Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSolisbet Casino - γενική συζήτηση

Solisbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

8.019 προβολές 34 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

I closed my account with them. Even their customer service was unaware that the withdrawal methods they offered didn't work. They told me to try Netteler, which didn't work... too bad.

Rmx314
πριν από 1 έτος

If it didn't suit you, I understand why you did it. However, if there are such problems, you know in the future that you can ask about the possibilities of withdrawal methods in advance and thus find out for yourself whether the casino would be suitable for you. 

I hope you will find one where everything will be as you imagine. 

πριν από 1 έτος

Nothing really... games are lagging ,RTP is 0$

I wanted to close my account 5 min after opening no responsible tools

I made deposit of 50$ with bonus total 100$ I played 1$ a spin with all dead spins down to 0 within 3 minutes of play.

I would not even deposit 1$ to this Casino anymore

Boss78
πριν από 1 έτος

Hello, hm, not the best experience in this casino, I see. As for closing the account, are you still trying to do that or not ? Sometimes it's not that easy and it can take a while. I have also encountered that in some casinos you have to be verified if you want to close your account. Was this the case or not ? 

πριν από 11 μήνες

Δεν προτείνω αυτό το καζίνο σε όσους στοιχηματίζουν σε αθλήματα. Σε αυτό το καζίνο, τα στοιχήματα σε ζωντανή λειτουργία γίνονται δεκτά για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, πρώτον, και δεύτερον, τα χαμένα στοιχήματα υπολογίζονται αμέσως, αλλά τα νικητήρια χρειάζονται πολύ χρόνο. Η υπηρεσία υποστήριξης δεν εξηγεί τίποτα σχετικά με αυτό. Επίσης, οι αναλήψεις υποβάλλονται σε επεξεργασία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν προτείνω αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Κάτι περίεργο συμβαίνει με αυτό το καζίνο. Έχασαν την άδεια τους. Η ζωντανή συνομιλία καταργήθηκε εντελώς, η υποστήριξη μέσω email δεν ανταποκρίνεται... Υποψιάζομαι ότι το καζίνο κλείνει ή μετατρέπεται σε Καζίνο SCAM

Αυτόματη μετάφραση:
Kratop
πριν από 10 μήνες

May I ask what you mean by losing their license?

According to our review of the casino, their license is valid, actually.🤔

Do you experience some kind of issue there that you needed to contact the support? Is it something we could help you with?

Romi
πριν από 10 μήνες

Παλαιότερα είχαν εικονίδια συνεργατών και άδειες στο κάτω μέρος του ιστότοπου, όπως όλα τα καζίνο. Μετά το νέο έτος ο ιστότοπος επεξεργάστηκε και το εικονίδιο με την άδεια εξαφανίστηκε

Αυτόματη μετάφραση:
Kratop
πριν από 10 μήνες

Now I know what you mean.

We have a feature on the bottom of every casino review on our site where you can inform our team regarding any changes on the casino's site, so it can be updated by our data team.

This one here:

file

Feel free to use it at any time.

πριν από 8 μήνες

Καλημέρα! Μπορείτε να μου πείτε τι συμβαίνει με αυτό το καζίνο τώρα; Έχω 830$ στον λογαριασμό μου. Παρήγγειλα ανάληψη $200 αλλά δεν έχω επιβεβαίωση για αρκετές εβδομάδες. Η ζωντανή υποστήριξη κάπου έχει εξαφανιστεί. Κανείς δεν απαντά στα email μου. Το τελευταίο μήνυμα που έλαβα από αυτούς ήταν τον Δεκέμβριο του 2024. Τότε έγινε η τελευταία επιτυχημένη ανάληψη. Η συμπεριφορά του καζίνο είναι πολύ περίεργη τώρα. Αν κλείνουν, δεν πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα στους πελάτες τους;

Αυτόματη μετάφραση:
yatsik13
πριν από 8 μήνες

Good day to you! Although it seems it could be better.

In my opinion, this casino has not been very interested in its players; the last complaint submitted through our website ended up unresolved because the casino workers did not respond at all. This is never a good sign.

Do you mind submitting another complaint against this casino now? Perhaps it will work.

πριν από 6 μήνες

Έχασα ολόκληρο το υπόλοιπό μου. Αλλά το καζίνο εξακολουθεί να μην λειτουργεί. Πρέπει να έχουν κλείσει. Δεν έχουν επιβεβαιώσει αναλήψεις ούτε μία φορά από τον Ιανουάριο. Η υποστήριξη δεν λειτουργεί εδώ και 5 μήνες. Τα κανονικά καζίνο, όταν κλείνουν, επιστρέφουν το υπόλοιπο στους πελάτες. Και αυτό το καζίνο αποδείχθηκε απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
yatsik13
πριν από 6 μήνες

Oh no,.. let me update the Data Team, at least we can try to find some clues. Though it seems the people behind it just have gone passive.

Well, do the deposit methods still work? If so, the situation becomes urgent.


Radka
πριν από 6 μήνες

Έτσι λειτουργούν οι καταθέσεις. Και οι αναλήψεις δεν λειτουργούν. Συνεχίζουν να ξεγελούν τον κόσμο.

Αυτόματη μετάφραση:
yatsik13
πριν από 6 μήνες

I already informed my colleagues, thank you. Perhaps filing the complaint will be helpful. In my opinion it depends on whether we could find someone still taking responsibility...

1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.