Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSlotHunter Casino - γενική συζήτηση

SlotHunter Casino - γενική συζήτηση

5.335 προβολές 20 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το SlotHunter Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

κακή εξυπηρέτηση πελατών και μεγάλη αναμονή για πληρωμή

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
paulicklars
πριν από 3 έτη

Hello,

would you mind telling us what is so wrong specifically, please? To me, it seems that you can't pass the verification, but for what reason? Are your documents out of date or maybe in the wrong format?

Did the casino inform you about what is wrong with these documents?


πριν από 3 έτη

Πρώτα απ 'όλα, χρειάστηκαν ώρες και προσπάθειες μέχρι να με επαληθεύσουν. Απλά αυθαίρετα και επανειλημμένα απαιτώντας έγγραφα παρόλο που τα είχα ήδη ανεβάσει!


Στη συνέχεια, είπε ότι είστε πλέον επαληθευμένος και τα χρήματα είναι καθ' οδόν για επεξεργασία, μόνο για να ακυρωθούν ξανά.


τώρα θα πρέπει να αλλάξω ξανά το BIC, το οποίο μάλλον είναι λάθος, το οποίο δεν ισχύει!

Έτσι, τώρα έβαλα το BIC σε μορφή επιστολής και ζήτησα ξανά πληρωμή και με διαβεβαίωσε η υποστήριξη πελατών ότι θα έπρεπε να λειτουργήσει τώρα...


Παραμένω περίεργος, γιατί αυτό μου έχει ήδη ανακοινωθεί ως λανθασμένο και αν οι άντρες ή οι γυναίκες κοιτούσαν απλά πώς πλήρωσα και το μετέφεραν πίσω, δεν θα υπήρχαν προβλήματα...


Καταρχήν ευχαριστώ για τη βοήθειά σας

Τώρα περιμένω περαιτέρω βήματα από το καζίνο


Με εκτίμηση, Lars

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Ευχαριστώ έγινε και έλαβα τα χρήματα!


το σφάλμα ήταν πιθανώς με το μέρος μου, ακόμα κι αν η υποστήριξη δεν ήταν ακριβώς χρήσιμη 😉

Αυτόματη μετάφραση:
paulicklars
πριν από 3 έτη

Hello,

Thank you for the update. I'm happy that managed to pass this issue in the end. 👍

A was about to ask how are faring 😀. Let's hope that the quality of the support will increase, we believe that helpful and kind support is a must for good casinos.

πριν από 2 έτη

Γεια σας, κέρδισα ένα ποσό 1750€. Έκανα όλες τις επαληθεύσεις και ανέβασα με επιτυχία. Όλα έχουν εγκριθεί και ό,τι έχει ζητήσει αυτός ο ιστότοπος έχουν ανέβει και όπως είπα έχει ήδη επαληθευτεί. Η πληρωμή μου εξακολουθεί να απορρίπτεται κάθε φορά και πάντα με κρατούν πίσω στην υποστήριξη πελατών. Έχω όλα τα στιγμιότυπα από τα ιστορικά συνομιλιών. Το τελευταίο άτομο στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι τα έγγραφά μου έγιναν δεκτά και ότι μπορώ να κάνω ανάληψη στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Όμως δεν γίνεται τίποτα. Χρειάζομαι επείγουσα βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
elmakhtari
πριν από 2 έτη

I'm sorry to say that, but you won't most likely get urgent help.

We allow all casinos 14 full days to take care of the player's KYC and withdrawal untill we step in. 🙁

Allow me a question: Have you tried to opt for a different payment option? I would certainly try that.



πριν από 1 έτος


Registered my account and used the bonuscode for second deposit. In finnish language it didn’t mention in any bonusterms that its for first deposit only. 

So I contacted support whats up why didn’t I recieve the bonusmoney. They put me wait for 30 minutes in chat until someone came to say that its for first deposit only. Well it didn’t mention anything at my language in terms that its for first deposit only, it only told that apply and deposit to get this bonus. 


file


Richardosfino
πριν από 1 έτος

To be honest, this could happen, and a lot of casinos mention in their rules that the English version of terms is superior to the other versions. Meaning only the English version applies. 🙁

Do you think you can find something like that?

In my opinion, it is quite a bad user experience, and the casino should set its platform accordingly to avoid similar issues. For example, upon adding the bonus code, a pop-up window notices the code's meant for first deposit only, which would be great.


πριν από 1 έτος

I think that sites should not use different languages at all if the information shown isn’t correctly told. For sure there should have been some sort of warning which tells that you are not eligible anymore for bonus terms.

In my opinion, the method in question is not in accordance with the law but misleading. In addition, when I asked afterwards if it was possible to retroactively get a bonus for the bonus of the second deposit, it didn't work. They delayed and instead offered 25x 0.1€ compensation, which I didn't even accept. Ridiculous buXXXhit from slothunter and the level of customer service was as if there were 15-year-olds working there. It felt like they were intentionally annoying the paying customer and taking up his time.

Richardosfino
πριν από 1 έτος

The English translation is, as I say, nearly always the "only one correct." As you can see, the ending was not very pleasant, so I hope you will use this knowledge to avoid possible problems in the future.

It's better to be prepared. Since it is natural to follow the law, you might believe that it would be helpful, but did your opinion really help you in this case? No, because of the casino rules.

It is awful to hear that the support is not performing its duties effectively; according to what you just stated, one should be well-prepared when the problem comes. Thank you very much for your observation and for the chance to address this uncommon "trap" that others may eventually fall into.

You probably do not intend to play there any longer, do not you?

πριν από 2 μήνες

Το SlotHunter έχει μόνο θετικές κριτικές; Πώς είναι δυνατόν αυτό με τόσα πολλά παράπονα; Μήπως χειραγωγείς κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:
kochfaro
πριν από 2 μήνες

As far as I can see, they have 130 user reviews. Not all of them are good, but most are. Some are several months old. We also have LCB users who have user reviews on our site, so that's that.

We take great care to ensure that everything is fair from the player's point of view and that we uncover any user reviews that may not be honest.

πριν από 2 μήνες

I don't think slothunter even deserve 1/5. This is by far the worst casino I have dealt with, extreme verification process with ridiculous requirements. Supports were saying random conflicted things, not quite sure about their timeframe or withdrawals limit. So I will definitely leave a bad bad review about them

πριν από 2 μήνες

My withdrawals still pending after 4 days while in their terms and condition the maximum turnaround is 72 hours

phnhan99
πριν από 2 μήνες

Hi, thanks for your info.

What interests me in this case is whether you have already successfully passed verification. This is quite important when you have a pending withdrawal. What ridiculous requirements did the casino have? 

πριν από 2 μήνες

Omg it might be coincidence but everytime I complaint here on Casino Guru, casinos always resolve the problem right away and send me the withdrawal in like 5 minutes. Happened with Icecasino and now Slothunter. Yes in this case I passed every verification, were told and confirmed that I was fully verified. Later on, they rejected my withdrawal saying I need to upload a selfie showing full shoulders, elbows, forearms with a crystal clear ID that they can see everything which is extremely tough to get them all in one photo. Anyway, thanks casino guru, they approved my first withdrawal, I received the funds, but unfortunately rejected my second one saying it's more than the limit ($cad7500). But based on their terms and condition, it is still under the limit. I tried to get that information from support, I would say 9 out of 10 of them told me the limit was $cad7500, while only one saying it was $4500. Anyway, at least they are not withholding it any more

phnhan99
πριν από 2 μήνες

Well, I'm glad that it's moved forward and you've already received some money. We'll wait and see if you get more. 🙂

I believe that some things are difficult to fulfill during verification, but it's necessary, so I believe that you can always do it. Sometimes, even if a player is verified, the casino will ask for additional information, so it's not something that's completely unusual.

Anyway, as I said, we'll wait and see if you get more money. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

I just want to confirm that I received the second withdrawals as well. It only took 8 hours this time

1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.