Στο supercatcasino.com η υποστήριξη πελατών είναι πολύ κακή (κυρίως αυτοματοποιημένη) [εκτός αν παρενοχληθείτε από κλήσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας]
Η επαλήθευση λογαριασμού φαίνεται πολύ επαχθής αν όχι αδύνατη. Εδώ και 2 εβδομάδες παλεύω να κάνω ανάληψη. Το οποίο ακυρώνεται τακτικά με ένα αυτοματοποιημένο email "Τα έγγραφα για επαλήθευση εξακολουθούν να λείπουν"
Θα πρέπει να ανεβάσετε τα έγγραφα στην περιοχή προφίλ! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Επομένως, θα πρέπει να στείλετε τα έγγραφά σας απευθείας με email στην εξυπηρέτηση πελατών [αμφίβολο!]
Το έχω κάνει ήδη δύο φορές με ένα έγγραφο και σήμερα ακόμη και απευθείας μέσω συνομιλίας.
Υποτίθεται ότι τότε θα μπορούσα να πληρώσω χρήματα.. Αμφιβάλλω έντονα και θα επεκτείνω την έκθεσή μου για το πώς θα συνεχιστεί.
Τέλος πάντων, δεν μπορώ να προτείνω αυτό το καζίνο σε όποιον θέλει μια διαδικασία ανάληψης χωρίς προβλήματα.
Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βλέπω τα χρήματά μου ξανά.
At supercatcasino.com the customer support is very poor (mainly automated) [unless you are harassed by spam calls]
Account verification seems very cumbersome if not impossible. For 2 weeks now I've been struggling to make a withdrawal. Which is regularly canceled with an automated email "Documents for verification are still missing"
You should upload the documents in the profile area! THIS DOESN'T EXIST! So you should email your documents directly to customer service [dubious!]
I've already done this twice with a document and today even directly via chat.
Supposedly I should then be able to pay out money.. I strongly doubt that and will expand my report on how it goes on.
Anyway, I can't recommend this casino to anyone who wants a hassle-free withdrawal process.
I'm really excited to see my money again.
Im supercatcasino.com ist der Kundensupport sehr schlecht (hauptsächlich automatisiert) [außer man wird durch spamanrufe belästigt]
Kontoverifizierung scheint sehr umständlich wenn nicht unmöglich zu sein. Seit 2 Wochen kämpfe ich nun darum eine auszahlung zu machen. Die regelmässig stoniert wird mit einer automatisierten email "Es würden noch dokumente zur verifizieren fehlen"
Man solle die im Profil Bereich Dokumente hochladen ! DIESEN GIBT ES ABER GAR NICHT! Also soll man seine dokumente per email direkt an den Kundendienst senden [unseriös!]
Das habe ich schon mit einem Dokument 2x gemacht und heute sogar direkt per Chat.
Angeblich sollte ich dann in der Lage sein Geld auszahlen zu können.. Ich bezweifele das stark und werde meinen Bericht darüber erweitern wie es weitergeht.
Jedenfalls kann ich niemanden dieses casino empfehlen der ein stresslosen Auszahlunsprozess haben möchte.
Ich bin wirklich sehr gespannt, ob ich mein Geld wiedersehe.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: