste of money for me. However, always do some research before you go to deposit money to find out what's going on, so that you can reduce the risk of such a situation occurring as much as possible. That's what I can recommend.
However, I don't recommend playing with the money because it's possible you'll lose it and it won't help you in the end. Wait to see how your open complaints turn out and if we can get in touch with the casino. Would that be possible?
Αυτόματη μετάφραση: