ΦόρουμΚαζίνοSlots Magic Casino - γενική συζήτηση

Slots Magic Casino - γενική συζήτηση

πριν από 11 μήνες από T3UF3LSFRAU
|
3099 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 11 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Slots Magic Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 11 μήνες

Έχω υπόλοιπο 400 ευρώ στο καζίνο και θα ήθελα να κάνω ανάληψη 300 ευρώ.

Πρώτα μου έλεγε συνέχεια να ανεβάσω έγγραφα και τώρα το status λέει: player σε εκκρεμότητα.

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν απαντά στη ζωντανή συνομιλία ή μέσω email.


Τι μπορώ να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
T3UF3LSFRAU
πριν από 11 μήνες

Hi, based on what you describe, you'll need to go through account verification first. Once you have completed it successfully, only then will it be possible for you to withdraw the money. Anyway, how long has this verification situation been going on for ? 

It would certainly be best if the casino answered your questions and tried to reassure you so that you know what stage you are at. However, I know that this process is very important for the casinos and we give them 14 days so let's try to be patient for a while and see how it all works out in the end.

If you have any other problems and nothing is resolved in the next days and you haven't received a reply, by all means update us.

I will be waiting. 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Η αποστολή εγγράφων ανέκαθεν έλεγε ότι τα δεδομένα μου είναι ενημερωμένα και δεν χρειάζεται να ανεβάσω έγγραφα.


Έχω ήδη διαγράψει τα cookies και την προσωρινή μνήμη και τα πάντα.


Αυτόματη μετάφραση:
T3UF3LSFRAU
πριν από 11 μήνες

I see, so your documents are practically in order. Still no response from the casino on this issue ? Maybe it will take some more time if the casino has some additional checks and see if the status changes. 

However, if not, as I mentioned, let us know and we will try to help you. 

Will that be possible ?

πριν από 8 μήνες

Γεια σας, καταρχήν έχω ένα πρόβλημα.. Κέρδισα στο slotsmagic. Τώρα θέλω να πληρώσω και δεν θα το κάνουν... Πάντα λαμβάνω το μήνυμα σφάλματος σφάλμα ονόματος τράπεζας

Αυτόματη μετάφραση:
Emo2203
πριν από 8 μήνες

Hi, since you have a problem with the withdrawal and therefore you are getting an error, have you spoken to the casino support about it ? Have you tried to find out how you can resolve this situation and what you should do if you keep getting an error ? Has the casino provided you with an alternative if you cannot withdraw money ? 

Please let me know. 

Jaro
πριν από 8 μήνες

Με σταματάνε. Πάντα κάτι διαφορετικό

Αυτόματη μετάφραση:
Emo2203
πριν από 8 μήνες

So they didn't give you any advice on what you should do to make a successful withdrawal ? What does the casino say to you then, please ? How long has your situation been going on ? 

Jaro
πριν από 8 μήνες

7 μέρες που λένε τι αλλά όλα χωράνε. Απλώς υπάρχει πάντα ένα άλλο σφάλμα. Αν καταθέσω όλα θα λειτουργούσαν αλλά με κάποιο τρόπο δεν θα λειτουργούσαν για 4000 ευρώ...

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Όχι, τίποτα, ακόμα και τα μπόνους μου εκείνες τις μέρες εξαφανίζονται

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Τι μπορώ να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
Emo2203
πριν από 8 μήνες

Let me ask you one more question. Do you have a verified casino account and have you had any successful withdrawals in the past ? 

We give casinos 14 days to resolve a withdrawal and if nothing changes by then, I recommend filing a complaint. 

On the one hand, I understand that the casino may have technical problems, but since you have absolutely no information about your withdrawal and the situation, I understand that you are nervous. 

However, when they tell you about an error, have you tried to find out what exactly is wrong and how you should fix it to make it right if it's a mistake on your side ? 

πριν από 8 μήνες

Ναι, άλλα καζίνο έχουν πληρώσει χωρίς κανένα πρόβλημα. Ναι όλα είναι καλά... ίσως γιατί ήταν πολλή ταυτόχρονα

Αυτόματη μετάφραση:
Emo2203
πριν από 8 μήνες

Does that mean you already got your money ? 🙂

πριν από 8 μήνες

Όχι, δυστυχώς ακόμα τίποτα. Το μόνο πράγμα που εμφανίζεται πάντα είναι σφάλμα ονόματος τράπεζας

Αυτόματη μετάφραση:
Emo2203
πριν από 8 μήνες

If you tell the casino support about it, what do they say ? Have you tried asking them for advice and to see what you are doing wrong when you make a withdrawal ? Have you tried to inquire if you have any other alternative to withdraw money ? 🤔

πριν από 8 μήνες

Τους είπα ότι υπήρχαν προβλήματα. Αλλά δεν τους νοιάζει εδώ και 9 μέρες. Κατάθεση από τον λογαριασμό μου χωρίς κανένα πρόβλημα αλλά κατά την εξόφληση

Αυτόματη μετάφραση:
Emo2203
πριν από 8 μήνες

Hello. Could you be more specific, please, if your account at this casino is fully verified? Sorry, but I really didn't get it from your messages. Is this your first withdrawal request at this particular casino? We need o know these information, so hopefully we'll be able to help you out. Will wait for your reply.

πριν από 8 μήνες

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα με την πληρωμή, δεν λαμβάνω απαντήσεις μέσω συνομιλίας ή email. Είχα ήδη μια πληρωμή στο slotsmagic, αλλά τώρα λαμβάνω ακριβώς το ίδιο σφάλμα ονόματος τράπεζας

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα