Η εμπειρία μου με το Starda Casino
Πολλά παιχνίδια, τα πάντα είναι ξεκάθαρα, η επιστροφή μετρητών, η επαλήθευση ήταν αρκετά γρήγορη. Στην αρχή η πληρωμή ήταν αστραπιαία με μεταφορές σε πραγματικό χρόνο και ενθουσιάστηκα.
Δυστυχώς, πρόσφατα μου συνέβη το εξής:
Έκανα ανάληψη το απόγευμα (πολύ μικρό ποσό) και μπήκε στον τραπεζικό μου λογαριασμό σε λίγα λεπτά. Το βράδυ έκανα δεύτερη ανάληψη με 800 ευρώ...εμφανίστηκε μήνυμα για λίγα δευτερόλεπτα...το ποσό ήταν πολύ υψηλό;;!! (το υπόλοιπο υπόλοιπο ήταν περίπου 300 ευρώ) και ένα τέτοιο μήνυμα ήταν εξαιρετικά περίεργο) Αλλά μετά πέρασε. Σύμφωνα με τις συναλλαγές, τα 800 ευρώ μεταφέρθηκαν επιτυχώς.
Τα 800 ευρώ έφτασαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό, αλλά ταυτόχρονα χρεώθηκαν και πίσω ή ήταν έτοιμα για χρέωση.
Προσπάθησα να μεταφέρω άλλο ποσό και έγινε το ίδιο. Ακύρωσα γρήγορα τις προσπάθειές μου από φόβο ότι θα χρεωνόταν πίσω στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Στη συνομιλία, ο υπάλληλος υποστήριξης ήταν μπερδεμένος και δεν κατάλαβε -ή δεν ήθελε να καταλάβει- τι συνέβαινε. Απλώς μου είπε ότι μπορώ να μεταφέρω 4000 την ημέρα και αυτό ήταν.
Φαίνεται ότι το 800 θα πάει πίσω στο Starda και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη του υπόλοιπου υπολοίπου μου.
Έχω στείλει ένα email στο Starda Casino και ελπίζω ότι αυτό μπορεί να επιλυθεί και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα με την τράπεζά μου.
Αν κάποιος άλλος είχε το ίδιο πρόβλημα, καλό θα ήταν να επικοινωνήσει μαζί μου εδώ.
My experience with Starda Casino
Lots of games, everything is clearly laid out, cashback, verification was pretty quick. At first the payout was lightning fast with real-time transfers and I was totally thrilled.
Unfortunately, the following happened to me recently:
I made a withdrawal in the afternoon (a very small amount) and it was in my bank account in a few minutes. In the evening I made a second withdrawal with 800 euros... a message appeared for just a few seconds... the amount was too high??!! (remaining balance was about 300 euros) and such a message was extremely strange) But then it went through. According to the transactions, the 800 euros were successfully transferred.
The 800 euros arrived in my bank account, but at the same time they were also debited back or were ready for debit.
I tried to transfer another amount and the same thing happened. I quickly cancelled my attempts out of fear that it would be charged back to my bank account.
In the chat, the support employee was confused and didn't understand - or didn't want to understand - what was going on. He just told me that I could transfer 4000 a day and that was it.
It looks like the 800 will go back to Starda and I can't withdraw the rest of my balance either.
I have now sent an email to Starda Casino and hope that this can be resolved and I won't have any problems with my bank.
If anyone else had the same problem, it would be nice if they would contact me here.
Meine Erfahrung mit Starda Casino
Viele Spiele, alles schön übersichtlich, Cashback, Verifizierung ging recht schnell. Anfangs ging die Auszahlung blitzschnell mit Echtzeit Überweisungen und ich war total begeistert.
Leider passierte mir zuletzt Folgendes:
ich habe nachmittags eine Auszahlung (ganz kleine Summe gemacht) und die war in ein paar Min. auf meinem Bankkonto. Abends machte ich eine Zweite mit 800 Euro..da kam eine Meldung nur ein paar Sekunden eingeblendet...die Summe wäre zu hoch??!! (Restguthaben war noch ca. 300 Euro) und so eine Meldung äußerst merkwürdig) Aber dann ging es doch durch. Laut Transaktionen wurden die 800 Euro erfolgreich überwiesen.
Auf meinem Bankkonto kamen die 800 Euro an, aber im gleichen Moment würden sie auch rückgebucht bzw. stehen bereit im Abbuchungsbereich.
Ich versuchte eine weitere Summe zu überweisen und es passierte das gleiche. Aus Angst dass diese auf meinem Bankkonto wieder rückgebucht werden, habe ich meine Versuche schnell storniert.
Im Chat war der Supportmitarbeiter ratlos und verstand- oder wollte nicht verstehen um was es geht. Er teilte mir lediglich mit, dass ich täglich 4000 überweisen kann und das wars.
Die 800 werden wie das aussieht zurück an Starda gehen und der Rest von meinem Guthaben kann ich auch nicht auszahlen.
Habe jetzt eine E-Mail an Starda Casino geschickt und hoffe, dass sich das regeln lässt und ich keine Probleme mit meiner Bank bekomme.
Falls noch jemand das gleiche Problem hatte, wäre nett wenn er sich hier meldet.
Αυτόματη μετάφραση: