Αγαπητέ παραπονούμενο,
Σας ευχαριστούμε πολύ για την υποβολή της υπόθεσής σας. Λυπούμαστε για το πρόβλημά σας και κατανοούμε τις ανησυχίες σας. Δυστυχώς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η καταγγελία σας δεν έγινε δεκτή για τον ακόλουθο λόγο:
Δεν χειριζόμαστε παράπονα όπου το ζήτημα παρουσιάστηκε πριν από περισσότερο από ένα χρόνο, καθώς τα περισσότερα από τα καζίνο δεν κρατούν καν την ημερομηνία του παίκτη για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Φροντίστε να υποβάλετε την καταγγελία σας εντός εύλογου χρονικού πλαισίου την επόμενη φορά.
Λυπάμαι που δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε περισσότερο και ελπίζω ότι το πρόβλημά σας θα λυθεί με άλλα μέσα.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας.
Έχω κάθε μεταγραφή κλπ, γιατί απορρίφθηκε το παράπονό μου;
Dear complainant,
Thank you very much for submitting your case. We are sorry to hear about your problem and understand your concerns. Unfortunately, we would like to inform you that your complaint has not been upheld for the following reason:
We do not handle complaints where the issue occurred over a year ago as most of the casinos do not even keep player date for that long. Please be sure to submit your complaint within a reasonable time frame next time.
I'm sorry we couldn't be of more help and hope that your problem will be solved by other means.
Thank you in advance for your understanding.
I have every transcript etc, why was my complaint rejected?
Αυτόματη μετάφραση: