ΦόρουμΚαζίνοSuperCat Casino - γενική συζήτηση

SuperCat Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Magda
|
2537 προβολές 9 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το SuperCat Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Στο supercatcasino.com η υποστήριξη πελατών είναι πολύ κακή (κυρίως αυτοματοποιημένη) [εκτός αν παρενοχληθείτε από κλήσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας]


Η επαλήθευση λογαριασμού φαίνεται πολύ επαχθής αν όχι αδύνατη. Εδώ και 2 εβδομάδες παλεύω να κάνω ανάληψη. Το οποίο ακυρώνεται τακτικά με ένα αυτοματοποιημένο email "Τα έγγραφα για επαλήθευση εξακολουθούν να λείπουν"


Θα πρέπει να ανεβάσετε τα έγγραφα στην περιοχή προφίλ! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Επομένως, θα πρέπει να στείλετε τα έγγραφά σας απευθείας με email στην εξυπηρέτηση πελατών [αμφίβολο!]


Το έχω κάνει ήδη δύο φορές με ένα έγγραφο και σήμερα ακόμη και απευθείας μέσω συνομιλίας.


Υποτίθεται ότι τότε θα μπορούσα να πληρώσω χρήματα.. Αμφιβάλλω έντονα και θα επεκτείνω την έκθεσή μου για το πώς θα συνεχιστεί.


Τέλος πάντων, δεν μπορώ να προτείνω αυτό το καζίνο σε όποιον θέλει μια διαδικασία ανάληψης χωρίς προβλήματα.


Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βλέπω τα χρήματά μου ξανά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

Hi, I am sorry you have troubles with KYC. You say it is more than two weeks. We should count that Christmas holidays can also be a partial cause of the trouble. In case you lose your patience to wait a little more then feel free filing a complaint and just click here. This casino has a questionable reputation via Casino Guru rating. I hope things will work for you.

πριν από 1 έτος

Λοιπόν, αφού θύμωσα κατά καιρούς με την υποστήριξη σήμερα, πήγε λίγο πιο γρήγορα.. ο τρόπος πληρωμής επιβεβαιώθηκε.. αυτό που χρειαζόταν 36 ώρες ή 7 ημέρες γινόταν τώρα μέσα σε μισή μέρα.. αλλά μόνο με η πιο μαζική καταγγελία .. και δημόσια καταγγελία εδώ. Ευχαριστώ επίσης τους χειριστές του CasinoGuru.. είναι πολύ πολύτιμο που οι άνθρωποι μπορούν τουλάχιστον να ανταλλάξουν ιδέες και να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον εδώ.


Αυτή τη φορά η υποστήριξη μου είπε ακριβώς τι ήταν λάθος. (αν και νομίζω ότι αυτό είναι απλώς ένα τέχνασμα, γιατί το έγγραφο δεν έπρεπε να γίνει αποδεκτό)


Τώρα είμαστε περίεργοι να δούμε ποια δικαιολογία θα χρησιμοποιηθεί για την ακύρωση της πληρωμής αύριο.

Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

Hello,

I'd like to stay positive, the only good point I can see, however, is that you were told what seemed to be wrong with the document, well not much.

Looking forward to a fresh update today. 🤞

If you feel you had enough of this, submit the complaint through the resolution center here on the Casino Guru page, as Magda suggested.

πριν από 1 έτος

Έλαβα την πληρωμή μου σήμερα 🙂!

Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

Radka was right. It's sometimes worth it to stay positive. Congratulations and happy new year! I'm sure it will be even happier since you got paid 🙂

Checky
πριν από 1 έτος

Congratulation!🎉🥂

πριν από 1 έτος

Ναι, ευχαριστώ, εύχομαι και σε σένα.. ναι, πρέπει να είσαι πολύ σκληρός με αυτούς τους τσαμπουκά 🙂 heidewitzka

Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

My delayed congratulations! Let this be a cool & positive start, may the whole year is worth it, (make it count😉)! 🎉🤞👍

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα