ΦόρουμΚαζίνοSlots Magic Casino DE - γενική συζήτηση

Slots Magic Casino DE - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 5 μήνες από T3UF3LSFRAU
|
1164 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
katja240
πριν από 2 μήνες

Ναι, τι μπορώ να κάνω; Τότε πρέπει να συμμετάσχω τον δικηγόρο μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα με την πληρωμή, δεν λαμβάνω απαντήσεις μέσω συνομιλίας ή email. Είχα ήδη μια πληρωμή στο slotsmagic, αλλά τώρα λαμβάνω ακριβώς το ίδιο σφάλμα ονόματος τράπεζας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hey, how long has your situation been going on ? In this case, seeing that you are another player who has a similar problem, a response from the casino on how you can resolve this situation would be helpful, because we will not move forward without it. You have received absolutely no advice or answer on the whole situation ? What bank are you using and could you show a screenshot when you try to make a withdrawal ? 

Will wait for your answer.

πριν από 2 μήνες

filefile

πριν από 2 μήνες

filefile

πριν από 2 μήνες

Thank you for the screenshots, I think in this case I would recommend to file a complaint here on this link

Our team will try to help you in your situation and hopefully they will be successful. Of course, if you don't know what to expect from this process, you will find useful information in this guide.  

I don't know what specifically could be wrong and that's why I keep saying that the best thing would be for the casino to say what's wrong in this case. 

Anyway, are you going to go ahead and lodge a complaint ? 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

I have deposited 200$ via interact and it has never been credited to my account. Customer services rarely answers and if they do, it takes at least 3 days...It's been several weeks and I don't think I will get my money...I believe this casino is a scam.

πριν από 2 μήνες

Το πήρα μετά από 2 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I have deposited 200$ via interact and it has never been credited to my account. Customer services rarely answers and if they do, it takes at least 3 days...It's been several weeks and I don't think I will get my money...I believe this casino is a scam.

πριν από 2 μήνες

Hello. I'm sorry that you have to go thru this kind of situation. Have you checked with your bank, if the money were actually taken away from your account, by any chance? Just to make sure everything is ok at their end. 🤔

If you feel, that the casino support could not be of any help, feel free to submit a complaint, here with our team. It is free of charge, and I am sure, the complaint team will do their best to help you out. To file a complaint simply use this link 👈 , please. Let us know, if you need any assistance.

πριν από 2 μήνες

Το πήρα μετά από 2 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Which payment method have you used, if I may ask, and what was the problem, that it took that long?🤔

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα