ΦόρουμΚαζίνοStarda Casino - γενική συζήτηση

Starda Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από franztheuerw
|
3745 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Starda Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

δεν μπορείς να παίξεις με ευρώ, αλλά με ρούβλια; Δεν αποκλείονται από το iban; μου φαίνεται πολύ περίεργο

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 1 έτος

Well, quite a question for support, I'd say. 🤔

I found that "On 26 February 2022, Cyprus, Italy, Hungary and Germany confirmed that they would not block the Russian exclusion from SWIFT."

I take it as a ban for the organizations set in "unfriendly countries", not for currency. Not the expert myself though.

πριν από 1 έτος

Τα καζίνο είναι απατεώνες. Με βασανίζουν εδώ και ένα μήνα. Έστειλα όλες τις φωτογραφίες - δέχτηκαν τη φωτογραφία. Και ζητάνε πάρα πολλές φωτογραφίες. Selfie με ΑΦΜ, selfie με πιστοποιητικό γέννησης, selfie με SNILS, φωτογραφία διαβατηρίου, selfie με διαβατήριο! Παράλογος! Τόσα πολλά έγγραφα. Ίσως επρόκειτο να πάρουν ένα δάνειο για μένα; Και είπαν ότι μπορείς να κάνεις ανάληψη, όλα είναι καλά. Και τι νομίζεις ότι έγινε; Φυσικά δεν βγήκε τίποτα! Είπαν κατάφορα ψέματα! και είπαν ότι χρειάζεται επιπλέον έλεγχος 72 ώρες! Όλοι καταλαβαίνετε ότι αργότερα θα υπάρξουν νέοι λόγοι για να μην πληρώσετε! Μετά λένε περίμενε ένα χρόνο και ούτω καθεξής. Και είναι όλα για $80!!!! Το καζίνο είναι χρεοκοπημένο!

Αυτόματη μετάφραση:
zabol92
πριν από 1 έτος

Hello there! I'm so glad you've found this forum and come here! I truly think the casino must have quite a good reason for such excessive demands - withdrawal is worth $80? That's close to "ridiculous".

Can't speak on behalf of the casino, but if the casinos suspect you of some kind of fraud, I would expect a verification call instead.

I unintentionally found you're using VPN software pretty often changing the countries, due to that, you may (not saying you are) seem suspicious to the casino, perhaps. Just a thought.

Good luck with the complaint, and keep us posted!

πριν από 11 μήνες

Κατέθεσε 25€ και κέρδισε 11843€. Χρήματα υπήρχαν σε χρόνο μηδέν, τουλάχιστον 1000 € μεταφέρονταν στον λογαριασμό τέσσερις φορές την ημέρα.

Ποτέ δεν έχω κερδίσει τόσα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
dedoreen612
πριν από 11 μήνες

Hi there, and congratulations!

That's indeed a very interesting sum, given the value of the deposit. 👍🙌

In such cases, it is usually divided into several payouts that meet the withdrawal limits.

So, 4 parts made it home, and the rest is on the way, I guess. 4k per day is not so bad, I'd say. I mean, I'm glad you picked a casino with very reasonable withdrawal limits.

Sometimes players do not care much about the limits in advance and then become angry when they hit big and must wait several months to get the full amount. 🙂

Radka
πριν από 11 μήνες

Όλα τα εξαρτήματα έφτασαν στο σπίτι, απλά διανεμήθηκαν.

Γιατί μπορούσα να μεταφέρω μόνο 1000€ ανά ανάληψη και μπορούσα να κάνω μόνο 4 αναλήψεις την ημέρα.


Αυτόματη μετάφραση:
dedoreen612
πριν από 11 μήνες

That's probably the first time I hear about a rule of 4 withdrawals per day. Anyway, I'm glad it ended up well for you 🙂

mainizel
πριν από 10 μήνες

Hello.

I think it would be good to clarify that self-exclusion is a responsible gambling tool designed for players struggling with control or facing gambling harm. In practical terms, it involves blocking the player's account and personal data, preventing further play.

It usually goes hand in hand with declaring a gambling problem in order to close the account as soon as possible. Closed accounts are not meant to be reopened. Here comes the word "exclusion" It's designed to be permanent.

In light of that, I understand the chat operators might be confused.

Players might want their accounts to be closed right away, even if there is no risk of an unhealthy temptation. In such a case, the account might be reopened in the future.

What you were seeking is sort of a cooling period, a time you want your account to be frozen. But soon after, you are allowed to get back and continue playing. Am I correct, please?

On the other hand, I can't say I understand Freya's response. Since I'm not familiar with the whole background, I find it a bit confusing.

As a result of her action, though, your account was closed permanently, which is not what you asked for, I'd say.

And here comes another issue, If I may guess, I'd say she purely focused on the fact that you had opened two accounts, but she also, let's say, overlooked the context.

Well, may I know whether you've gotten your full balance out of the casino, please? Because if not, I'm quite convinced submitting a complaint won't be a mistake. As I say, I'm not fully familiar with the whole situation, yet a little investigation won't hurt, especially if you have some doubts.

Are you up to one?


Radka
πριν από 10 μήνες

The casino reached out to me. This issue was resolved.


mainizel
πριν από 10 μήνες

Perfect so I'm glad that everything turned out well in the end. 😊👍

Are you going to stay in this casino even though there were such problems or are you going to move elsewhere ? 

πριν από 8 μήνες

Είμαι ενθουσιασμένος με το καζίνο.

Εξαιρετικά γρήγορη επαλήθευση και ανάληψη εντός 20 λεπτών.

Θα μείνω εδώ τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Maldadorog
πριν από 7 μήνες

That's perfect. I think it would deserve a review, so if you're interested you can do so here. 😀😎👍

As for the withdrawals, what method do you use to collect the money ? 

zabol92
πριν από 7 μήνες

Δεν πληρώνουν ούτε για την πρώτη ανάληψη. Είναι απατεώνες. Μπορείτε να δείτε ότι στο chat ο συνοδός παίρνει τις αποφάσεις, κάτι που κάνει τα πάντα πολύ ύποπτα!

Αυτόματη μετάφραση:
Brunkozoroski
πριν από 7 μήνες

Hi, did you have a problem in this casino too and they didn't cash you out here ? Do you know the reason ? Please tell us a bit more so we can ty to help you. 

Sommer2021
πριν από 5 μήνες

So do I understand correctly that you requested a withdrawal for the amount you haven't had in your account, and they paid it? Very strange indeed. Luckily, they fixed it right away. Now you just need to wait until the amount is back in your account, and only then will you be able to request the right amount to be withdrawn. Make sure to let us know how all this is going.

πριν από 2 μήνες

Πλήρωσα με τραπεζικό έμβασμα την Παρασκευή και ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου στον λογαριασμό μου. Ωστόσο, χρεώθηκε από την τράπεζα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Στείλτε στο καζίνο αντίγραφο της κατάθεσης/τραπεζικής κίνησης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Πλήρωσα με τραπεζικό έμβασμα την Παρασκευή και ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου στον λογαριασμό μου. Ωστόσο, χρεώθηκε από την τράπεζα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Have you contacted the casino about this problem? I would probably try to notify them as well and they will probably ask you what the other player sent. 

Will you please try and let me know how it turns out ? 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα