Γεια, έχετε κάποιο πρόβλημα με τις αναλήψεις; Μπορώ να ρωτήσω ποιο καζίνο είναι; Μπορείτε να περιγράψετε την κατάσταση λίγο περισσότερο για να έχω μια καλύτερη επισκόπηση;
Hi, do you have any problem with the withdrawals ? May I ask what casino is it ? Can you describe the situation a bit more so I have a better overview ?
Γεια σας, υπέβαλα μια καταγγελία σχετικά με την καθυστέρηση στην ανάληψη κεφαλαίων για περισσότερες από 6 εβδομάδες. Μου ζητήσατε επιπλέον πληροφορίες. Αλλά δεν μπόρεσα να το στείλω μέσω εσένα. Το έστειλα με email χθες, θα σας φτάσει με αυτόν τον τρόπο; Τατιάνα,
Hello, I filed a complaint about the delay in withdrawal of funds for more than 6 weeks. You asked me for additional information. But I could not send it through you. I sent it by email yesterday, will it reach you this way? Tatyana,
Здравствуйтея подавала жалобу на задержку вывода средств более 6 недель.Вы у меня попросили дополнительную информацию.Но я не смогла ее отправить через вас.Я отпрвила на электроннуюпочту вчера,она дойдет до вас таким образом?Татьяна,
Γεια, βλέπω ότι έχετε υποβάλει μια καταγγελία κατά του καζίνο, το οποίο νομίζω ότι είναι το σωστό βήμα, δεδομένου ότι συνεχίζεται εδώ και 6 εβδομάδες. Όσον αφορά τις πρόσθετες πληροφορίες, εννοείτε την καταγγελία που υποβάλατε σε εμάς; Τι πρόβλημα έχεις που δεν μπορείς να απαντήσεις Νίκο; Σε ποιο email στείλατε τις πληροφορίες;
Ενημερώστε με για να έχω μια καλύτερη εικόνα της κατάστασης.
Hi, I see you have filed a complaint against the casino, which I think is the right step since it has been going on for 6 weeks. As far as additional information is concerned, do you mean to your complaint filed with us ? What's your problem that you can't answer Nick ? What email did you send the information to ?
Let me know so that I have a better overview of the situation.
Δεν με πλήρωσαν και δεν υπάρχει υποστήριξη στην πλατφόρμα
They didn't pay me and there is no support on the platform
Eles não me pagaram é nem tem mas suporte na plataforma
Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με το panda5 αλλά τώρα έχουν δύο από τις αναλήψεις μου
I never had any problems with panda5 but now they have two of my withdrawals
Com o panda5 nunca tive problemas mas agora eles estão com dois saques meus
Γεια, θα ήταν ωραίο να κανονίζατε τις πληροφορίες σε μία ανάρτηση για να είναι πιο σαφείς. Οπότε είναι δύο καζίνο από ό,τι μπορώ να δω. Panda05 και Bizgo777 .
Όσο για το καζίνο Panda05, πόσο καιρό έχει κρατήσει η κατάσταση που δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας; Έχετε αποσυρθεί στο παρελθόν όταν λέτε ότι δεν είχατε ποτέ προβλήματα με αυτό το καζίνο;
Όσον αφορά το Bizgo777 Casino, έχετε λάβει τις δύο πρώτες αναλήψεις ή όχι ακόμα; Παρατήρησα ότι έχετε επίσης ένα παράπονο εναντίον αυτού του καζίνο, επομένως η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει να επιλύσετε την κατάστασή σας. Το καζίνο είπε επίσης κάποιον λόγο για τον οποίο έχετε ακόμα δύο αναλήψεις σε εκκρεμότητα;
Ενημέρωσέ με
Hi, it would be nice if you arranged the information in one post to make it clearer. So it's two casinos from what I can see. Panda05 and Bizgo777.
As for Panda05 casino, how long has the situation lasted that you can't withdraw your money ? Have you withdrawn in the past when you say you never had problems with this casino ?
Regarding Bizgo777 Casino, have you received the first two withdrawals or not yet ? I noticed that you also have a complaint against this casino, so our team will try to help you resolve your situation. Did the casino also say any reason why you still have two more withdrawals pending ?
Let me know
Το καζίνο δεν έχει υποστήριξη και δεν μου λένε τίποτα μέχρι στιγμής, το rellover είναι επιτυχημένο και δεν θέλουν να πληρώσουν
The casino has no support and they don't tell me anything so far, the rellover is successful and they don't want to pay
O cassino não tem suporte é eles não me informa nada até agora fia o rellover éobtive sucesso eles que não querem paga
Ναι, παρατηρώ, έχετε ήδη στείλει αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης. Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με το καζίνο μέσω email εάν έχουν, αφού λέτε ότι δεν υπάρχει ζωντανή συνομιλία; Αλλά μέχρι στιγμής το καζίνο δεν έχει απαντήσει στο παράπονό σας και ελπίζω να το κάνει το συντομότερο δυνατό.
Όσον αφορά το καζίνο Panda05, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία και εναντίον αυτού - απλώς επιλέξτε- Δεν ξέρω το καζίνο, καθώς δεν το έχουμε ακόμα στη βάση δεδομένων μας και να γράψετε στην επισκόπηση ότι είναι το καζίνο Panda05.
Ενημερώστε με αν πετύχετε ή χρειάζεστε βοήθεια.
Yes I notice, you already sent these screenshots. Have you tried to contact the casino by email if they have one, since you say there is no live chat ? But so far the casino has not responded to your complaint and I hope they will do so as soon as possible.
Regarding the Panda05 casino, you can file a complaint against that as well - just select- I don't know the casino, as we still don't have it in our database, and write in the overview that it is the Panda05 casino.
Let me know if you succeed or need help.
Ναι, παρατηρώ, έχετε ήδη στείλει αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης. Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με το καζίνο μέσω email εάν έχουν, αφού λέτε ότι δεν υπάρχει ζωντανή συνομιλία; Αλλά μέχρι στιγμής το καζίνο δεν έχει απαντήσει στο παράπονό σας και ελπίζω να το κάνει το συντομότερο δυνατό.
Όσον αφορά το καζίνο Panda05, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία και εναντίον αυτού - απλώς επιλέξτε- Δεν ξέρω το καζίνο, καθώς δεν το έχουμε ακόμα στη βάση δεδομένων μας και να γράψετε στην επισκόπηση ότι είναι το καζίνο Panda05.
Ενημερώστε με αν πετύχετε ή χρειάζεστε βοήθεια.
Yes I notice, you already sent these screenshots. Have you tried to contact the casino by email if they have one, since you say there is no live chat ? But so far the casino has not responded to your complaint and I hope they will do so as soon as possible.
Regarding the Panda05 casino, you can file a complaint against that as well - just select- I don't know the casino, as we still don't have it in our database, and write in the overview that it is the Panda05 casino.
Let me know if you succeed or need help.
Ναι, προσπάθησα αρκετές φορές χωρίς επιτυχία
Yes, I tried several times without success
Sim tentei várias vezes sem sucesso
Παίζετε ακόμα στο καζίνο ή απλά περιμένετε αναλήψεις;
Ωστόσο, βλέπω ότι έχετε ήδη καταφέρει να υποβάλετε καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο Panda05, οπότε ας δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας και στις δύο περιπτώσεις. Προς το παρόν θα χρειαστεί να περιμένουμε.
Are you still playing in the casino or are you just waiting for withdrawals ?
However, I see that you have already managed to file a complaint against this casino Panda05, so let's see where our team gets in both cases. For now it will be necessary to wait.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.