ΦόρουμΚαζίνοStartbet.io Casino - γενική συζήτηση

Startbet.io Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από davidrosy21
|
3250 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Startbet.io Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

ΓΕΙΑ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΕΧΩ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΤΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩ

Αυτόματη μετάφραση:
davidrosy21
πριν από 1 έτος

Can you specify the issue a bit, please?

πριν από 1 έτος

Η Starbet με μπλόκαρε. Δεν μπορώ να μπω στο παιχνίδι. Δεν ξέρω τον λόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

εδώ είναι η απόδειξη file

Αυτόματη μετάφραση:
davidrosy21
πριν από 1 έτος

Hi, have you tried to write to support or live chat that you have a similar problem and why can't you log in ? Are you sure that you have entered all the data correctly ? Did you have any money in your account ?

Anyway, I think the casino would be best place to help you with a similar problem.

But regarding your situation, can you try to tell us more please ?

πριν από 1 έτος

Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να συνδεθώ και δίνει μόνο αποκλεισμένο χρήστη. Είχα λεφτά εκεί. Δεν ήταν πολλά αλλά υπήρχε. Δεν ξέρω τον λόγο του αποκλεισμού, θα ήθελα να μάθω. Βοηθήστε με να ξεκλειδώσω. Ευχαριστώ. Εδώ είναι ο λογαριασμός που χρησιμοποίησα για τη σύνδεση μέσω email παρακάτω rosym8090@gmail.com

Αυτόματη μετάφραση:
davidrosy21
πριν από 1 έτος

I understand, but we are not a casino, so it is not in our power to log you into your account. 

Have you tried contacting the casino to find out why you can't log in ? I think the most reasonable thing to do would be to start there, as they have more information. 

If the casino does not reply, it would be a good idea to file a complaint at this link: https://casinoguru-pt.com/reclamacoes since you mentioned that you still have funds there. 

If you manage to access your account or learn anything new, feel free to share it with us. 

πριν από 11 μήνες

Γεια σας, πιστεύετε ότι είναι δίκαιο η πλατφόρμα να απαγορεύσει τον λογαριασμό σας μετά από πολύ υψηλά κέρδη.

Πρόσφατα, μήνες συσσωρευμένων στοιχημάτων λόγω του ημερήσιου ορίου ανάληψης των 500 R$ με έκαναν να συνεχίσω να στοιχηματίζω και να συσσωρεύω τα χρήματά μου.

Η πλατφόρμα θέλει απλά να ισχυριστεί ότι απατώ και μου μπλόκαραν όλο το υπόλοιπο. Αυτό γίνεται μετά από αναλύσεις λογαριασμών λέγοντας ότι όλα είναι εντάξει και κάνοντας μήνες αναλήψεων.

Απλώς πήραν όλα τα χρήματά μου και μου απέκλεισαν την πρόσβαση σε αυτά. Λένε ότι έχουν αποδείξεις αλλά δεν μπορούν να μου τις δείξουν.

Αυτόματη μετάφραση:
mattnoiss
πριν από 11 μήνες

Hmm , I don't think it's fair to block a player's account without giving a specific reason, but also beware that not all information has to be shared by the casino. 

However, if you feel that you have not done anything wrong then I recommend filing a complaint. But before you do that, I would ask if the complaint you have already filed is related to the case you described. 

I have one more question, namely, does your situation concern sports betting ? 

I will wait for an answer.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, ναι, σχετίζεται με μια καταγγελία που έγινε από εμένα. Το στοίχημα τοποθετήθηκε σε διαφορετικούς κουλοχέρηδες και σε διαφορετικές πλατφόρμες εντός του καζίνο, σε διαφορετικές ημέρες και ώρες.

Αυτόματη μετάφραση:
mattnoiss
πριν από 11 μήνες

Okay then so I moved the posts under this particular casino since you said your complaint is related. Clearly you were playing the slots. Do you still have any funds in your account ? 

However, since we don't know what actually happened and the casino didn't give you a specific reason, obviously we on the forum won't be any the wiser. 

That's why it's good that you have filed a complaint and we will see how your case develops. 

Anyway, if you have any new information could you update us ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Έχω ακόμα 250.000,00 R$ στο λογαριασμό μου. Το Καζίνο επισημαίνει ότι χρησιμοποίησα ένα Hack και παρέκαμψα τα συστήματα και δεν γνωρίζω τη χρήση αυτών των συστημάτων. Ο λογαριασμός μου έχει ήδη αναλυθεί από αυτούς αρκετές φορές και έχω την εντύπωση ότι όλα είναι σωστά. Τώρα με κατηγόρησαν απλά για απάτη, με εμπόδισαν να κάνω ανάληψη για περισσότερες από 32 μέρες και τώρα με απαγόρευσαν οριστικά κρατώντας όλα μου τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
mattnoiss
πριν από 11 μήνες

Oh, I'm quite convinced we will need your gaming and bonus history for a check. Furthermore, the casino should be very certain in its suspicion, and I hope we will find some space to apply a reasonable approach.

The Complaint Team will try to sort it out based on proof.🤞🤞🤞

Δημοσίευση από mattnoiss διαγράφηκε
Δημοσίευση από mattnoiss διαγράφηκε
Δημοσίευση από dentistamatheus διαγράφηκε
Δημοσίευση από mattnoiss διαγράφηκε
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη