ΦόρουμΚαζίνοStellare Casino - γενική συζήτηση

Stellare Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 μήνες από Romi
|
2193 προβολές 43 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
rentcartrani
πριν από 2 μήνες

Πριν από περίπου ένα μήνα κάποιος με πήρε τηλέφωνο λέγοντας ότι ήταν από το Stellar Casino...ήθελαν να μάθουν γιατί δεν έπαιζα όπως παλιά πια κλπ, αλλά όταν τους έγραψα στο chat μου είπαν ότι δεν μπορούν να καλέσουν ...ποιος με κάλεσε λοιπόν; ? Αλλά πραγματικά δεν μπορεί να γίνει τίποτα; Είμαι μαύρος😭😭😭

Αυτόματη μετάφραση:
rentcartrani
πριν από 2 μήνες

ΓΕΙΑ

Πώς είναι δυνατόν να μην μπορώ να το εντοπίσω πίσω σε αυτούς; Άρα δεν μπορείς καν να ξέρεις πού βρίσκονται;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα

Σήμερα το πρωί επικοινώνησα μαζί τους γιατί στην ιστοσελίδα τους γράφει ξεκάθαρα ότι μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους μέσω μηνύματος, chat ή να ζητήσουμε να μας καλέσουν πίσω... ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΕΣΟΥΝ... ΑΝΤΕ ΠΡΙΝ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΖΙΝΟ Ο ΣΤΕΛΑΡ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ. ..ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ...ΘΕΛΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hey, I have to say it gave me some time to figure out who you are. So, it appears you switched from Michelabo to michela. Is that so?

Aside from the fact that under the profile Michelabo, you mainly posted in a thread about Stellar Spin Casino, which seems to be an error because the complaint under the very same profile has been submitted against Stellare Casino - two times actually, has any problem with your previous account occurred?

Let me know, please. In my opinion, it creates unnecessary misunderstandings. I'll do my best to help you out, at least with the profiles.

I'm sorry Stellare Casino has not been responsive. 🙁

In any case, to keep the forum well- organized, I created a thread called "My experiences with Stellare Casino" and moved all your associated posts there.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

Άλλαξα το email μου και γι' αυτό εμφανίζονται οι Michela και Michelabo... Ήθελα να καταλάβω τι κάνεις... απάντησε το χάλι;

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 1 μήνα

It appears the first account was just a test, perhaps? 🙂

I'm sorry, but I do not understand the question regarding the mess. I have an idea, though:

How about you stick with just one account, preferably the one under which the complaint was created? Do you think it would be an issue for you? Opening more than one account is not restricted, but on some occasions, like this one for instance, the communication gets a bit hard to catch up with.

Let me know what you think about it, please.

Radka
πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα Radka

Χρησιμοποιώ μόνο το ψευδώνυμό μου michybo

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 1 μήνα

Well, at the moment you are using michela and not michelabo, so as said, it would be best if you write from the account where you have a complaint so that we don't get lost in it. We would be grateful. 🙂

Jaro
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, γράφω στη Μικέλα... ευχαριστώ και συγγνώμη

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 1 μήνα

Nothing's wrong, it's fine, it's just that we understand each other and it's been explained. 

However, as far as the complaint about this casino is concerned, I saw that we are waiting for a reply from the casino so if you hear anything new, you can certainly share it. 

I hope it will be good news. 🙂

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ελπίζω να έχω και καλά νέα....

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 1 μήνα

Hi, I just wanted to ask if you still have anything new ? 😕

Jaro
πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα Jaro

Συγχωρέστε με...τι να έχω πάλι; Είναι κλέφτες δεν μου πλήρωσαν τα 1400 ευρώ..έκλεισες την υπόθεση...τι να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 1 μήνα

Dear michela/ Michelabo,

Could you please continue using the account "Michelabo" under which you have created both complaints against the Stellare Casino? That would be truly appreciated.

For anyone lost in this conversation, I'm adding both complaints here:

https://casino.guru/profile-complaints/418829/michelabo 👈

We are sorry the casino representative has not been interested in cooperation; since the company holds no license, there is nothing else to do.

To avoid similar issue, I suggest playing in ADM (AAMS) licensed casinos. That's more likely the safest way.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Radka
πριν από 1 μήνα

Δηλαδή δεν υπάρχει δυνατότητα να τα αναθεωρήσουμε αρνητικά; Δεν έχω λόγια

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 1 μήνα

The casino has received black points and will be sanctioned with a reduced safety index. You can also write a user review if you are interested and describe things about the casino. But unfortunately, since there is not much to turn to after this complaint, since the casino does not have a license, there is not much more you can do. 

I am sorry. 😥

Jaro
πριν από 1 μήνα

Στον ιστότοπό σας καζίνο, ο γκουρού μου λέει ότι δεν μπορώ να αξιολογήσω το casino stellare...τι πρέπει να κάνω; Μου είπαν ότι έχουν την άδεια αλλά προφανώς δεν είναι αλήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 1 μήνα

Can you please take a screenshot of what it shows you and why can't you enter a user review please ? 

Regarding the license, unfortunately they probably lied to you.

Jaro
πριν από 1 μήνα

file

michela
πριν από 1 μήνα

Αυτό είναι το στιγμιότυπο οθόνης

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 1 μήνα

I see, so the reason is explained there. It's because this casino probably can't be shown to you because of the way it's configured in your country. So I guess it will be possible to post your review on the forum only.

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα