ΦόρουμΚαζίνοStar111 Casino - γενική συζήτηση

Star111 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Bharat009
|
7098 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

sir I am playing and this happened only once and star111 is not even replying to me and blocked me from all social media just saying that it is my fault Sue will know something.

Bharat009
πριν από 2 έτη

Hello,

I have nothing more to add, the complaint has been closed and I can't help you with that, I'm sorry.

Next time please pick up at least a licensed casino with a good reputation.

Radka
πριν από 2 έτη

If you can't do anything against such fraud casino, then you can make a company to fix it. You can do whatever you like. I sent my money. If you know who is the owner of star111, contact him.

Bharat009
πριν από 2 έτη

You can find yourself a lawyer and ask him/her about what it takes to sue or even close an online casino.

I'm ending this conversation now because there is nothing more I can add.

Stay well.

πριν από 4 μήνες

Sir I am playing roulette live casino in star111. I won about 552000 rupees and I also did some withdrawal. Sir, when I was withdrawing my amount, the team of star111 told me that your bank server is down and then sir. Dino Bad said that now in the process he then Sir Kuch Dino Bad said that your bet has won on your betfair then Kuch Dino Bad blocked my account and the conversation ended and he said that under bet check. help me sir 🙏Sir,

Sachin603
πριν από 4 μήνες

Hello there,

I can't say I understand the issue, but gladly, you also have an open complaint, so please mind the timer

saying we have at least a day to respond to your issue:

file

I would very doubt anyone told you we resolve complaints within 72 hours.

Anyway, if I'm not mistaken, your casino account is under a gaming activity check, right? Any updates on that regard?

I just hope you have not practiced sports betting. 🙏


πριν από 4 μήνες


Ναι, ο λογαριασμός μου ανήκει στην ομάδα της Betfair. Κέρδισα 650000 στη ζωντανή ρουλέτα star111.

Τράβηξα 100000 χωρίς πρόβλημα, τότε πρέπει να προσέξω να κάνω ανάληψη μεγαλύτερου ποσού.

Πρώτα είπαν ότι ο διακομιστής της τράπεζας είναι εκτός λειτουργίας, είναι σε καλή διαδικασία, μετά το στοίχημα ελέγχεται, μετά πήγε στη Betfair, μετά δεν έγινε ενημέρωση από την ομάδα της Betfair, μετά μας λένε μια διαφορετική ιστορία κάθε μέρα, τέλος με μπλόκαραν πριν από πόσες μέρες έγινε αυτό; Μετά από αυτό εστάλη ένα μήνυμα που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί από το καζίνο λόγω κάποιας ύποπτης δραστηριότητας.


Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 4 μήνες
Αιτία: empty space deleted
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

What else can I do with my complaint so that I get a hearing soon? I have full faith in the casino guru but we should tell the customer that if any casino cheats the customer then why is it that this star111 is with our friends. he has already done thatज

Sachin603
πριν από 4 μήνες

Hello, again.

Try to calm down, please. The thing you need to understand is that each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days. Now, it's actually your turn.

Additionally, looking at the casino's Safety Index, I believe you had a chance to find out this casino is not to be trusted, so have you even checked that?

https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

The warning was pretty clear:

"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"

I'm sorry you've made such a poor choice, Now I just hope they will talk to us eventually. That's the only hope.

Next time, do some research first, please 🙏. You would not be in this situation, I bet.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 3 μήνες

Bharat ji, με λένε Sachin Verma, έπαιξα και καζίνο στο star111, ο λογαριασμός μου ήταν επίσης μπλοκαρισμένος, πήρατε το ποσό σας πίσω, είδα το ποσό σας, πολλά κύριε, τι έγινε, το star111 δεν σας έδωσε το ποσό σας και αν έχετε σωστές πληροφορίες, τότε πείτε μου εάν μπορώ να κάνω οποιαδήποτε ενέργεια κατά του star111, εάν έχετε οποιοδήποτε είδος πληροφοριών από όπου μπορούν να γίνουν οι σωστές ενέργειες και λαμβάνω το ποσό μου, τότε παρακαλώ βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
Sachin603
πριν από 3 μήνες

Just a tip for you that can be really handy in the future. If you use the "reply" button, the person to whom you would ask some questions or react to their posts will get notified, and you will have a bigger chance to get answers.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα