Αγαπητέ Ειρκλέα ,
Σας ευχαριστούμε για την κριτική σας και που μοιραστήκατε την εμπειρία σας με το Spellwin Casino!
Όσον αφορά την ανησυχία σας σχετικά με τους χρόνους επεξεργασίας των αναλήψεων, σας παραπέμπουμε στους Όρους και Προϋποθέσεις μας, οι οποίοι αναφέρουν: «6.6. Όλα τα αιτήματα ανάληψης διεκπεραιώνονται εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου αυτός ο χρόνος μπορεί να είναι μεγαλύτερος, ανάλογα με τα κανάλια πληρωμής, τους πρόσθετους ελέγχους λογαριασμού και τις αργίες."
Παρατηρήσαμε ότι το αίτημα ανάληψης υποβλήθηκε στις 26 Ιανουαρίου, που δεν ήταν εργάσιμη. Σήμερα είναι 28 Ιανουαρίου, επομένως το αίτημά σας εξακολουθεί να βρίσκεται εντός του αναφερόμενου χρονικού πλαισίου και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Να είστε βέβαιοι ότι επεξεργαζόμαστε την απόσυρσή σας το συντομότερο δυνατό και εκτιμούμε την υπομονή σας.
Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις ή ανησυχίες, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στην ομάδα υποστήριξής μας, η οποία είναι πάντα πρόθυμη να σας βοηθήσει.
Με εκτίμηση,
Spellwin Casino Team
Dear ericleo,
Thank you for your review and for sharing your experience with Spellwin Casino!
Regarding your concern about withdrawal processing times, we kindly refer you to our Terms and Conditions, which state: "6.6. All withdrawal requests are processed within three (3) banking days, but there are cases where these timing[s] can be longer, depending on payment channels, additional account checks, and public holidays."
We noticed that your withdrawal request was placed on January 26th, which was a non-business day. Today is January 28th, so your request is still within the mentioned timeframe, and there’s no need to worry. Rest assured that we are processing your withdrawal as quickly as possible, and we appreciate your patience.
If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to our support team, who are always happy to help.
Best regards,
Spellwin Casino Team
Αυτόματη μετάφραση: