Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinoloco Casino - γενική συζήτηση

Spinoloco Casino - γενική συζήτηση

6.046 προβολές 47 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spinoloco Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Καλημέρα.


Χρειάζομαι κάποια βοήθεια. Η Spinoloco δεν αποδέχεται την απόδειξη IBAN που παρέχει η Banco Santander Totta σε PDF, με όλα τα απαραίτητα δεδομένα. Είναι το πρώτο καζίνο που δεν δέχεται αυτή την απόδειξη. Ζητούν τραπεζικό αντίγραφο, για να δουν το όνομά μου, τη διεύθυνση και τη συναλλαγή προς όφελός τους, αλλά αυτό δεν αποδεικνύει κανένα IBAN. Είναι απαράδεκτο.

Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva
πριν από 1 έτος

Hi there,

just to be sure, is the missing IBAN truly the case here? Bank statements usually serve as proof of address, bank account ownership, or proof of deposit.

For such purposes, it is indeed imparative that such a document contains your full name, address, and banking details.

Can you provide another document showing your IBAN and other details that can be matched with the aforementioned banking statement? I have to admit I have never heard of "Banco Santander Totta" before, but I'd like to help you out anyway. How about you paste a screenshot showing the casino's request or response given when you submitted the bank statement? Even a simple copied and pasted text helps out. Perhaps I missed something important or just didn't understand the problem correctly.



πριν από 1 έτος

Γειά σου.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Έχω λάβει τα απαραίτητα έγγραφα για το καζίνο και η υπόθεση έχει επιλυθεί. Συνολικά, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη γρήγορη απάντησή σας.

Ειλικρινά,

Ρομάρικο Σίλβα.

Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva
πριν από 1 έτος

After all, it turned out pretty well quite quickly. So what was necessary, or what did you do? Did you give them what they needed? 🙂

πριν από 1 έτος

Το καζίνο δεν σέβεται τον εθισμό των παικτών στον τζόγο. Έχω ζητήσει δεκάδες φορές να κλείσω οριστικά τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και δεν τα κατάφερα ποτέ.


αυτό δεν είναι έγκλημα;

μην παίζεις εδώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized966
πριν από 1 έτος

Hi, did the casino also tell you why it doesn't want to close your account or is it just egging you on? How did you request self-exclusion and when did you write to the casino about it? 

Would you please answer my questions?

πριν από 10 μήνες

Anybody here get their withdrawals processed recently?

Live chat support is pretty responsive, but I now have 3 withdrawals pending (first ones) and my account is already verified, so I'm not sure what the delay could be

Anonymized787
πριν από 10 μήνες

Maybe it would be good to check user reviews or complaints from time to time, there you can find out quite useful information about what you are asking. 

However, how long have you been waiting for withdrawals? Have you asked them what causes the delay?

Jaro
πριν από 10 μήνες

5 days so far, but I’m not at the weekly limit of withdrawals with 4 pending totalling $2000

Anonymized787
πριν από 10 μήνες

Sure, thanks for the reply. It's a relatively new casino so we don't know what to expect from it yet. Probably with the experience of other players we will know more in time. 

However, since you are waiting for 5 days, I would recommend to be patient. We give casinos 14 days for the withdrawal process and if nothing happens we will try to help you. 

Are you in contact with the casino or not? 

Do you think you can wait?

Jaro
πριν από 10 μήνες

Yes I have contacted the casino they have advised me the financial department will look at it when they have time as it is first come first serve. I will open a complaint if I need help if I have not received the funds in 14 days thanks

Anonymized787
πριν από 10 μήνες

I think you're thinking straight. So if you find out anything relevant from the casino or if you reach for the complaint option, let me know.

I'll be here.

Jaro
πριν από 10 μήνες

My first 4 withdrawals came through (limit of 500 per withdrawal)

Support actually gave me a personal call to get a document required for kyc related to the bank account I was withdrawing to, very friendly guy, definitely hoping to keep playing here.

Just need to wait until next week to withdraw the rest as there's a limit per week, just waiting on all the withdrawals to complete now so I can re-deposit using a bonus

Anonymized787
πριν από 10 μήνες

It's good to see that the casino is nice to you and that everything is going the way you want it to. It was probably about time I would say. 

So when the rest of the money and such gets to you, let me know. 🙂

πριν από 8 μήνες

Μόλις παρατήρησα ότι αυτό το καζίνο δεν δέχεται παίκτες από τη Γερμανία. Πριν από δύο μήνες, μπόρεσα να εγγραφώ, να καταθέσω και να παίξω χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα ρώτησα στο live chat και μου είπαν ότι δέχονται Γερμανούς παίκτες.

file

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 8 μήνες

Thank you for this information. I will pass it on to our data team so they can check it out, and if needed, it will be changed in the casino review.

How do you like this casino?

πριν από 8 μήνες

This casino is abysmal. First my account was verified with no issues but they kept insisting for bank statements which worries me a bit. They wouldn't accept anything.


Even so they approved my withdrawal and they have been faffing Me about for 4 days now. They said they have a technical issue processing withdrawals but have no issues taking deposits. I'm very concerned about supplying them with my verification documents now but again no withdrawals have been received.


They also seem to have only one customer support agent which is in itself is also questionable.

Meh5005
πριν από 8 μήνες

Well, not very convenient...

However, I would like to point out that withdrawals are not particularly comparable to deposits, despite the allure of the option. It is an entirely different set of operations. Deposits are a one-time matter; withdrawals are not 🙁.

Perhaps the technical issue is a lack of manpower because having just one agent is not a good sign - just as you said... On the other hand, I would consider the approval positive news, at least.

Do you know whether they hold banking holidays? A holiday could also prolong the waiting.

πριν από 6 μήνες

Αυτό το καζίνο είναι κλέφτες έκανα κατάθεση και μόλις κέρδισα στην πρώτη ανάληψη όλα κανονικά και στην δεύτερη αρχίσαν τα kyc έστειλα τα πάντα κανονικά ότι ζήτησαν και πίστεψε με μου ζήτησαν πολλά και πολλές φορές. Και μετά από μια εβδομάδα μου λένε ότι παραβίασα έναν όρο τον 3.17 και θα μου παρακρατήσουν τα κέρδη και θα μου κλείσουν τον λογαριασμό. Χωρίς να μου δίνουν καμία απόδειξη. Δεν έχω παραβιάσει κανένα όρο απλά θέλουν να μην μου δώσουν τα χρήματα μου... μην παίζετε σε αυτό το καζίνο...μακριά

1 23

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.