ΦόρουμΚαζίνοSpades Queen Casino - γενική συζήτηση

Spades Queen Casino - γενική συζήτηση

πριν από 6 μήνες από SCATT3R
|
1034 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spades Queen Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 6 μήνες

Intriguing casino but Pragmatic at 94% is the main turn-off.


I took the 1st deposit bonus, "specially enhanced" with 20 FS. But this also reduced the time to complete the bonus wagering from 7 days to only 3 days, creating unescessary stress when all I wanted to do was sit back and relax.


My deposit was extremely short-lived anyway:


file


Other than that, they have an interesting loyalty program with frequent FS rewards for all kinds of things, like confirming your phone, wagering a small sum, winning a small sum etc.

SCATT3R
πριν από 6 μήνες

Thank you for describing your experience to us, and if you are interested in writing about it in a review for this casino, please use this link. You could actually be the first one.😉

πριν από 2 μήνες

Μια αληθινή ιστορία - το ορκίζομαι! κατέθεσα 30 ευρώ εκεί στη Neteller πριν 2 μέρες! Έπαιζα μέχρι 400 ευρώ. Και όλα αυτά χωρίς μπόνους. Ήθελα να κάνω μια απόσυρση και μετά συνέβη το εξής.

Ενώ έβλεπα πόσα χρήματα είχα ήδη στον λογαριασμό μου, ξεκίνησα την επαλήθευση,

Δελτίο ταυτότητας για ταυτότητα, Neteller για να δείξει την κατάθεση και απόδειξη από το γραφείο εισφορών της εκκλησίας μου από τον προηγούμενο μήνα. Όλα αυτά ήταν αρκετά για άλλα καζίνο να επιβεβαιώσουν την επαλήθευση.


Όχι τόσο με το καζίνο Spadesqueen. Ήθελαν άλλο λογαριασμό από μένα - τράπεζα, βενζίνη ή κάτι παρόμοιο. Το πρόβλημα είναι ότι η σύντροφός μου παίρνει τον λογαριασμό στο όνομά της, όχι εγώ. Οπότε δεν έχει νόημα να τους το στείλω.

Πληρώνω όλους τους λογαριασμούς μου online, εκτός από το γραφείο εισφορών της εκκλησίας^^. Πήγα λοιπόν και έδειξα στο καζίνο το αντίγραφο χρέωσης στο διαδίκτυο από τον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Τώρα μπορεί να νομίζετε ότι όλα έχουν γίνει. Τώρα ο κλόουν ήρθε στο πρωινό και άρχισε να διασκεδάζει.

Ήθελαν να δουν την απόδειξη της κατάθεσης από τη Neteller - τους την είχα ήδη στείλει - ακόμα και με το Neteller ID μου^^. Το ξανάστειλα λοιπόν. Μετά από πολλά μπρος πίσω συμφώνησαν. Μετά ήθελαν να δουν αποδείξεις από τη Skrill όπου είχα καταθέσει τον Απρίλιο ή τον Μάιο; Απλώς σκέφτηκα, γιατί; Τι σχέση έχει τώρα η Skrill; κατέθεσα στη Neteller.

Και το πρόβλημά μου ήταν ότι έκλεισα τον λογαριασμό μου στο Skrill πριν από λίγους μήνες.

Έγραψα στην υποστήριξη του καζίνο μέσω email - ο λογαριασμός έκλεισε. Ήθελαν επιβεβαίωση ότι ο λογαριασμός μου έκλεισε. Ρώτησα τη Skrill στη συνομιλία εάν θα ήταν δυνατό να επιβεβαιώσω μέσω email ότι ο λογαριασμός μου έκλεισε. Η Skrill μου έστειλε αυτό το γράμμα εδώ

"Λυπούμαστε που αποφασίσατε να απενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας Skrill. Επιβεβαιώνουμε ότι είναι πλέον κλειστός.

Μπορείτε να ανοίξετε ξανά τον λογαριασμό σας Skrill ανά πάσα στιγμή. Απλώς επικοινωνήστε μαζί μας εάν χρειάζεστε βοήθεια.

Με εκτίμηση

Χελιδόνι

Υποστήριξη πελατών Skrill

Έστειλα αμέσως τα δεδομένα στο καζίνο μέσω email. Δεν αρκεί για το καζίνο - ήθελαν ένα στιγμιότυπο οθόνης του. Αλλά είδαν τι υπήρχε εκεί μέσα - το στιγμιότυπο οθόνης δεν θα περιέχει τίποτα άλλο από αυτό. Έβγαλα ένα στιγμιότυπο οθόνης - πήραν το στιγμιότυπο οθόνης - και επειδή σήμερα ήταν ημέρα πελάτη "αστειεύουμε", δεν το δέχτηκαν επειδή η διεύθυνση email για τον λογαριασμό Skrill δεν ήταν στην κορυφή.

Ήδη χτυπούσα το κεφάλι μου στο τραπέζι. Επέστρεψα στη Skrill και τους ζήτησα να μου στείλουν ξανά τα πάντα, αλλά με τέτοιο τρόπο που αναφέρθηκε και η διεύθυνση email μου κατά το κλείσιμο.

Το πήρα και το έστειλα στο καζίνο. Μου έγραψαν ότι όλα ήταν εντάξει και ότι αυτό το έγγραφο είχε επαληθευτεί με επιτυχία. (και τώρα λάθος μου - διάβασα μόνο μέχρι αυτή την πρόταση και όχι την υπόλοιπη). Έκανα μόνο την ανάληψη των 200 ευρώ - έχασα τα άλλα 200 ευρώ κατά τη διάρκεια αυτής της πρόκλησης. Ξύπνησα σήμερα το πρωί - η απόσυρση ακυρώθηκε! «Δεν θέλω να εκφράσω τις σκέψεις μου τώρα, αλλά όλοι εσείς που διαβάζετε αυτό θα μαθαίνετε νέες κατάρες»

Ξαναδιάβασα λοιπόν γιατί; Ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί. Μόλις σκέφτηκα WTF!! Διάβασα το email - Πρέπει να ανεβάσω αυτό το έγγραφο (skrill) στο Koto μου.


το έκανα. Τώρα λοιπόν ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε! ολε!

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 2 μήνες

Hello!

Precious story worth every single second of reading, nicely done. Reminds me of my last exchange with my former mobile operator, but I think it won't be good to stray to far away from your painful experience.

On the other hand, due to this mess I've been through, I can surely empathize with you far better. 😀

Just to be completely honest though, I have to admit I understand the casino needed to see your email address on the screenshot declaring your closed Skrill account. Every time we deal with evidence, we keep an eye on such impostant details too.

One way or another, my sincere congratulations on passing this without a serious trauma!


Radka
πριν από 2 μήνες

Συμφωνώ μαζί σου για τη διεύθυνση email. Αλλά αν σας στείλω το email από τη Skrill τώρα, μπορείτε να δείτε τι περιέχει; Ή όχι; Και αν δείτε τι περιέχει, θα μου επισημάνετε αμέσως ότι πρέπει να συμπεριληφθεί και η διεύθυνση email του προηγούμενου λογαριασμού μου ή θα λέγατε πρώτα στείλτε μου ένα στιγμιότυπο οθόνης και μετά πείτε μου, όχι, το email η διεύθυνση λείπει!

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 2 μήνες

Oh, this was the case! Good point, thank you. Yes, I would certainly add a full explanation just to save you time and nerves. It seemed so obvious to me that I didn't write this part down.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

Και η πιο σημαντική ερώτηση - πληρώνω με τη Neteller και το καζίνο θέλει μια απόδειξη από εμένα από τον Απρίλιο ή τον Μάιο που έφτιαξα με τη Skrill. Γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 2 μήνες

Are they linked to the same bank account, though?🤔

I am not sure if this could be the case, but maybe it would be worth asking them directly. Or have you tried that already?

πριν από 2 μήνες

Εκτός του ότι δεν κάνω καταθέσεις ή αναλήψεις μέσω της τράπεζάς μου. Αλλά ναι, ο λογαριασμός μου στο Neteller έχει την ίδια διεύθυνση email με τον παλιό μου λογαριασμό Skrill.


Εάν καταθέσω στο Neteller, το καζίνο δεν πρέπει να ενδιαφέρεται για το τι έκανε ο λογαριασμός μου Skrill πριν από μερικούς μήνες. Έκανα κατάθεση μέσω Neteller και όχι Skrill!

Ο λογαριασμός μου στο καζίνο μου έχει αποκλειστεί ούτως ή άλλως. Μην τους αφήσω να με κοροϊδέψουν. Πρέπει να ελέγξουν τα παιχνίδια μου για να δουν αν όλα ήταν εντάξει. Ο έλεγχος διαρκεί ίσως 10 λεπτά. Ειδικά από τη στιγμή που δεν έπαιζα καν με μπόνους. Και αν η πληρωμή γίνει μέσα σε 24 ώρες, ούτως ή άλλως τελείωσα με το καζίνο!


Κανονικά - η πληρωμή μέσω Netteler διαρκεί λίγα λεπτά, μόνο για ενημέρωσή σας

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 1 μήνα

Thank you for this information, I appreciate your time.

It must be really frustrating then to wait that long for the payment, I understand now.

Are there any updates as of now, though?🤔

πριν από 1 μήνα

ναι, δεν είμαι πλέον πελάτης του Spadescasino^^

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 1 μήνα

I'm not really surprised. I just hope you'll do well somewhere else in another casino. 🙂

πριν από 1 μήνα

I'm trying to withdraw but I don't know what I'm doing

πριν από 1 μήνα

Can any one help me

duanecleary38
πριν από 1 μήνα

Hi there,

let's try to help you out. Allow me to start with a few questions though:

Are you trying to submit a withdrawal at online casino or here on Casino Guru, please?

This is an important question, because our website does not even provide the deposit option.

Does the casino you try to withdraw from offer a chat feature? If so, I would strongly recommend you contacting the operator. He should be able to guide you step by step. Since casinos are established on different platforms, I can merely provide general tips to you. I would surely check your casino account for a tab or section called Cashier or inspect it more deeply to find anything related to "funds."

I'll wait for your progress. Don't hesitate to get back with an update, please.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα