πριν από 2 μήνες
Ναι, τι μπορώ να κάνω; Τότε πρέπει να συμμετάσχω τον δικηγόρο μου.
Yes, what can I do? Then I have to get my lawyer involved.
Ja was kann ich wir tuen.. dann muss ich mein Anwalt einschalten.
0
Ναι, τι μπορώ να κάνω; Τότε πρέπει να συμμετάσχω τον δικηγόρο μου.
Yes, what can I do? Then I have to get my lawyer involved.
Ja was kann ich wir tuen.. dann muss ich mein Anwalt einschalten.
Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα με την πληρωμή, δεν λαμβάνω απαντήσεις μέσω συνομιλίας ή email. Είχα ήδη μια πληρωμή στο slotsmagic, αλλά τώρα λαμβάνω ακριβώς το ίδιο σφάλμα ονόματος τράπεζας
Hello, I have the same problem with the payout, I don't get any answers via chat or email. I've already had a payout at slotsmagic, but now I'm getting exactly the same bank name error
Guten Tag ich habe des gleiche problem mit der Auszahlung bekomme keine Antworten über den chat so wohl über Email habe bei slotsmagic schon mal eine Auszahlung gehabt doch jetz kommt bei mir genau des gleiche bank Name error
Γεια, πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας; Σε αυτήν την περίπτωση, βλέποντας ότι είστε ένας άλλος παίκτης που έχει παρόμοιο πρόβλημα, μια απάντηση από το καζίνο για το πώς μπορείτε να επιλύσετε αυτήν την κατάσταση θα ήταν χρήσιμη, γιατί δεν θα προχωρήσουμε χωρίς αυτό. Δεν έχετε λάβει καμία απολύτως συμβουλή ή απάντηση για την όλη κατάσταση; Ποια τράπεζα χρησιμοποιείτε και θα μπορούσατε να εμφανίσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης όταν προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη;
Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hey, how long has your situation been going on ? In this case, seeing that you are another player who has a similar problem, a response from the casino on how you can resolve this situation would be helpful, because we will not move forward without it. You have received absolutely no advice or answer on the whole situation ? What bank are you using and could you show a screenshot when you try to make a withdrawal ?
Will wait for your answer.
Ευχαριστώ για τα στιγμιότυπα οθόνης, νομίζω ότι σε αυτήν την περίπτωση θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο .
Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει στην περίπτωσή σας και ελπίζουμε ότι θα είναι επιτυχής. Φυσικά, αν δεν ξέρετε τι να περιμένετε από αυτή τη διαδικασία, θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σε αυτόν τον οδηγό .
Δεν ξέρω τι συγκεκριμένα μπορεί να φταίει και γι' αυτό συνεχίζω να λέω ότι το καλύτερο θα ήταν να πει το καζίνο τι φταίει σε αυτή την περίπτωση.
Τέλος πάντων, θα προχωρήσετε και θα υποβάλετε καταγγελία;
Thank you for the screenshots, I think in this case I would recommend to file a complaint here on this link.
Our team will try to help you in your situation and hopefully they will be successful. Of course, if you don't know what to expect from this process, you will find useful information in this guide.
I don't know what specifically could be wrong and that's why I keep saying that the best thing would be for the casino to say what's wrong in this case.
Anyway, are you going to go ahead and lodge a complaint ?
Έχω καταθέσει 200$ μέσω interact και δεν έχουν πιστωθεί ποτέ στον λογαριασμό μου. Οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών απαντούν σπάνια και αν απαντήσουν, χρειάζονται τουλάχιστον 3 ημέρες...Έχουν περάσει αρκετές εβδομάδες και δεν νομίζω ότι θα πάρω τα χρήματά μου...Πιστεύω ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη.
I have deposited 200$ via interact and it has never been credited to my account. Customer services rarely answers and if they do, it takes at least 3 days...It's been several weeks and I don't think I will get my money...I believe this casino is a scam.
Έχω καταθέσει 200$ μέσω interact και δεν έχουν πιστωθεί ποτέ στον λογαριασμό μου. Οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών απαντούν σπάνια και αν απαντήσουν, χρειάζονται τουλάχιστον 3 ημέρες...Έχουν περάσει αρκετές εβδομάδες και δεν νομίζω ότι θα πάρω τα χρήματά μου...Πιστεύω ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη.
I have deposited 200$ via interact and it has never been credited to my account. Customer services rarely answers and if they do, it takes at least 3 days...It's been several weeks and I don't think I will get my money...I believe this casino is a scam.
Γειά σου. Λυπάμαι που πρέπει να περάσετε σε μια τέτοια κατάσταση. Έχετε ελέγξει με την τράπεζά σας, εάν όντως αφαιρέθηκαν τα χρήματα από τον λογαριασμό σας, κατά τύχη; Απλώς για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι εντάξει στο τέλος τους. 🤔
Εάν πιστεύετε ότι η υποστήριξη του καζίνο δεν θα μπορούσε να σας βοηθήσει, μη διστάσετε να υποβάλετε μια καταγγελία, εδώ με την ομάδα μας. Είναι δωρεάν και είμαι βέβαιος ότι η ομάδα παραπόνων θα κάνει ό,τι μπορεί για να σας βοηθήσει. Για να υποβάλετε μια καταγγελία απλώς χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 , παρακαλώ. Ενημερώστε μας, εάν χρειάζεστε βοήθεια.
Hello. I'm sorry that you have to go thru this kind of situation. Have you checked with your bank, if the money were actually taken away from your account, by any chance? Just to make sure everything is ok at their end. 🤔
If you feel, that the casino support could not be of any help, feel free to submit a complaint, here with our team. It is free of charge, and I am sure, the complaint team will do their best to help you out. To file a complaint simply use this link 👈 , please. Let us know, if you need any assistance.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.