Γεια, μετακίνησα την ανάρτησή σας κάτω από το καζίνο για το οποίο μιλάτε.
Όσο για την απόσυρσή σας, μπορώ να δω ποιος λόγος σας έδωσε το καζίνο για αυτήν, αλλά νομίζω ότι περιμένατε πάρα πολύ όταν λέτε ότι έχει περάσει ένας μήνας. Ωστόσο, όταν κάνατε ανάληψη στο παρελθόν και πήρατε τα χρήματά σας μετά από 2 εβδομάδες, είχατε το ίδιο πρόβλημα ή ήταν κάτι άλλο;
Τέλος πάντων, νομίζω ότι η υποβολή καταγγελίας ήταν μια καλή κίνηση, καθώς δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια ανάληψη. Ας δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας και ελπίζω πραγματικά ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να επιλυθεί και θα πάρετε τα χρήματά σας. Εάν έχετε κάποια ενημέρωση, ενημερώστε μας.
Hi, I moved your post under the casino you are talking about.
As for your withdrawal, I can see what reason the casino gave you for it, but I think you've been waiting too long when you say it's been a month. However, when you made a withdrawal in the past and got your money after 2 weeks, did you have the same problem or was it something else ?
Anyway, I think lodging a complaint was a good move as we give casinos 14 days to resolve a withdrawal. Let's see where our team gets to and I really hope that this situation can be resolved and you will get your money. If you have any update, let us know.
Αυτόματη μετάφραση: