ΦόρουμΚαζίνοSpin Samurai Casino - γενική συζήτηση

Spin Samurai Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από kevin040195
|
5436 προβολές 23 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι πρόκειται για μια δημοφιλή μέθοδο χειραγώγησης - επαλήθευσης κατά την πρώτη πληρωμή. Μπορεί να είναι νόμιμο, αλλά εσείς οι ειδικοί αντί να το επικρίνετε αυστηρά. Λέτε ότι είναι φυσιολογικό, η χειραγώγηση του KYC είναι προτεραιότητα και πρέπει να γίνει πριν από την πρώτη κατάθεση, ή εναλλακτικά πρέπει να μπορούμε να το επαληθεύσουμε όποτε θέλουμε και να αποκλείσουμε εκείνα τα καζίνο που εξαρτούν την επαλήθευση από τις αναλήψεις. Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
marcinqszwed
πριν από 6 μήνες

If you wish, I can try to explain to you one of the reasons why most casinos doesn't do any verification before the deposit, or even after the deposit is done, and start with the KYC only whenever a player requests the first withdrawal. It is actually caused by the fact, that many players like to try to play at a casino. They put some money in, then they play, after seeing they do not have much luck, or even they do not really like something, anything about that particular casino, they decide to move somewhere else. It would be very time consuming to verify all these players, actually. Do you get my point? I hope you do, indeed. The casino decides when and also whether the verification is needed, and we can not do anything about it, really.

Please let us know, if you have any other questions. We will be glad to help.

πριν από 3 εβδομάδες

@Spin samurai, I'm seeing a few reviews in regards to popups during game play, your first words are (sincerely apologize) If this was the case you would put a stop to it yeah?

Let's also talk about games that glitch every turn, nothing done bout those either. But I do sincerely apologize for being grumpy about being ripped off to a point

By the way I'll happily leave you a1 star rating


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
clary46120
πριν από 3 εβδομάδες

Hi there.

Our forum does not support tagging, so to address someone directly, please locate any of his posts and use the reply function. I browsed this thread for you; the casino representative has not been active for more than three years, however. You can find the one and only representative's post here 👈, even though I imagine the likelihood of direct responses is pretty low.

It appears that you have communicated with the support as well, but you do not seem to be happy with the results. Is that so, please?

Could you perhaps share more details concerning the popups?


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα