ΦόρουμΚαζίνοSpin Million Casino - γενική συζήτηση

Spin Million Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από carlocabras86
|
7139 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
xzxgra
πριν από 2 έτη

Κοίτα, ζήτησα συμβουλές από τον κουνιάδο μου που εργάζεται στη Guardia di Finanza, μου είπε να βάλω την ψυχή μου ήσυχη γιατί τα χρήματα είναι αδύνατο να ανακτηθούν. Παίξτε μόνο σε ιστότοπους που είναι εξουσιοδοτημένοι με πιστοποίηση ADM

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Από εκείνη την ημέρα, πάντα η ίδια ιστορία.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λάβαμε τα έγγραφά σας. Ωστόσο, δεν πέρασαν τη διαδικασία επαλήθευσης επειδή έχουν λήξει.


Ανεβάστε μόνοι σας τα ακόλουθα έγγραφα στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου"> "Έγγραφα", ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία επικύρωσης του λογαριασμού και να διεκπεραιωθεί άμεσα η εκκρεμή ανάληψη σας.


• Διαβατήριο ή άδεια οδήγησης - Και οι 4 γωνίες του εγγράφου, το όνομά σας, η φωτογραφία, η ημερομηνία γέννησης και η ημερομηνία λήξης πρέπει να είναι ορατές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Well, in this case, if you're unable to solve the problem with the casino, I would say it is time to submit a complaint.

Feel free to d so here:

https://casino.guru/complaints/create

Provide every related communication you can. But keep in mind that this casino is not licensed a has a very bad reputation, so I can't promise you a good ending.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
carlocabras86
πριν από 2 έτη

Hello,

when a casino is not registered under any licensing authority - like this one, it's literally untouchable. That's sad but true.


πριν από 1 έτος

This site is awful not once but twice I won very large amount they made it next to impossible to cash out Everytime they'd ask me for more and stuff that wasn't possible it was stupid KEEP YOUR MONEY DONT WASTE WITH THIS SITE.

adq180207
πριν από 1 έτος

Oh no, another player with a bad experience 🙁.

Care to share what document you found most problematic and when the verification stated, please? We can try to help you out if the casino would listen to your future complaint.

Learn more about how the complaint process works - here.


πριν από 1 έτος

Oh no, another player with a bad experience 🙁.

Care to share what document you found most problematic and when the verification stated, please? We can try to help you out if the casino would listen to your future complaint.

Learn more about how the complaint process works - here.


πριν από 1 έτος

I'll see if I still have em but it was a joke not sure why I let them twice do it to me think I'd learn the first go around

adq180207
πριν από 1 έτος

Unfortunately you chose to play in a terrible casino according to our experience, the huge amount of unresolved complaints and negative player reviews. I'm sure you didn't know that before, but I can recommend you to check every casino before you start playing there at least. It can certainly help you to avoid such troubles in the future 😕

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα