Χαίρετε,
Θα ήθελα να σας βοηθήσω, αλλά πρώτα, χρειάζονται περισσότερες λεπτομέρειες. Ευγενικά απαντήστε σε αυτές τις ερωτήσεις:
Έχετε λάβει κάποια πληροφορία από το καζίνο σχετικά με αυτήν την κατάσταση, παρακαλώ;
Εάν προσπαθήσετε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό, υπάρχει κάποια σημείωση που λέει γιατί δεν μπορείτε να συνδεθείτε;
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, παρακαλώ;
Χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες, δεν μπορούμε να καταλάβουμε ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα.
Ελπίζω να καταλαβαίνετε.
Hello,
I'd like to help you, but first, more details are necessary. Kindy answer those questions:
Have you received any information from the casino concerning this situation, please?
If you try to access the account is there any note saying why you can't log in?
Has your account been fully verified, please?
Without more details, we can't figure out what seems to be the problem.
I hope you understand.
Αυτόματη μετάφραση: