Μια αληθινή ιστορία - το ορκίζομαι! κατέθεσα 30 ευρώ εκεί στη Neteller πριν 2 μέρες! Έπαιζα μέχρι 400 ευρώ. Και όλα αυτά χωρίς μπόνους. Ήθελα να κάνω μια απόσυρση και μετά συνέβη το εξής.
Ενώ έβλεπα πόσα χρήματα είχα ήδη στον λογαριασμό μου, ξεκίνησα την επαλήθευση,
Δελτίο ταυτότητας για ταυτότητα, Neteller για να δείξει την κατάθεση και απόδειξη από το γραφείο εισφορών της εκκλησίας μου από τον προηγούμενο μήνα. Όλα αυτά ήταν αρκετά για άλλα καζίνο να επιβεβαιώσουν την επαλήθευση.
Όχι τόσο με το καζίνο Spadesqueen. Ήθελαν άλλο λογαριασμό από μένα - τράπεζα, βενζίνη ή κάτι παρόμοιο. Το πρόβλημα είναι ότι η σύντροφός μου παίρνει τον λογαριασμό στο όνομά της, όχι εγώ. Οπότε δεν έχει νόημα να τους το στείλω.
Πληρώνω όλους τους λογαριασμούς μου online, εκτός από το γραφείο εισφορών της εκκλησίας^^. Πήγα λοιπόν και έδειξα στο καζίνο το αντίγραφο χρέωσης στο διαδίκτυο από τον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Τώρα μπορεί να νομίζετε ότι όλα έχουν γίνει. Τώρα ο κλόουν ήρθε στο πρωινό και άρχισε να διασκεδάζει.
Ήθελαν να δουν την απόδειξη της κατάθεσης από τη Neteller - τους την είχα ήδη στείλει - ακόμα και με το Neteller ID μου^^. Το ξανάστειλα λοιπόν. Μετά από πολλά μπρος πίσω συμφώνησαν. Μετά ήθελαν να δουν αποδείξεις από τη Skrill όπου είχα καταθέσει τον Απρίλιο ή τον Μάιο; Απλώς σκέφτηκα, γιατί; Τι σχέση έχει τώρα η Skrill; κατέθεσα στη Neteller.
Και το πρόβλημά μου ήταν ότι έκλεισα τον λογαριασμό μου στο Skrill πριν από λίγους μήνες.
Έγραψα στην υποστήριξη του καζίνο μέσω email - ο λογαριασμός έκλεισε. Ήθελαν επιβεβαίωση ότι ο λογαριασμός μου έκλεισε. Ρώτησα τη Skrill στη συνομιλία εάν θα ήταν δυνατό να επιβεβαιώσω μέσω email ότι ο λογαριασμός μου έκλεισε. Η Skrill μου έστειλε αυτό το γράμμα εδώ
"Λυπούμαστε που αποφασίσατε να απενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας Skrill. Επιβεβαιώνουμε ότι είναι πλέον κλειστός.
Μπορείτε να ανοίξετε ξανά τον λογαριασμό σας Skrill ανά πάσα στιγμή. Απλώς επικοινωνήστε μαζί μας εάν χρειάζεστε βοήθεια.
Με εκτίμηση
Χελιδόνι
Υποστήριξη πελατών Skrill
Έστειλα αμέσως τα δεδομένα στο καζίνο μέσω email. Δεν αρκεί για το καζίνο - ήθελαν ένα στιγμιότυπο οθόνης του. Αλλά είδαν τι υπήρχε εκεί μέσα - το στιγμιότυπο οθόνης δεν θα περιέχει τίποτα άλλο από αυτό. Έβγαλα ένα στιγμιότυπο οθόνης - πήραν το στιγμιότυπο οθόνης - και επειδή σήμερα ήταν ημέρα πελάτη "αστειεύουμε", δεν το δέχτηκαν επειδή η διεύθυνση email για τον λογαριασμό Skrill δεν ήταν στην κορυφή.
Ήδη χτυπούσα το κεφάλι μου στο τραπέζι. Επέστρεψα στη Skrill και τους ζήτησα να μου στείλουν ξανά τα πάντα, αλλά με τέτοιο τρόπο που αναφέρθηκε και η διεύθυνση email μου κατά το κλείσιμο.
Το πήρα και το έστειλα στο καζίνο. Μου έγραψαν ότι όλα ήταν εντάξει και ότι αυτό το έγγραφο είχε επαληθευτεί με επιτυχία. (και τώρα λάθος μου - διάβασα μόνο μέχρι αυτή την πρόταση και όχι την υπόλοιπη). Έκανα μόνο την ανάληψη των 200 ευρώ - έχασα τα άλλα 200 ευρώ κατά τη διάρκεια αυτής της πρόκλησης. Ξύπνησα σήμερα το πρωί - η απόσυρση ακυρώθηκε! «Δεν θέλω να εκφράσω τις σκέψεις μου τώρα, αλλά όλοι εσείς που διαβάζετε αυτό θα μαθαίνετε νέες κατάρες»
Ξαναδιάβασα λοιπόν γιατί; Ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί. Μόλις σκέφτηκα WTF!! Διάβασα το email - Πρέπει να ανεβάσω αυτό το έγγραφο (skrill) στο Koto μου.
το έκανα. Τώρα λοιπόν ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε! ολε!
A true story - I swear it! I deposited 30 euros there with Neteller 2 days ago! I played up to 400 euros. And all that without a bonus. I wanted to make a withdrawal, and then the following happened.
While I was seeing how much money I already had in my account, I started the verification,
ID card for identity, Neteller to show the deposit and a receipt from my church contribution office from last month. All of that was enough for other casinos to confirm the verification.
Not so with Spadesqueen casino. They wanted another bill from me - bank, gas or something similar. The problem is that my partner gets the bill in her name, not me. So there's no point in sending it to them.
I pay all my bills online, except for the church contribution office^^. So I went and showed the casino the online billing statement from my bank account.
Now you might think that everything is done. Now the clown came to breakfast and started having fun.
They wanted to see proof of the deposit from Neteller - I had already sent it to them - even with my Neteller ID^^. So I sent it again. After several back and forths they agreed. Then they wanted to see proof from Skrill where I had deposited in April or May? I just thought to myself, why? What does Skrill have to do with it now? I deposited with Neteller.
And my problem was that I closed my Skrill account a few months ago.
I wrote to the casino support by email - account closed. They wanted confirmation that my account was closed. I asked Skrill in the chat whether it would be possible to confirm by email that my account was closed. Skrill sent me this letter here
"We are sorry that you have decided to deactivate your Skrill account. We hereby confirm that it is now closed.
You can reopen your Skrill account at any time. Just contact us if you need help.
Best regards
Martin
Skrill Customer Support
I immediately sent the data to the casino by email. Not enough for the casino - they wanted a screenshot of it. But they saw what was in there - the screenshot won't contain anything else than this. I took a screenshot - they got the screenshot - and because today was "we're kidding you" customer day, they didn't accept it because the email address for the Skrill account wasn't at the top.
I was already banging my head on the table. I went back to Skrill and asked them to send me everything again, but in such a way that my email address was also mentioned when closing.
I got it and sent it to the casino. They wrote to me that everything was OK and that this document had been successfully verified. (and now my mistake - I only read up to this sentence and not the rest). I only made the withdrawal of 200 euros - I lost the other 200 euros during this challenge. Woke up this morning - withdrawal canceled! "I don't want to express my thoughts now, but all of you who read this would learn new curses"
So I read again why? My account is not verified. I just thought WTF!! I read the email - I have to upload this document (skrill) to my Koto.
I did it. So now my account is verified! ole!
Eine wahre Geschichte-ich schwöre es ! Ich habe vor 2 tagen 30 euro dort mit Neteller eingezahlt! Habe hochgespielt auf 400 euro. Und all dass ohne Bonus. Will eine Auszahlung machen,und dann passierte folgendes.
Während ich gesehen habe wieviel geld ich schon am konto hatte,habe ich mal die verifizierung angefangen,
Personalausweiss für identität, Neteller um die einzahlung zu zeigen und einen Rechnungsnachweiss von meiner Kicrchenbeitragsstelle vom letzten monat. All dass hat für andere casinos gereicht um die die Verification zu bestätigen.
Nicht so bei Spadesqueen casino. Sie wollten von mir einen anderen Rechnungsnachweiss-Bank,gas oder so ähnlich halt. Problem ist,dass meine Lebensgefährtin die rechnuing auf ihren Namen bekommt,und nicht ich. Hat also keinen Sinn ihnen diese zu schicken.
Ich zahle alle rechnungen online,bis auf die Kirchenbeitragstelle^^. Also bin ich hergegangen und habe dem Casino den rechnungsnachweiss online von meinem bankkonto gezeigt.
Jetzt könnte man denken-alles erledigt. Jetzt kam der clown zum frühstück und wurde lustig.
Sie wollten vonNeteller einen nachweiss der einzahlung sehen-die hatte ich ihnen ja schon geschickt-sogar mit meiner Neteller ID^^. Also nochmals geschickt. NAch mehrmaligen hin und her waren sie einverstanden. Dann wollten sie von Skrill ,den nachweiss sehen wo ich in April oder Mai eingezahlt habe? Ich dachte mir nur warum? Was hat Skrill jetzt wieder damit zu tun? Ich habe mit Neteller eingezahlt.
Und mein problem war auch dass ich vor paar monaten dann auch meine konto bei Skrill geschlossen habe.
HAbe ich dem Casino Support per Email geschrieben-Konto geschlossen. Sie wollten eine Bestätigung ,dass mein Konto geschlossen ist. Ich bei skrill im chat nachgefragt-ob es möglich wäre mir per email zu bestätigen dass mein Konto geschlossen ist. Skrill schickte mir dieses hier schreiben hier
"Es tut uns leid, dass Sie beschlossen haben, Ihr Skrill-Konto zu deaktivieren. Wir bestätigen hiermit, dass es nun geschlossen ist.
Sie können Ihr Skrill-Konto jederzeit wieder eröffnen. Wenden Sie sich einfach an uns, wenn Sie Hilfe benötigen.
Mit freundlichen Grüßen
Martin
Skrill Kundenbetreuung
ich sendete sofort die daten per email weiter zum Casino. Fürs casino zu wenig-sie wollte eine Screenshot davon. Sie sahen aber was da drinnen steht-im screenshot wird nichts anderes drinnen stehen als das hier. Ich machte ein Screenshot-sie bekamen das Screenshot-und weil heute !Verarschen wir den Kundentag hatten" nahmen sie es nicht an,weil die Email adresse vom Skrill konto nicht oben steht.
Ich schlug schon mit dem kopf auf die Tischplatte. Ich wieder zu Skrill rüber-bittete darummir dass alles nochmals zu schicken aber so dass auch meine Email adresse bei der schliessung erwähnt wird.
HAbe ich bekommen, und dem casino geschickt. Sie schrieben mir dass alles in ordnung sei,und dieses Dokument erfolgreich verifiziert wurde. (und jetzt mein fehler-ich habe nur bis zu diesen Satz gelesen aber den rest nicht). Machte die Auszahlung von nur noch 200 euro-die anderen 200 euro habe ich während dieser challenge verspielt. Wachte heute morgen auf-Auszahlung abgebrochen! "Ich will jetzt nicht meine Gedanken äussern,aber sie alle die hier mit lesen würden neue Flüche lernen"
Also nochmals nachgelesen warum? Mein konto is nicht verifiziert. Ich dachte nur WTF!! Emaíl gelesen-ich muss dieses Schirftstück (skrill) auf mein Koto hochladen .
Habe ich gemacht. So jetzt is mein Konto verifiziert! ole!
Αυτόματη μετάφραση: