Γειά σου.
Νομίζω ότι θα ήταν καλό να διευκρινίσουμε ότι ο αυτοαποκλεισμός είναι ένα υπεύθυνο εργαλείο τζόγου σχεδιασμένο για παίκτες που παλεύουν με τον έλεγχο ή αντιμετωπίζουν ζημιά στον τζόγο. Πρακτικά, περιλαμβάνει τον αποκλεισμό του λογαριασμού και των προσωπικών δεδομένων του παίκτη, αποτρέποντας περαιτέρω παιχνίδι.
Συνήθως συμβαδίζει με τη δήλωση ενός προβλήματος τζόγου προκειμένου να κλείσει ο λογαριασμός το συντομότερο δυνατό. Οι κλειστοί λογαριασμοί δεν προορίζονται να ανοίξουν ξανά. Εδώ έρχεται η λέξη "αποκλεισμός" Έχει σχεδιαστεί για να είναι μόνιμη.
Υπό το πρίσμα αυτό, καταλαβαίνω ότι οι χειριστές συνομιλίας μπορεί να μπερδευτούν.
Οι παίκτες μπορεί να θέλουν να κλείσουν οι λογαριασμοί τους αμέσως, ακόμα κι αν δεν υπάρχει κίνδυνος ανθυγιεινού πειρασμού. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο λογαριασμός ενδέχεται να ανοίξει ξανά στο μέλλον.
Αυτό που αναζητούσατε είναι μια περίοδος ψύξης, μια περίοδος που θέλετε να παγώσει ο λογαριασμός σας. Αλλά αμέσως μετά, σας επιτρέπεται να επιστρέψετε και να συνεχίσετε να παίζετε. Έχω δίκιο, παρακαλώ;
Από την άλλη, δεν μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω την απάντηση της Freya. Επειδή δεν είμαι εξοικειωμένος με το όλο παρασκήνιο, το βρίσκω λίγο μπερδεμένο.
Ως αποτέλεσμα της ενέργειάς της, όμως, ο λογαριασμός σας έκλεισε οριστικά, κάτι που δεν ζητήσατε, θα έλεγα.
Και εδώ έρχεται ένα άλλο θέμα, αν μπορώ να μαντέψω, θα έλεγα ότι εστίασε καθαρά στο γεγονός ότι είχατε ανοίξει δύο λογαριασμούς, αλλά επίσης, ας πούμε, παρέβλεψε το πλαίσιο.
Λοιπόν, μπορώ να ξέρω αν έχετε πάρει το πλήρες υπόλοιπό σας από το καζίνο, παρακαλώ; Γιατί αν όχι, είμαι αρκετά πεπεισμένος ότι η υποβολή καταγγελίας δεν θα είναι λάθος. Όπως λέω, δεν είμαι πλήρως εξοικειωμένος με την όλη κατάσταση, ωστόσο μια μικρή έρευνα δεν θα βλάψει, ειδικά αν έχετε κάποιες αμφιβολίες.
Είσαι μέχρι ένα;
Hello.
I think it would be good to clarify that self-exclusion is a responsible gambling tool designed for players struggling with control or facing gambling harm. In practical terms, it involves blocking the player's account and personal data, preventing further play.
It usually goes hand in hand with declaring a gambling problem in order to close the account as soon as possible. Closed accounts are not meant to be reopened. Here comes the word "exclusion" It's designed to be permanent.
In light of that, I understand the chat operators might be confused.
Players might want their accounts to be closed right away, even if there is no risk of an unhealthy temptation. In such a case, the account might be reopened in the future.
What you were seeking is sort of a cooling period, a time you want your account to be frozen. But soon after, you are allowed to get back and continue playing. Am I correct, please?
On the other hand, I can't say I understand Freya's response. Since I'm not familiar with the whole background, I find it a bit confusing.
As a result of her action, though, your account was closed permanently, which is not what you asked for, I'd say.
And here comes another issue, If I may guess, I'd say she purely focused on the fact that you had opened two accounts, but she also, let's say, overlooked the context.
Well, may I know whether you've gotten your full balance out of the casino, please? Because if not, I'm quite convinced submitting a complaint won't be a mistake. As I say, I'm not fully familiar with the whole situation, yet a little investigation won't hurt, especially if you have some doubts.
Are you up to one?
Αυτόματη μετάφραση: