ΦόρουμΚαζίνοSpin247 Casino - γενική συζήτηση

Spin247 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από AKAK
|
5948 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spin247 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

I checked into the Spin247 Casino after experiencing some very dodgy practices… Failing to pay players and giving the "run around" with enquiries… seems they are unlicensed…

BEWARE!

file

AKAK
πριν από 2 έτη

Hello AKAK.

I have checked it myself, and it looks like they operate with valid license (maybe just temporary unavailability).

file

If you have any negative experience with Spin247 casino, I recommend you to share it. You can submit your complaint in their review (link below).

https://casino.guru/spin247-casino-review#tab=js-tab-reputation

πριν από 2 έτη

Θεωρώ αδύνατο να επωφεληθώ από τους παίκτες σε αυτό το καζίνο Spin 247. Κατά τη γνώμη μου, ένα τέτοιο καζίνο δεν πρέπει πλέον να προσφέρεται. Αλλά ο ιστός καθιστά το αδύνατο δυνατό. Το έπεσα μόνος μου. Κερδίζουν τόσα χρήματα από τους παίκτες και όταν πρόκειται για πληρωμές δεν επιστρέφουν ούτε σε αυτούς ούτε καν φτάνουν σε κάποιον. Κατά τη γνώμη μου, μια καταγγελία απάτης θα ήταν κατάλληλη. Έτσι, αγαπητό Casino Spin 247, πάρτε θέση σε όλα τα παράπονα των πολλών παικτών που περιμένουν τα χρήματά τους. Τώρα είναι η ώρα να εκφραστείς.

LG Tatjana


Αυτόματη μετάφραση:
TattaLoe
πριν από 2 έτη

So what kind of issue do you have with the casino? Do you have a pending withdrawal for a long time?

πριν από 2 έτη

Μα ναι. Και φαίνεται ότι ισχύει για αρκετούς ακόμη.

Αυτόματη μετάφραση:
TattaLoe
πριν από 2 έτη

Then what the casino tells you when you ask them about the state of your current withdrawal?

πριν από 2 έτη

Τίποτα. Δεν υπάρχει απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας.

Λοιπόν, τώρα έλαβα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το Spin 247 χθες, όπου ισχυρίζονται ότι δεν θα επικοινωνήσω και με βάση αυτό υποθέτουν ότι αυτό έγινε για μένα.

Αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Πάντα απαντούσα αμέσως και έστελνα όλα όσα χρειάζονταν. Για μένα φαίνεται ότι αυτό το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει καθόλου και ως εκ τούτου πάντα επινοεί κάτι νέο.

Ένα μεγάλο χάος. Έτσι αντιμετωπίζετε τους πελάτες που πληρώνουν επίσης; Αυτό είναι εγκληματίας. Και η ζωντανή υποστήριξη εξακολουθεί να μην λειτουργεί. Αλλά ούτε αυτοί το καταλαβαίνουν.

Αντίο Τάτα

file

Αυτόματη μετάφραση:
TattaLoe
πριν από 2 έτη

Have you tried to contact them on the live chat?

πριν από 2 έτη

Γεια.

Ναι φυσικά το δοκίμασα και αυτό. Αλλά η ζωντανή υποστήριξη μάλλον δεν λειτουργεί στη Γερμανία.

Αυτόματη μετάφραση:
TattaLoe
πριν από 2 έτη

Are you sure it doesn't work? This is what I see (I'm currently in Madeira). When I click on the live chat, the "live chat" words disappear, but a new window pops up.

filefile

πριν από 2 έτη

γεια σας

Δεν μιλάω ακόμη για ζωντανή συνομιλία ακόμη. Υπάρχει επαφή, εκεί μπορείτε να γράψετε και υποστήριξη υπάρχουν προκαθορισμένες ερωτήσεις και απαντήσεις. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο μαζί μου.



Αυτόματη μετάφραση:
TattaLoe
πριν από 2 έτη

That's strange. Anyway, have you already submitted a complaint regarding this?

πριν από 2 έτη

Ναι, ναι, αλλά κανείς δεν αναφέρει πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
TattaLoe
πριν από 2 έτη

As far as I can see, the casino stopped replying and the result of the case negatively influenced their rating on our website. I'm sorry, but we can't force them to pay.

https://casino.guru/spin247-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7

πριν από 2 έτη

Hi . I submitted a complaint here about spin247. The first time they tried to rip me off and telling me that my identification card wasn't mine my name was wrong and they need to get another document from after I sent over 100 . It boiled down to submitting my complaint with you guys and won my case, I am ever so greatful for . Thank you.

Now I have another problem with them again and it's about my identification card again repeating the same things like last time. I won 840$ on Saturday October 9th. It's still pending. They told me that I should receive soon then I asked about it on the 11th and 12th got the runaround I have to go through another KYC check. No I won't I'm fed up . Constantly treating there players like there insignificant. I submitted my complaint with you guys and you helped me last time that's why I came back . I appreciate the help I got and it's nice to know that there are people that care and want to help . Thank you.

Sweets55
πριν από 2 έτη

Hi, I'm sorry to hear you've got issues again, but I'm glad to hear we managed to help before. I guess you already know how the system works here. You need to submit a complaint and we'll contact you as soon as someone takes a look at it (it shouldn't take longer than a day or 2)

Daniel
πριν από 2 έτη

Thank you

πριν από 1 έτος

The mobile number cannot be verified, the text message has not been received, the number of times has been used up, please help to verify the account number: duo830520

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα