Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinit Casino - γενική συζήτηση

Spinit Casino - γενική συζήτηση

7.069 προβολές 27 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spinit Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Είναι αλήθεια: ότι δεν μπορείτε να εγγραφείτε από την Αυστρία ή σας επιτρέπεται; Και τι σημαίνει ότι πρέπει να πληρωθούν οι αδρανείς λογαριασμοί εάν δεν συνδεθείτε.


Είναι αλήθεια ότι?


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
xxrussingerxx
πριν από 2 έτη

Γεια,

σύμφωνα με τα ευρήματά μας, το καζίνο δεν επιτρέπει παίκτες από την Αυστρία:

file

Το πιο σημαντικό, αυτό δεν έχει άδεια να παρέχει υπηρεσίες στην αυστριακή αγορά, επομένως δεν πρέπει να παίζετε εκεί.

Για τους αδρανείς λογαριασμούς:

"Το καζίνο συλλέγει χρήματα από αδρανείς λογαριασμούςΑυτό το καζίνο συλλέγει όλα τα υπόλοιπα των παικτών (ή χρεώνει μια πολύ υψηλή χρέωση για αδρανείς λογαριασμούς) που ήταν ανενεργά για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο (24 έως 36 μήνες)."

Για να το αποφύγετε αυτό, θα πρέπει πάντα να αποσύρετε το υπόλοιπό σας πριν φύγετε από το καζίνο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. 😉

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

There looks to be a casino using the same name but I assume different owners and not connected to Genesis Global.

https://spinit.com/en/

dsp99RF
πριν από 1 έτος

Thank you for this information.

Our data team will check it out and see if the casino is opened again or if it is a different one using the same name.

May I ask if you played there already?🤔

πριν από 1 έτος

I haven't played there yet - I received a promotional email from them, so maybe they are now part of some group.

dsp99RF
πριν από 1 έτος

Alright. I understand now.

Let's see what we'll be able to find out.

Was the offer any interesting, though?

πριν από 1 έτος

Think it's 100% up to €500 - quite reasonable

dsp99RF
πριν από 1 έτος

Just remember to always read the full terms with every bonus. 😉

πριν από 7 μήνες

Γεια σας. Έχω μερικές ερωτήσεις. Έχετε εμπειρία με την ανάληψη μεγαλύτερων ποσών από το καζίνο Spinit2; Ως νέος παίκτης, μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο 12.500 CZK την ημέρα. Και προφανώς έχουν 3 ημέρες για να πληρώσουν. Αλλά παντού λέει ότι προσπαθούν να το επεξεργαστούν το συντομότερο δυνατό. Αλλά είναι ήδη η τρίτη μέρα και ακόμα τίποτα. Και μια άλλη ερώτηση είναι, έχει κερδίσει κάποιος από εσάς πάνω από πενήντα χιλιάδες; Αν το φορολογήσατε με κάποιο τρόπο μόνοι σας; Ή μήπως το έκανε το καζίνο για εμάς;

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Ινδός...

Αυτόματη μετάφραση:
indian23webky
πριν από 7 μήνες

Hey. I have moved your post here to the official thread of the casino, where you can find a lot of information about it.

The withdrawal limit is actually €500 per day and €7000 per month, as per our information.

So, may I ask if the support informed you otherwise?

Is your account already verified there?

And when it comes to the taxes from the winnings, you should check how it is in your country because, as I believe, everywhere it is different, actually.


πριν από 5 μήνες

they are another scammers they closed my game account for no reason and do not respond to emails

templiers
πριν από 5 μήνες

Hello, so the casino didn't say anything to you about the situation, just closed your account, yes? Did you play slots or something else? Do you have any idea what might have happened, did you play with a bonus for example?

πριν από 3 μήνες

Did a withdrawl 14 days ago. Still no money. Same bullshit answer every time. Dont use this site. So bad service.


(I can delete this if I get the money)

Έγινε επεξεργασία
Oleforsberg
πριν από 3 μήνες

Hello, did the casino tell you why you are waiting for your money for so long?

They should be able to explain the delay. Or is it some kind of general answers form them?

Anyway, I saw you opened a complaint so our team will try to help you.

I believe we can help.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Yes. But just a irrelevant reason. Thanks Jaroslav! Hope the money will come. Day 15 and counting..

Oleforsberg
πριν από 3 μήνες

I thought, let's wait and see what our team comes up with.

I'll keep my fingers crossed for you, and if you find out anything new, be sure to let me know.☘️

Jaro
πριν από 3 μήνες

Something new? Day 21 and counting. Same bullshit answer again when I asked where my money is.

DONT PLAY AT SPINIT! JUST SCAM

Oleforsberg
πριν από 3 μήνες

Well, it could be quicker, but you missed the first try, so another 7 days just started. Don't worry though, just stick with the complaint and its notifications, please.

Sadly, it seems the casino hasn't been responsive either. Otherwise you would have something new, is that so?

πριν από 3 μήνες

What do you mean by missed the first try? I have responded quick every time. Don’t understand.


No new. Or just this answer. (Picture)file

1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.