Το παράπονό σας αντιμετωπίστηκε και προς το παρόν περιμένουμε μόνο να απαντήσει το καζίνο, αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από το καζίνο, ένα καζίνο μπορεί να αποφασίσει να μην επικοινωνήσει και η καταγγελία να κλείσει ως εκκρεμή και να εκχωρηθεί αρνητική βαθμολογία στο καζίνο, η οποία μειώνει η βαθμολογία του εντός του ιστότοπου, έτσι λειτουργούν τα παράπονα
Your complaint was addressed and for now we are only waiting for the casino to respond, that depends exclusively on the casino, a casino may decide not to communicate and the complaint is closed as unresolved and a negative score is assigned to the casino, which reduces its rating within of the site, this is how complaints work
Tu queja fue atentida y por ahora solo se espera que el casino conteste, eso depende exclusivamente del casino, un casino puede decidir no comunicarse y la queja se cierra como no resuelta y se asigna un puntaje negativo al casino, lo que reduce su calificación dentro del sitio, así funcionan las quejas
Αυτόματη μετάφραση: