Γεια σου και πάλι.
Προσπάθησε να ηρεμήσεις, σε παρακαλώ. Αυτό που πρέπει να καταλάβετε είναι ότι κάθε εμπλεκόμενο μέρος (εσείς, το καζίνο ή η ομάδα Γκουρού του Καζίνο) έχει επτά ημέρες για να απαντήσει όταν του ζητηθεί να το πράξουν για να προχωρήσουν το παράπονο . Όταν αυτή η περίοδος παρέλθει χωρίς απάντηση, συνήθως επιλέγουμε να παρατείνουμε το χρονικό όριο κατά άλλες επτά ημέρες. Τώρα, είναι πραγματικά η σειρά σας.
Επιπλέον, κοιτάζοντας τον Δείκτη Ασφαλείας του καζίνο, πιστεύω ότι είχατε την ευκαιρία να ανακαλύψετε ότι αυτό το καζίνο δεν είναι αξιόπιστο, οπότε το έχετε ελέγξει;
https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Η προειδοποίηση ήταν αρκετά σαφής:
"Πολύ υψηλή αξία των παρακρατηθέντων κερδών σε παράπονα παικτών σε σχέση με το μέγεθος του καζίνο"
Λυπάμαι που έκανες μια τόσο κακή επιλογή, τώρα ελπίζω απλώς να μας μιλήσουν τελικά. Αυτή είναι η μόνη ελπίδα.
Την επόμενη φορά, κάντε μια έρευνα πρώτα, παρακαλώ 🙏. Δεν θα ήσουν σε αυτή την κατάσταση, στοίχημα.
Hello, again.
Try to calm down, please. The thing you need to understand is that each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days. Now, it's actually your turn.
Additionally, looking at the casino's Safety Index, I believe you had a chance to find out this casino is not to be trusted, so have you even checked that?
https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
The warning was pretty clear:
"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
I'm sorry you've made such a poor choice, Now I just hope they will talk to us eventually. That's the only hope.
Next time, do some research first, please 🙏. You would not be in this situation, I bet.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: