ΦόρουμΚαζίνοStartbet.io Casino - γενική συζήτηση

Startbet.io Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από davidrosy21
|
3262 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από mattnoiss διαγράφηκε
Δημοσίευση από mattnoiss διαγράφηκε
mattnoiss
πριν από 11 μήνες

Actually, you should send all these print screens to the complaint handler instead. I do not even understand the language 🙁.

But I hope your case will get resolved soon.

Radka
πριν από 11 μήνες

Θα το στείλω στην ανοιχτή καταγγελία, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
mattnoiss
πριν από 11 μήνες

That would be best.

I'm sure Nick will find that useful. Feel free to update us about possible progress; Last few days I do not have enough time to keep an eye on all those complaints. 🙏

πριν από 11 μήνες

Μέχρι στιγμής η εταιρεία αρνήθηκε να μου δείξει οποιοδήποτε στοιχείο. Μου κράτησαν όλα τα χρήματα, 250.000 που είχαν μαζευτεί εδώ και μήνες γιατί δεν επιτρέπουν αναλήψεις μεγαλύτερες από 500 την ημέρα, κάτι που μας αναγκάζει να κρατάμε τα χρήματα εκεί. Πέρασα από αρκετές αναλύσεις που έδειξαν ότι τίποτα δεν ήταν λάθος στον λογαριασμό μου και απλά με απαγόρευσαν χωρίς να δικαιολογήσουν τον λόγο ή να το αποδείξουν, μια εταιρεία που δυστυχώς κλέβει τους πελάτες της

Αυτόματη μετάφραση:
mattnoiss
πριν από 11 μήνες

I understand how unpleasant it must be to have similar worries. It's quite a large sum so I'm not surprised if you're disappointed. 

However, we will still have to wait to see how the complaint is resolved so that we don't jump to a conclusion. I hope Nick gets back to you as soon as possible and that everything is eventually resolved fairly. 

πριν από 11 μήνες

Δυστυχώς, υπάρχουν αρκετοί χρήστες που έχουν πληγεί στη Βραζιλία, εκατοντάδες παράπονα στην καταγγελία εδώ που είναι η εταιρεία που υποστηρίζει παίκτες στη χώρα, δυστυχώς αμφιβάλλω αν θα έχουμε απάντηση, αλλά ήθελα απλώς δικαιολογία γιατί τιμωρήθηκα χωρίς λόγο

Αυτόματη μετάφραση:
mattnoiss
πριν από 11 μήνες

If there's fairness on your side, it's healthy to fight back, I think. Since it seems the situation in Brazil is not getting any better, however, I truly wish you a great deal of luck with the complaint! 🙏🤞

Δημοσίευση από dentistamatheus διαγράφηκε
Radka
πριν από 11 μήνες

Σας ευχαριστώ, είναι πραγματικά μια πλατφόρμα που δεν συμμορφώνεται με τις δικές της οδηγίες, νομίζω ότι η εταιρεία ενεργεί δόλια.

Όπως ανέφερα ήδη, πέρασα μήνες κάνοντας ανάληψη μικρών ποσών επειδή περιορίζουν την ανάληψη σας, αλλά δεν περιορίζουν την κατάθεσή σας.

Αφού είπα ότι χρησιμοποίησα κάτι δόλιο όπως το Hacks. Με ενημέρωσαν ότι τα αποδεικτικά στοιχεία προορίζονται μόνο για χρήση της εταιρείας και ότι δεν θα αποκτήσω ποτέ πρόσβαση στο ιστορικό μου.

Νιώθω ληστεία

Αυτόματη μετάφραση:
mattnoiss
πριν από 10 μήνες

I'd say it's a bitter situation.

On one side: How could anyone know the casino is acting fairly when you are not allowed to see the evidence?

From the casino's point of view: They try to protect their process of detecting fraudsters. I'm sure you know that information is still worth gold. Sadly sometimes honest players are caught in the middle.


Radka
πριν από 10 μήνες

Το πραγματικό γεγονός είναι ότι είμαι απογοητευμένος και νιώθω ότι με κλέβουν. Γιατί η πλατφόρμα το αποφεύγει με κάθε τρόπο χωρίς να επικοινωνεί μαζί σας μέσω email και να το δικαιολογεί πάντα με την ίδια πρόταση. Η αίσθηση τώρα είναι να θέλεις να ειδοποιήσεις όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες ότι τα μεγάλα κέρδη δεν πληρώνονται από τη Startbet. Ο ιστότοπος σας περιορίζει σε καθημερινές αναλήψεις, πράγμα που σημαίνει ότι τα κέρδη σας παραμένουν εκεί, επομένως στοιχηματίζετε και κερδίζετε περισσότερα ή χάνετε κανονικά.

Αλλά αν κερδίσεις, κατηγορείσαι για απάτη και απλά σου κατάσχουν όλα τα χρήματα καθώς δεν πληρώνουν περισσότερα από 500 την ημέρα. Θα μου έπαιρνε χρόνια για να πάρω όλα τα λεφτά μου και τώρα τα πήραν όλα χωρίς αιτιολόγηση ή απόδειξη. Έχω αρκετές αποδείξεις ότι όλα ήταν εντάξει. αλλά η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται. και δεν θα μας απαντήσει καν εδώ στο γκουρού του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
mattnoiss
πριν από 10 μήνες

I completely understand you.

I think it's fair to say I would feel the same if I were in your shoes.

I think you've summarized the situation pretty well. I'm sorry you have to go through this. It's sad that this casino obviously does not care much about you, and now even our concern.

I know it probably means little, but be assured, once the casino fails to respond, there will be consequences—its rating will drop.

Thanks to you, all other members of this community now have a chance to get more familiar with this casino and its practices, which is, on the other hand, worth a lot!

Be strong!

πριν από 10 μήνες

file Η ίδια απάντηση κάθε μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
mattnoiss
πριν από 10 μήνες

I've looked into your case and I'm really sorry for what happened to you. I also see that the casino hasn't responded to the complaint for 7 days and the waiting time has been extended by another 7. I would be very happy if we could get an answer from the casino, because it would be very helpful. 

For now, we have nothing to do but wait and see what happens in the next few days. I would like to believe that everything will be resolved. Take care. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη