πριν από 2 μήνες
Ζητήστε επίσης μια λίστα με τις τράπεζες που θα τιμήσουν αυτό είναι το πράγμα που πρέπει να κάνετε
Also ask for a list of banks that they will honor that’s the thing to do
Ζητήστε επίσης μια λίστα με τις τράπεζες που θα τιμήσουν αυτό είναι το πράγμα που πρέπει να κάνετε
Also ask for a list of banks that they will honor that’s the thing to do
Έτσι κατάφερες να το λύσεις; Έχω διαβάσει ότι περιμένεις χρήματα και από αυτό το καζίνο και υποτίθεται ότι θα έφτανε, οπότε είμαι περίεργος πώς θα διευθετηθεί τελικά και πότε θα τα πάρεις.
Φροντίστε να μας κρατάτε ενήμερους. 👍
That how you managed to solve it ? I've read that you are waiting for money from this casino as well and it was supposed to arrive, so I'm curious how it will be settled in the end and when you will get it.
Be sure to keep us updated. 👍
Όχι, ακόμα περιμένω από τον γκουρού του καζίνο να ζητήσει από τον εκπρόσωπο του καζίνο του Sunrise να επιστρέψει
Nope still waiting on casino guru to ask sunrise casino rep to step back in
Ναι, το είδα, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα και η Romi θα σας έρθει σύντομα. Αλλά βρίσκω λυπηρό που υποτίθεται ότι έπρεπε να λάβετε τα χρήματά σας τη Δευτέρα και δεν συνέβη τίποτα, αλλά ξέρω με αυτό το καζίνο ότι υπήρξαν πολλές μεγάλες αναλήψεις, επομένως τίποτα δεν έχει αλλάξει σε αυτό το διάστημα. Οι παίκτες πήραν τελικά τα χρήματα, αλλά οι χρόνοι αναμονής ήταν μερικές φορές πολύ μεγάλοι.
Τέλος πάντων, αν αλλάξει κάτι, ενημερώστε με.
Κράτα τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
Yes I saw, so we will have to wait a little longer and Romi will get to you soon. But I find it sad that you were supposed to get your money on Monday and nothing happened, but I know with this casino that there have been a lot of long withdrawals, so nothing has changed in that time. Players eventually got the money but the waiting times were sometimes too long.
Anyway, if something changes, let me know.
Keep my fingers crossed. 🤞
Λοιπόν, ακόμα δεν το έχω λάβει Το ζήτησα στις 6/3, τελικά εγκρίθηκε στις 21/6, αλλά ακόμα δεν έχει σταλεί. Αυτό είναι τρελό ηλίθιο καιρό
Well still haven’t received it I requested it on 6/3 it was finally approved 6/21 but still hasn’t been sent out. This is crazy stupid long
Σίγουρα δεν θα έπρεπε να είναι έτσι γιατί από την άποψή μου είναι υπερβολικά μεγάλος χρόνος. Κανείς δεν θα ήθελε να περιμένει περισσότερο από ένα μήνα για τα χρήματά του και νομίζω ότι πολλοί παίκτες έχουν ήδη αποθαρρυνθεί από αυτό το καζίνο από αυτή την άποψη.
Τέλος πάντων, θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο και θα δούμε αν θα απαντήσουν στο παράπονό σας. Ελπίζω να ξεκαθαρίσουν αυτή την καθυστέρηση και σύντομα να έχετε τα χρήματά σας στον λογαριασμό σας.
Καλή τύχη.
It certainly shouldn't be this way because from my point of view it's an excessively long time. Nobody would want to wait more than a month for their money and I think that many players have already been discouraged by this casino in this regard.
Anyway, we will contact the casino and see if they respond to your complaint. I hope that they will clarify this delay and that you will soon have your money in your account.
Good luck.
Ναι, είναι τρελό, άνοιξα αρχικά την καταγγελία στις 19, αλλά όταν ο εκπρόσωπος του καζίνο παρενέβη είπε ότι έπρεπε να περιμένω 7-10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που εγκρίθηκε, που ήταν 21/6. Έτσι, η 10η εργάσιμη ημέρα ήταν 7/8 π.Χ. της 4ης Ιουλίου, αλλά εδώ είναι 16/7 και ακόμα τίποτα. Ελπίζω η Ρόμι να ελέγξει το παράπονό μου σύντομα, ρώτησε χθες αν το έλαβα, κάτι που δεν το έχω λάβει, τώρα απλά την περιμένω να πει στον Νικ από την ανατολή του ηλίου να επιστρέψει
Yes it’s crazy long I originally opened the complaint on the 19th but when the casino rep stepped in he said I needed to wait the 7-10 business days from the date it was approved which was 6/21 . So the 10th business day was 7/8 bc of 4th of july but here it is 7/16 and still nothing. I hope Romi checks my complaint soon she asked yesterday if I received it which I haven’t so now just waiting on her to tell nick from sunrise to come back in
Ναι, υποθέτω ότι θα γίνει σύντομα. Δεν μου αρέσει αν ένας εκπρόσωπος του καζίνο λέει πώς θα είναι και εξακολουθεί να μην ισχύει.
Ελπίζω να πάρετε τα χρήματά σας σύντομα. 🙂
Yes, I suppose it will happen soon. I don't like it if a casino rep says how it will be and it still isn't the case.
I hope you get your money soon. 🙂
Φίλε νομίζω ότι ο γκουρού του καζίνο με χάλασε με το πρώτο μου παράπονο ήταν ρεκόρ 2 μέρες τώρα σέρνεται και επιβεβαίωσα ότι δεν το είχα λάβει ακόμα και μετά ο εκπρόσωπος καταγγελίας ρώτησε αν το είχα λάβει, αφού είχα ήδη πει ότι το είχα λάβει. t και τώρα περιμένω ξανά μια απάντηση από αυτήν και να ζητήσει από τον εκπρόσωπο του καζίνο να υποχωρήσει. Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν και άλλα παράπονα, αλλά σκέφτηκα ότι θα ήταν λίγο πιο γρήγοροι οι χρόνοι απόκρισης…. Αλλά έτσι είναι και εκτιμώ τη βοήθεια που απλά παίρνει για πάντα lol... και όπως είπα το πρώτο μου παράπονο κράτησε δύο μέρες, οπότε ελπίζω να ακούσω κάτι από τον άλλο σύντομα… επίσης πάντα μου άρεσε η ανατολή του ηλίου, αλλά μετά από αυτή την εμπειρία έμεινε άσχημη γούστο, είμαι σούπερ πιστός παίκτης για πάνω από 2 χρόνια κέρδισα τόσα πολλά που μου αφαίρεσαν το status vip και ανέβηκα ξανά σε αυτό το επίπεδο και για άλλη μια φορά στο επίπεδο vip 5. Κόλαση έλαβα ακόμη και ένα καλάθι δώρου για τα Χριστούγεννα lol . Είπα στους οικοδεσπότες ότι επρόκειτο να χάσουν έναν πιστό παίκτη για αυτό, αλλά δεν φαινόταν να έχει καμία επίδραση… και αν κάποιος αναρωτιέται γιατί αφαιρούν το status vip σας, αυτό συμβαίνει όταν κερδίζετε περισσότερα από όσα έχετε καταθέσει ουσιαστικά είστε μπροστά στο καζίνο. Θα πάρουν το status vip σας μέσα σε μια εβδομάδα. Θα αφαιρέσουν επίσης την επιλογή coindraw σας. Και ναι, ο εκπρόσωπος του καζίνο θα έπρεπε να είναι σε αυτό, αλλά από ό,τι μου είπαν ότι το sunrise and posh διαχειρίζεται η ίδια ομάδα που διαχειρίζεται τους άλλους ιστοτόπους inclave, αλλά με κομψότητα και ανατολή η διοίκηση δεν έχει πολύ λόγο για τραπεζικές συναλλαγές και αναλήψεις όπως και με άλλες μάρκες. Αλλά μπορείτε να δείτε όλες τις ιστοσελίδες αδελφών καζίνο, αν μεταβείτε στην κάρτα ανταμοιβής των παικτών, ελπίζω ότι η γνώση μου μπορεί να βοηθήσει κάποιον άλλο. Δεν ξέρω αν ο γκουρού ασχολείται με παράπονα με το κομψό καζίνο, αλλά αν κάποιος έχει προβλήματα με αυτά, προτείνω ανεπιφύλακτα να πάτε στο casinomeister. Ξέρω μόνο όλα αυτά π.Χ. έπαιζα μαζί τους εδώ και καιρό, οπότε έχω γνωρίσει μερικούς από τους οικοδεσπότες αρκετά καλά… lol
Man I think casino guru spoiled me with my first complaint it was a record 2 days now it’s dragging and I confirmed I hadn’t received it yet and then the complaint rep asked if I had received it, after I had already said I hadn’t and now I’m waiting again for a response from her, and for her to ask the casino rep to step back in. I do understand there are other complaints but I thought it would be a little faster response times…. But that’s how it is and I do appreciate the help it’s just taking forever lol… and like I said my first complaint took two days so hopefully I hear something from yall soon… also I have always loved sunrise but after this experience it’s left a bad taste, I’ve been a super loyal player for over 2years I won a lot so much that they took away my vip status and I climbed that tier again and once again a vip level 5. Hell I even received a gift basket for Christmas lol. I told the hosts that they were going to lose a loyal player over this but it didn’t seem to have any affect… and if anyone is wondering why they take away your vip status it happens when u win more than you’ve deposited essentially your ahead of the casino. They will take your vip status within a week. They will also take away your coindraw option. And yes the casino rep should of been on it but from what I’ve been told sunrise and posh are managed by the same group that manages the other inclave sites but with posh and sunrise the management doesn’t have much say on banking and withdrawals as with there other brands. But you can see all the sister casino sites if you go to playersrewardcard I hope my insight might help someone else. I don’t know if guru deals with complaints with posh casino but if anyone has problems with them I highly suggest going to casinomeister. I only know all this bc I’ve been playing with them along time, so I’ve gotten to know some of the hosts pretty well… lol
Η Romi σίγουρα θα σας έρθει σύντομα. Καλά τα είπες και ότι υπάρχουν πολλά παράπονα και μερικές φορές δεν μπορείς να τα διαγράψεις αμέσως. Αλλά είμαι σίγουρος ότι θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι μπορεί για να σου φέρει τα χρήματα.
Όσο για την εμπειρία σου, χαίρομαι που την περιέγραψες πιο αναλυτικά, γιατί σίγουρα μπορεί να βοηθήσει κάποιους άλλους παίκτες.
Σχετικά με το κομψό καζίνο, ξέρω ότι έστειλα μήνυμα σε μερικούς παίκτες για αυτό, αλλά ανακάλυψα ότι έπαιζαν σε "vip δωμάτια", κάτι που δεν μπορούμε να βοηθήσουμε. Αν λοιπόν παίξατε σε ένα κλασικό καζίνο και συνέβη κάτι που ήταν άδικο για εσάς, τότε μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία και εναντίον του.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα ότι όλα θα τελειώσουν σύντομα.
Romi will surely get to you soon. You said it well and that there is a lot of complaints and sometimes you can't write them off right away. But I'm sure she'll try to do her best to bring you the money.
As for your experience, I'm glad you described it in more detail, because it can certainly help some other players.
About the posh casino, I know I messaged a couple of players about it but I found out that they were playing in "vip rooms", which we can't help with. So if you played in a classic casino and something happened that was unfair to you, then you can lodge a complaint against it as well.
I'll keep my fingers crossed for you that everything will be over soon.
Ναι, και το κομψό καζίνο είναι ένα καζίνο μόνο με πρόσκληση, το οποίο διευθύνεται από την ομάδα. Οι περισσότεροι ιστότοποι δεν το αγγίζουν π.χ. είναι τόσο κλειδωμένο και ιδιωτικό, το μόνο που βρήκα ήταν το casinomeister. Προσπάθησα να το ψάξω εδώ αλλά δεν έχει τίποτα σχετικά. Λοιπόν, κατάλαβα ότι εσείς δεν το κάνατε… και ναι, όλα θα λειτουργήσουν με το να ξεκολλήσετε το σσσς και από αυτά lol. υπάρχουν καινούργια και θα ζητήσω επιστροφή μετρητών n θα προσπαθήσουν να μου πείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις και λέω καλά στην πραγματικότητα έχετε δικαίωμα, αλλά όχι αυτό το καζίνο inclave…. Τις περισσότερες φορές ξέρω περισσότερα από ό,τι αυτοί για τη μάρκα εκεί lol…. Διάβασα όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις πολύ μεγάλο με αυτό, αλλά ναι, γνωρίζω πολλά για τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών που παίζει (εεεεεε πολύ) για σχεδόν 9 χρόνια, οπότε ναι, έχω γνωρίσει όλες αυτές τις μάρκες…. Με μεγάλη καθυστέρηση είχαν τα καλύτερα μπόνους no play no max φορώντας τα έχουν ανά πάσα στιγμή με την ανατολή του ηλίου, μπορείτε πάντα να πάρετε ένα 250% (280% με crypto με CLUB250 λεπτά από $50 και είναι ένα μπόνους χωρίς στοιχήματα χωρίς μέγιστο εξαργύρωση n αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα κι αν έχετε εκκρεμή ανάληψη… εφόσον χρησιμοποιείτε το coindraw, θα πληρώνεστε πάντα εντός 4 ημερών για την πρώτη και στη συνέχεια 7 ημερολογιακών ημερών για την επόμενη και θα έρθει τη στιγμή που θα εκδώσετε την ανάληψη σαν ρολόι … Μπορείτε πραγματικά να βασιστείτε σε αυτό… Έχει μια χρέωση 5%, οπότε στα 2500 βγάζουν 125 αλλά και πάλι το παίρνετε πολύ γρήγορα.
Yes fingers crossed and posh casino is an invite only casino which is ran by thst group. Most sites won’t touch it bc it is so locked up and private bur the only I found was casinomeister. I tried to look it up on here but it doesn’t have anything about it. So I figured you guys didn’t… and yes it will all work out in bugging the shhh out of them too lol.. funny thibg is I be had 4 different host and I’m quite familiar most of em it’s funny when I know there new and I’ll ask for Cashback n they try n tell me the terms and conditions and I say well actually your right but not this inclave casino…. Most the time I know more than they do about there brand lol…. I read all terms and conditions super big with that but yes I know a lot about the gaming industry been playing (wayyyyy to much) for almost 9 years so yup I’ve been thru all these brands…. By far in lags had the best no play no max wearing bonuses they have them at at all times on sunrise u can always get a 250% (280% with crypto with CLUB250 min dep $50 and its a no wagering no max cashout bonus n it can be used even if u have a pending withdrawal… as long as u use coindraw u will always be paid within 4 days for the first one and then 7 calendar days for the next and it’s come at the time u issue the withdrawal like clock work…. U can actually count on it…. It has a 5% fee so on 2500 they take out 125 but still u get it super fast
Γεια!
Λυπούμαστε που βλέπω άλλη μια σειρά ταλαιπωριών που προκαλείται σε άλλον παίκτη από το Posh VIP δωμάτιο.
Δεν θα επαναλάβω αυτό που έχει ήδη ειπωθεί. Αντίθετα, θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για τις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το Sunrise.
Προσθέστε οτιδήποτε άλλο θεωρείτε διορατικό 😉
Hi!
Sorry to see another set of inconveniences caused to another player by the Posh VIP room.
I will not reiterate what has already been said; instead, I would like to express my gratitude for the helpful information about Sunrise.
Add anything else you deem insightful 😉
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.