Ναι, αλλά μάλλον ήταν πέρυσι. Από τότε έχουν επικοινωνήσει αρκετά μαζί μας και γι' αυτό έχουν τόσο χαμηλό δείκτη ασφάλειας. Οπότε καλύτερα να μην δώσω καμία υπόσχεση.
Yes, but that was probably last year. Since then they have communicated with us quite a bit and that's why they have such a low safety index. So I better not make any promises.
Σύμφωνα με όσα έχω δει και πώς λύνουν τα τελευταία παράπονα, έχω την αίσθηση ότι μάλλον θα εξελιχθεί με τον ίδιο τρόπο και ο δείκτης ασφάλειας θα πέσει ξανά. Όταν δεν μας απαντούν καθόλου, είναι δύσκολο να βοηθήσουμε τους παίκτες.
According to what I have seen and how they are solving the latest complaints, I have a feeling that it will probably turn out the same way and the safety index will just go down again. When they don't answer us at all, it's hard to assist the players.
Γεια σας, αν μου επιτρέπεται, πιστεύω ότι η απόπειρα αντιστροφής χρέωσης είναι η τελική επιλογή. Θα πρότεινα, ωστόσο, αυτό μόνο αφού αποτύχει η καταγγελία. 🙏
Hello, if I may, I believe that attempting a chargeback is the final resort option. I would, however suggest that only after the complaint fails. 🙏
Πώς παραπονιέστε; Απλώς αγνοούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, σας χαϊδεύουν στη συνομιλία και αν γίνετε πολύ άμεσοι ή ρωτήσετε πάρα πολλές φορές, αποκλείεστε
How do you complain? They just ignore email, palm you off on the chat and if you get too direct or ask too many times you get blocked
Μιλούσα για τη δυνατότητα παραπόνων που είναι διαθέσιμη στο Casino Guru. Αν αυτό σας ενδιαφέρει, μπορείτε να βρείτε πολύ καλή περιγραφή εδώ 👈
Ή απλώς ρωτήστε με αν θέλετε να μάθετε περισσότερα.
I was talking about the complaint feature available at Casino Guru. If this interests you, you fill find very good description right here 👈
Or just ask me if you want to know more.
Για να ξέρουν όλοι, η καταγγελία μου έκλεισε καθώς το καζίνο δεν απάντησε ποτέ, οπότε η προσπάθειά μου να πάρω τα χρήματά μου ήταν ανεπιτυχής. Μην χρησιμοποιείτε αυτό το καζίνο.
Just so everyone knows, my complaint was closed as the casino never responded so my attempt to get my money was unsuccessful. Please do not use this casino.
Για να ξέρουν όλοι, η καταγγελία μου έκλεισε καθώς το καζίνο δεν απάντησε ποτέ, οπότε η προσπάθειά μου να πάρω τα χρήματά μου ήταν ανεπιτυχής. Μην χρησιμοποιείτε αυτό το καζίνο.
Just so everyone knows, my complaint was closed as the casino never responded so my attempt to get my money was unsuccessful. Please do not use this casino.
Λυπάμαι πολύ, αλλά τουλάχιστον θα βοηθήσετε τους άλλους παίκτες να δουν ότι ο δείκτης ασφάλειας θα είναι ακόμη χαμηλότερος ώστε να μην κάνουν κατάθεση εδώ. Έχω δει την ιστορία του καζίνο και ως εκ τούτου ότι δεν έχουν απαντήσει σε αρκετούς παίκτες, αλλά ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις είναι σημαντικό να κάνετε μια καταγγελία ακόμα κι αν μερικές φορές οι παίκτες γνωρίζουν ότι δεν θα πάρουν χρήματα από αυτό, τουλάχιστον για αυτόν τον λόγο, για να μειώσουν τον δείκτη ασφάλειας.😕
I'm very sorry, but at least you will help other players to see that the safety index will be even lower so that they won't deposit here. I have seen the history of the casino and therefore that they have not answered quite a few players but even in such cases it is important to make a complaint even if sometimes players know that they will not get any money out of it, at least for this reason, to lower the safety index.😕
Πώς θα φανταζόσασταν ότι θα πήγαινε αυτό; Νομίζω ότι οι παίκτες μπορούν να το αποτρέψουν μη καταθέτοντας εκεί και λαμβάνοντας καλύτερες πληροφορίες. Εάν το καζίνο δεν έχει τους παίκτες, τότε νομίζω ότι θα κλείσει μόνο του τελικά. Εφόσον όμως υπάρχει κάποιος που θα καταθέσει και θα μάθει τίποτα για το καζίνο, τότε δεν έχει σημασία αν είναι αυτό το συγκεκριμένο καζίνο ή κάποιο άλλο που μπορεί να κάνει παρόμοια πράγματα.
How would you imagine that would go? I think players can prevent it by not depositing there and getting better information. If the casino doesn't have the players, then I think it will close itself eventually. But as long as there is someone who will deposit and find out nothing about the casino, then it doesn't matter if it's this particular casino or some other one that can do similar things.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.