Επιτρέψτε μου να σας κάνω μια ακόμη ερώτηση. Έχετε επαληθευμένο λογαριασμό καζίνο και είχατε επιτυχείς αναλήψεις στο παρελθόν;
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια ανάληψη και αν δεν αλλάξει τίποτα μέχρι τότε, προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία.
Από τη μία, καταλαβαίνω ότι το καζίνο μπορεί να έχει τεχνικά προβλήματα, αλλά επειδή δεν έχετε καμία απολύτως ενημέρωση για την απόσυρσή σας και την κατάσταση, καταλαβαίνω ότι είστε νευρικοί.
Ωστόσο, όταν σας λένε για ένα σφάλμα, έχετε προσπαθήσει να μάθετε τι ακριβώς είναι λάθος και πώς πρέπει να το διορθώσετε για να το διορθώσετε εάν είναι λάθος εκ μέρους σας;
Let me ask you one more question. Do you have a verified casino account and have you had any successful withdrawals in the past ?
We give casinos 14 days to resolve a withdrawal and if nothing changes by then, I recommend filing a complaint.
On the one hand, I understand that the casino may have technical problems, but since you have absolutely no information about your withdrawal and the situation, I understand that you are nervous.
However, when they tell you about an error, have you tried to find out what exactly is wrong and how you should fix it to make it right if it's a mistake on your side ?
Αυτόματη μετάφραση: