ΦόρουμΚαζίνοSpinoloco Casino - γενική συζήτηση

Spinoloco Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από Radka
|
747 προβολές 6 απαντήσεις |
|
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spinoloco Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα.


Χρειάζομαι κάποια βοήθεια. Η Spinoloco δεν αποδέχεται την απόδειξη IBAN που παρέχει η Banco Santander Totta σε PDF, με όλα τα απαραίτητα δεδομένα. Είναι το πρώτο καζίνο που δεν δέχεται αυτή την απόδειξη. Ζητούν τραπεζικό αντίγραφο, για να δουν το όνομά μου, τη διεύθυνση και τη συναλλαγή προς όφελός τους, αλλά αυτό δεν αποδεικνύει κανένα IBAN. Είναι απαράδεκτο.

Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva
πριν από 2 μήνες

Hi there,

just to be sure, is the missing IBAN truly the case here? Bank statements usually serve as proof of address, bank account ownership, or proof of deposit.

For such purposes, it is indeed imparative that such a document contains your full name, address, and banking details.

Can you provide another document showing your IBAN and other details that can be matched with the aforementioned banking statement? I have to admit I have never heard of "Banco Santander Totta" before, but I'd like to help you out anyway. How about you paste a screenshot showing the casino's request or response given when you submitted the bank statement? Even a simple copied and pasted text helps out. Perhaps I missed something important or just didn't understand the problem correctly.



πριν από 2 μήνες

Γειά σου.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Έχω λάβει τα απαραίτητα έγγραφα για το καζίνο και η υπόθεση έχει επιλυθεί. Συνολικά, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη γρήγορη απάντησή σας.

Ειλικρινά,

Ρομάρικο Σίλβα.

Αυτόματη μετάφραση:
Romsilva
πριν από 2 μήνες

After all, it turned out pretty well quite quickly. So what was necessary, or what did you do? Did you give them what they needed? 🙂

πριν από 1 μήνα

Το καζίνο δεν σέβεται τον εθισμό των παικτών στον τζόγο. Έχω ζητήσει δεκάδες φορές να κλείσω οριστικά τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο και δεν τα κατάφερα ποτέ.


αυτό δεν είναι έγκλημα;

μην παίζεις εδώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Aringarosa87
πριν από 1 μήνα

Hi, did the casino also tell you why it doesn't want to close your account or is it just egging you on? How did you request self-exclusion and when did you write to the casino about it? 

Would you please answer my questions?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα