ΦόρουμΚαζίνοSlots Plus Casino - γενική συζήτηση

Slots Plus Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Radka
|
1451 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Slots Plus Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

will be deleted

πριν από 1 έτος

Ρε μαλάκες, δεν βοηθάτε κανέναν, σωστά, απλά κάνετε τον εαυτό σας ηλίθιο.

Αυτόματη μετάφραση:
YOM3ROCA
πριν από 1 έτος

Το παράπονό σας αντιμετωπίστηκε και προς το παρόν περιμένουμε μόνο να απαντήσει το καζίνο, αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από το καζίνο, ένα καζίνο μπορεί να αποφασίσει να μην επικοινωνήσει και η καταγγελία να κλείσει ως εκκρεμή και να εκχωρηθεί αρνητική βαθμολογία στο καζίνο, η οποία μειώνει η βαθμολογία του εντός του ιστότοπου, έτσι λειτουργούν τα παράπονα

Αυτόματη μετάφραση:
YOM3ROCA
πριν από 1 έτος

Actually, you picked a casino with a rating 2,3 out of 10, now we to be held responsible for your request for help?

Honestly, be fair and avoid such a mistake in the future.

https://casino.guru/Slots-Plus-Casino-review

Another offensive post, and I will hide it.

Be patient and more reasonable, please.

πριν από 5 μήνες

Έχω μια λεπτομέρεια με το slot plus casino, πριν 20 μέρες μου ενέκριναν πληρωμή που δεν έχω λάβει και μου λένε στα λογιστικά ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία πληρωμής (χωρίς όριο αναμονής). Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχουν περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις σε αυτό το καζίνο, γιατί ίσως δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά αν ενωθούμε μαζί, θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μια καλή υπόθεση εναντίον τους, με την ελπίδα να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι δεν θα συνεχίσουν να μας πουν ψέματα και να πετύχουμε ότι μας πληρώνουν ό,τι χρωστάνε και ίσως να αποδώσουν δικαιοσύνη για όσους έχουν περάσει από αυτό το ίδιο πρόβλημα και δεν έχουν πετύχει πολλά. Περίμενα τα σχόλιά σας, χωρίς άλλη καθυστέρηση αποχαιρετώ και σας εύχομαι καλό απόγευμα και καλή επιτυχία συνάδελφοι att.. Fernando Ramírez.


Αυτόματη μετάφραση:
ferramflo
πριν από 5 μήνες

We have 2 complaints about this casino in our system. I can already see that both of them have been resolved and the players have received their money. So, in this case, I would suggest you file a complaint here with our team, and they will surely do their best, as always, to get it solved.

Here's the link for you if you are interested. Please let us know how you have decided.

πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ πολύ, το καζίνο με ειδοποίησε μέσω email ότι το αίτημα πληρωμής μου έχει εγκριθεί και βρίσκεται στη διαδικασία οριστικοποίησης της πληρωμής, οπότε θα περιμένω μερικές ακόμη μέρες για να δω τι θα συμβεί και αν δεν υπάρξει απάντηση θα ειδοποιούσα να συνεχίσω με την υπόθεσή μου ή να δώσω την πίστωση που του αξίζει στο καζίνο σε περίπτωση πληρωμής. Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας, με εκτίμηση, att Fernando Ramírez.

Αυτόματη μετάφραση:
ferramflo
πριν από 5 μήνες

My pleasure. Make sure to keep us informed, please.

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, καλησπέρα, καταρχήν, λάβετε έναν εγκάρδιο χαιρετισμό και συγχαρητήρια για την ευχάριστη και πολύ χρήσιμη τοποθεσία σας. Λοιπόν, όπως είπα τις τελευταίες μέρες, συμφώνησα να ειδοποιήσω εάν η λεπτομέρεια της καθυστέρησης πληρωμής μου με το καζίνο SLOT PLUS διορθώθηκε μόλις έστειλαν ένα email σχετικά με την άμεση πληρωμή, αλλά δεν ήταν έτσι, για άλλη μια φορά απευθύνομαι σε εσάς για να ζητήσω την υποστήριξή σας και αυτή της κοινότητας των γκουρού, για να υψώσουμε τις φωνές μας και να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας, υπέρ καλύτερων και δικαιότερων συνθηκών παιχνιδιού, αν και συμφωνούμε ότι είναι μια πιθανότητα να χάσουμε, όταν κερδίζουμε, μας αρέσει να λαμβάνουμε τον καρπό της αφοσίωσής μας, που είναι πώς σας έμεινε για οποιαδήποτε επερχόμενη κατάσταση από αυτή την άποψη, σας ευχαριστώ για την προσοχή σας, συνεχίστε να έχετε ένα υπέροχο απόγευμα.

Αυτόματη μετάφραση:
ferramflo
πριν από 5 μήνες

Thank you very much for the kind words, and I am really sorry that the issue hasn't been solved as of now.

I would strongly suggest you file a complaint here with our team so the best solution can be found.

Let us know if you need any assistance, please.

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, καλημέρα γιατί σας έχω ήδη παρουσιάσει το παράπονό μου, ελπίζω να μην είναι πολύ αργά αλλά και αν υπάρχει κάτι που μπορεί ή πρέπει να γίνει, να γίνει γιατί η συμπεριφορά ιστοτόπων όπως το slot plus δεν είναι δίκαιη , Λοιπόν, ήταν σε εκκρεμότητα τα σχόλιά σας, καλημέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
ferramflo
πριν από 4 μήνες

Hello!

I tried to track the complaint you mentioned, but could not find any. To avoid possible misunderstandings, have you completed this process: https://casino.guru/complaints/create 👈?

A fully lodged complaint is necessary to assist you. If you struggle at some point, let us know, and we will try to provide guidance.

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, αν συμπλήρωσα αυτή τη φόρμα, δεν ξέρω γιατί το παράπονο δεν είναι τέτοιο, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, θα το ξανακάνω, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
ferramflo
πριν από 4 μήνες

Please let us know whenever you feel that you need some help, of course.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα