Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinia Casino - γενική συζήτηση

Spinia Casino - γενική συζήτηση

 από 051youngdjadja
|
2.001 προβολές 2 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spinia Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Dear complainant,

Thank you very much for submitting your case. We are sorry to hear about your problem and understand your concerns. Unfortunately, we would like to inform you that your complaint has not been upheld for the following reason:

We do not handle complaints where the issue occurred over a year ago as most of the casinos do not even keep player date for that long. Please be sure to submit your complaint within a reasonable time frame next time.

I'm sorry we couldn't be of more help and hope that your problem will be solved by other means.

Thank you in advance for your understanding.


I have every transcript etc, why was my complaint rejected?

051youngdjadja

Hello, the reson was given:

"We do not handle complaints where the issue occurred over a year ago as most of the casinos do not even keep player date for that long."

This is the reason. I'm sorry, you should acted earlier.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα