ΦόρουμΚαζίνοSpin Samurai Casino - γενική συζήτηση

Spin Samurai Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από kevin040195
|
3641 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spin Samurai Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σου,

Έχω πρόβλημα κλεισίματος λογαριασμού. Κανείς δεν έρχεται ποτέ σε ζωντανή συνομιλία και έστειλα 2 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για οριστικό κλείσιμο λογαριασμού καθώς δεν έχω έλεγχο. Μετά από 1 εβδομάδα ούτε απάντηση ούτε κλείσιμο λογαριασμού, είναι φυσιολογικό για αυτούς;

Αυτόματη μετάφραση:
kevin040195
πριν από 2 έτη

Είχα το πρόβλημα με ένα γερμανικό καζίνο. Από τον Ιανουάριο. Σταμάτησα να τους γράφω. Τα έκλεισα στο κινητό μου με την εφαρμογή ανοιχτού κώδικα Net Guard. Στον υπολογιστή με το τείχος προστασίας. Το θέμα έγινε.

Για ορισμένα καζίνο αυτό φαίνεται να είναι ο κανόνας.

Αυτόματη μετάφραση:
kevin040195
πριν από 2 έτη

No, it's definitely not OK. They should close it as soon as they read your email, which shouldn't take more than 48 hours.

πριν από 2 έτη

Ο λογαριασμός δεν έχει κλείσει ακόμα, μόλις έλεγξα.

Αυτόματη μετάφραση:
kevin040195
πριν από 2 έτη

You could submit a complaint regarding this. It doesn't seem to be OK.

kevin040195
πριν από 2 έτη

Hello,

I see you have a problem, I will be glad to help.

Please write me on my Skype live:.cid.f8c3ab8880dc0187

My email - Simon@samuraipartners.com


Best regards,

Samurai partners.

πριν από 2 έτη

An online casino is a casino that you can play on the Internet. You can easily play casino games that you can play at the real casino just by accessing the site from your computer or smartphone.

It is gaining popularity all over the world as an easy gambling where you can experience the same experience at home without visiting a land casino overseas.

DanielP
πριν από 1 έτος

Hello,

I will not debate on RTP or delayed deposits but I would like to ask you about another issue you mentioned.

What do you mean by "refused to withdraw my last deposit"? Were entitled to a deposit refund?

Please note that verification is a standard and a decent casino must obey the local law.



πριν από 1 έτος

Αντιμετωπίζω προβλήματα με την ανάληψη χρημάτων και δεν μπορώ να το λύσω εδώ και 8 ημέρες. Είμαι πολύ αναστατωμένος γιατί μου άρεσε το spin samurai casino αλλά δεν χρειαζόταν υποστήριξη για να μπορέσω να αποσυρθώ.

Αυτόματη μετάφραση:
anamattar1967
πριν από 1 έτος

Hello there,

so you have not received any explanation from the casino so far, have you?

Can you access your account, please? If yes, in what status your withdrawal currently is?

Additionally, did you choose a different withdrawal option than before or the same?

I know it's a lot of questions, but I would like to understand all circumstances.

Radka
πριν από 1 έτος

Έλαβα αρκετές εξηγήσεις. Κάθε μέρα μια νέα απαίτηση. Τέλος, προσθέστε ένα υποκατάστημα τράπεζας με 5 ψηφία. Οι λογαριασμοί μου έχουν 4 ψηφία. Ρώτησα αν δέχονταν μόνο το ίδρυμα Banco do Brasil και δεν μου απάντησαν. Έχω ήδη επαληθευμένο τραπεζικό λογαριασμό. Έστειλα όλα τα έγγραφα που ζήτησαν. Μίλησα στο chat, στο email. Μια αντίσταση που με στεναχώρησε πολύ. Επειδή μου άρεσε να παίζω στον ιστότοπο, αλλά αυτό το θέμα απόσυρσης είναι πολύ περίπλοκο. Έχουν περάσει 10 μέρες προσπάθεια. Δεν θα ήταν πιο εύκολο να κάνετε pix το CPF του ατόμου; Επιλογή ανάληψης ίδιοι αλλά διαφορετικοί τραπεζικοί λογαριασμοί.

Κάθε μέρα μου έλεγαν ότι όλα είναι καλά και το πρωί επέστρεφαν τα χρήματα στο παιχνίδι.

Μεταξύ όλων των τοποθεσιών το χειρότερο για να κάνετε πληρωμές. Ελπίζω να επιστρέψω εδώ και να δώσω μια ωραία κριτική. Ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Η μόνη προσπάθεια που δεν είχα κάνει ήταν να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο πληρωμής. Χρησιμοποίησα Bitcoin τώρα. Ας δούμε τι θα βρουν. Ελπίζω να λειτουργεί τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Μια μέθοδος ανάληψης διαφορετική από αυτή που έγινε αποδεκτή για κατάθεση έχει απορριφθεί.

Έχουν επαληθευτεί τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Έκανα όλες τις διαδικασίες που με συμβούλευες. Ο τρόπος κατάθεσής μου ήταν πιστωτική κάρτα. Όλα τα έγγραφα εγκρίνονται. Αυτός που μου πρότεινε να αλλάξω τη μέθοδο απόσυρσης ήταν ο ειδικός στον ιστότοπο Guru. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη μέσω Bitcoin. Δέχονται μόνο μεθόδους ανάληψης που χρησιμοποιούνται στις καταθέσεις. Τώρα έβαλα τα τραπεζικά στοιχεία στην ανάληψη και δεν γίνεται ποτέ δεκτό. Δεν καταλαβαίνω γιατί αν εγκρίθηκαν τα έγγραφά μου γιατί δεν με πληρώνουν αμέσως. Θεέ μου είδες; Διάβασα στον ιστότοπο ότι χρειάζονται έως και 14 ημέρες για να κάνουν την πληρωμή. Οπότε, καλά!!! Αλλά πάρτε το από εκεί ότι η πληρωμή είναι άμεση. Αυτο ειναι ψεμα. Λυπάμαι για τους ανθρώπους που ελέγχουν τον ιστότοπο Guru για αξιοπιστία και βρίσκουν καλή φήμη εκεί. Από την πρώτη στιγμή που μπήκα στον ιστότοπο του spin samurai ήταν περίπλοκο. Δεν έχω χρόνο να περάσω μέρες και μέρες στο chat πάντα προσπαθώντας να το λύσω με μια υπόσχεση ότι όλα είναι εντάξει και την επόμενη μέρα να επαληθεύσω ότι η απόσυρση ακυρώθηκε από αυτούς και με κουτό δικαιολογίες! Δεν θέλεις να πληρώσεις μην πληρώσεις, αλλά μη μου πεις ότι το Spin Samurai είναι αξιόπιστο!! Γιατί δέχονται έντυπα κατάθεσης που δεν γίνονται δεκτά στην ανάληψη; Έχω κάνει ό,τι μου είπαν για να διορθώσω τα δεδομένα λογαριασμού και πάντα δεν το εγκρίνουν. Σαν αυτό? Εάν ο λογαριασμός έχει γίνει δεκτός για κατάθεση, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ. Πολύ άδικο. Θα κάνω όμως τις απαραίτητες εκτιμήσεις για να μην πέσουν άλλοι άνθρωποι σε απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έλαβα αρκετές εξηγήσεις. Κάθε μέρα μια νέα απαίτηση. Τέλος, προσθέστε ένα υποκατάστημα τράπεζας με 5 ψηφία. Οι λογαριασμοί μου έχουν 4 ψηφία. Ρώτησα αν δέχονταν μόνο το ίδρυμα Banco do Brasil και δεν μου απάντησαν. Έχω ήδη επαληθευμένο τραπεζικό λογαριασμό. Έστειλα όλα τα έγγραφα που ζήτησαν. Μίλησα στο chat, στο email. Μια αντίσταση που με στεναχώρησε πολύ. Επειδή μου άρεσε να παίζω στον ιστότοπο, αλλά αυτό το θέμα απόσυρσης είναι πολύ περίπλοκο. Έχουν περάσει 10 μέρες προσπάθεια. Δεν θα ήταν πιο εύκολο να κάνετε pix το CPF του ατόμου; Επιλογή ανάληψης ίδιοι αλλά διαφορετικοί τραπεζικοί λογαριασμοί.

Κάθε μέρα μου έλεγαν ότι όλα είναι καλά και το πρωί επέστρεφαν τα χρήματα στο παιχνίδι.

Μεταξύ όλων των τοποθεσιών το χειρότερο για να κάνετε πληρωμές. Ελπίζω να επιστρέψω εδώ και να δώσω μια ωραία κριτική. Ευχαριστώ πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello, sadly it's pretty normal that the first withdrawal is bound to the KYC verification. First, your account and deposit payment option must be fully verified. Only after this is all verified, the finances will proceed to check your withdrawal. This is how it usually works. If you provide a different bank account, the casino must verify it as well in order to proceed with your withdrawal request.


For all those necessities, we accept full 14 days period if a complaint is submitted. I know it sounds hard, but keep in mind that casinos must obey the local law and regulations.

πριν από 1 έτος

Η μόνη προσπάθεια που δεν είχα κάνει ήταν να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο πληρωμής. Χρησιμοποίησα Bitcoin τώρα. Ας δούμε τι θα βρουν. Ελπίζω να λειτουργεί τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I do not think that this is a good idea if the verification is triggered.

πριν από 1 έτος

Μια μέθοδος ανάληψης διαφορετική από αυτή που έγινε αποδεκτή για κατάθεση έχει απορριφθεί.

Έχουν επαληθευτεί τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Έκανα όλες τις διαδικασίες που με συμβούλευες. Ο τρόπος κατάθεσής μου ήταν πιστωτική κάρτα. Όλα τα έγγραφα εγκρίνονται. Αυτός που μου πρότεινε να αλλάξω τη μέθοδο απόσυρσης ήταν ο ειδικός στον ιστότοπο Guru. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη μέσω Bitcoin. Δέχονται μόνο μεθόδους ανάληψης που χρησιμοποιούνται στις καταθέσεις. Τώρα έβαλα τα τραπεζικά στοιχεία στην ανάληψη και δεν γίνεται ποτέ δεκτό. Δεν καταλαβαίνω γιατί αν εγκρίθηκαν τα έγγραφά μου γιατί δεν με πληρώνουν αμέσως. Θεέ μου είδες; Διάβασα στον ιστότοπο ότι χρειάζονται έως και 14 ημέρες για να κάνουν την πληρωμή. Οπότε, καλά!!! Αλλά πάρτε το από εκεί ότι η πληρωμή είναι άμεση. Αυτο ειναι ψεμα. Λυπάμαι για τους ανθρώπους που ελέγχουν τον ιστότοπο Guru για αξιοπιστία και βρίσκουν καλή φήμη εκεί. Από την πρώτη στιγμή που μπήκα στον ιστότοπο του spin samurai ήταν περίπλοκο. Δεν έχω χρόνο να περάσω μέρες και μέρες στο chat πάντα προσπαθώντας να το λύσω με μια υπόσχεση ότι όλα είναι εντάξει και την επόμενη μέρα να επαληθεύσω ότι η απόσυρση ακυρώθηκε από αυτούς και με κουτό δικαιολογίες! Δεν θέλεις να πληρώσεις μην πληρώσεις, αλλά μη μου πεις ότι το Spin Samurai είναι αξιόπιστο!! Γιατί δέχονται έντυπα κατάθεσης που δεν γίνονται δεκτά στην ανάληψη; Έχω κάνει ό,τι μου είπαν για να διορθώσω τα δεδομένα λογαριασμού και πάντα δεν το εγκρίνουν. Σαν αυτό? Εάν ο λογαριασμός έχει γίνει δεκτός για κατάθεση, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ. Πολύ άδικο. Θα κάνω όμως τις απαραίτητες εκτιμήσεις για να μην πέσουν άλλοι άνθρωποι σε απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

as I already mentioned the first withdrawal is almost always an exception - it's never instant and every decent casino provides information about the KYC verification in general terms and conditions.

After your account and payment options are fully verified, every other withdrawal should be much easier.

Also, keep in mind that not all payment options are available for your country, it strongly depends on the current situation and restrictions. To make it more smooth, you can always ask the chat before making a deposit to find the proper option for you based on the local restrictions.

I can imagine that this is all very inconvenient but I would not call that fraud.


πριν από 1 έτος

file

sounds really weird and doesn't make sense, it's the first time I found a casino like this that has no clear reason, on holidays / weekends we cannot make withdrawals while deposits are always accepted at any time, why can you explain like that ,,,

Kartolo83
πριν από 1 έτος

Hello, the Christmas holiday can be indeed the cause of this unflexibility. The end of the calendar year is always considered as the slow week when most of Europeans and Americans taking time off what include most of businesses and services included banks etc. I would give casino some more time. They can lack the staff during the holiday time or simply have different working hours. In case your troubles persists, don't hesitate to inform us again.

Kartolo83
πριν από 1 έτος

Hi there,

I guess that you failed to understand that when you deposit into the casino, the transaction is almost instant simply because your payment provider does not care about the recipient - no one is reviewing the transaction. Is the same as when you pay your utility bills - no transaction checks 🙂.

Hence this argument is actually out of hand. 🙏

Furthermore, did you know that casinos occasionally allow you to play with their money for a limited time even without any bonus 😀? This occurs when the money is on the way from your account to the casino because sometimes it can take a few hours, you would not probably be much happy with the delay so the casino literally borrows the money in the meantime, so you can start to play immediately.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα