ΦόρουμΚαζίνοSlotHunter Casino - γενική συζήτηση

SlotHunter Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από paulicklars
|
2795 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το SlotHunter Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

κακή εξυπηρέτηση πελατών και μεγάλη αναμονή για πληρωμή

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
paulicklars
πριν από 2 έτη

Hello,

would you mind telling us what is so wrong specifically, please? To me, it seems that you can't pass the verification, but for what reason? Are your documents out of date or maybe in the wrong format?

Did the casino inform you about what is wrong with these documents?


πριν από 2 έτη

Πρώτα απ 'όλα, χρειάστηκαν ώρες και προσπάθειες μέχρι να με επαληθεύσουν. Απλά αυθαίρετα και επανειλημμένα απαιτώντας έγγραφα παρόλο που τα είχα ήδη ανεβάσει!


Στη συνέχεια, είπε ότι είστε πλέον επαληθευμένος και τα χρήματα είναι καθ' οδόν για επεξεργασία, μόνο για να ακυρωθούν ξανά.


τώρα θα πρέπει να αλλάξω ξανά το BIC, το οποίο μάλλον είναι λάθος, το οποίο δεν ισχύει!

Έτσι, τώρα έβαλα το BIC σε μορφή επιστολής και ζήτησα ξανά πληρωμή και με διαβεβαίωσε η υποστήριξη πελατών ότι θα έπρεπε να λειτουργήσει τώρα...


Παραμένω περίεργος, γιατί αυτό μου έχει ήδη ανακοινωθεί ως λανθασμένο και αν οι άντρες ή οι γυναίκες κοιτούσαν απλά πώς πλήρωσα και το μετέφεραν πίσω, δεν θα υπήρχαν προβλήματα...


Καταρχήν ευχαριστώ για τη βοήθειά σας

Τώρα περιμένω περαιτέρω βήματα από το καζίνο


Με εκτίμηση, Lars

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ έγινε και έλαβα τα χρήματα!


το σφάλμα ήταν πιθανώς με το μέρος μου, ακόμα κι αν η υποστήριξη δεν ήταν ακριβώς χρήσιμη 😉

Αυτόματη μετάφραση:
paulicklars
πριν από 2 έτη

Hello,

Thank you for the update. I'm happy that managed to pass this issue in the end. 👍

A was about to ask how are faring 😀. Let's hope that the quality of the support will increase, we believe that helpful and kind support is a must for good casinos.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, κέρδισα ένα ποσό 1750€. Έκανα όλες τις επαληθεύσεις και ανέβασα με επιτυχία. Όλα έχουν εγκριθεί και ό,τι έχει ζητήσει αυτός ο ιστότοπος έχουν ανέβει και όπως είπα έχει ήδη επαληθευτεί. Η πληρωμή μου εξακολουθεί να απορρίπτεται κάθε φορά και πάντα με κρατούν πίσω στην υποστήριξη πελατών. Έχω όλα τα στιγμιότυπα από τα ιστορικά συνομιλιών. Το τελευταίο άτομο στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι τα έγγραφά μου έγιναν δεκτά και ότι μπορώ να κάνω ανάληψη στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Όμως δεν γίνεται τίποτα. Χρειάζομαι επείγουσα βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
elmakhtari
πριν από 1 έτος

I'm sorry to say that, but you won't most likely get urgent help.

We allow all casinos 14 full days to take care of the player's KYC and withdrawal untill we step in. 🙁

Allow me a question: Have you tried to opt for a different payment option? I would certainly try that.



πριν από 3 εβδομάδες


Registered my account and used the bonuscode for second deposit. In finnish language it didn’t mention in any bonusterms that its for first deposit only. 

So I contacted support whats up why didn’t I recieve the bonusmoney. They put me wait for 30 minutes in chat until someone came to say that its for first deposit only. Well it didn’t mention anything at my language in terms that its for first deposit only, it only told that apply and deposit to get this bonus. 


file


Richardosfino
πριν από 3 εβδομάδες

To be honest, this could happen, and a lot of casinos mention in their rules that the English version of terms is superior to the other versions. Meaning only the English version applies. 🙁

Do you think you can find something like that?

In my opinion, it is quite a bad user experience, and the casino should set its platform accordingly to avoid similar issues. For example, upon adding the bonus code, a pop-up window notices the code's meant for first deposit only, which would be great.


πριν από 3 εβδομάδες

I think that sites should not use different languages at all if the information shown isn’t correctly told. For sure there should have been some sort of warning which tells that you are not eligible anymore for bonus terms.

In my opinion, the method in question is not in accordance with the law but misleading. In addition, when I asked afterwards if it was possible to retroactively get a bonus for the bonus of the second deposit, it didn't work. They delayed and instead offered 25x 0.1€ compensation, which I didn't even accept. Ridiculous buXXXhit from slothunter and the level of customer service was as if there were 15-year-olds working there. It felt like they were intentionally annoying the paying customer and taking up his time.

Richardosfino
πριν από 3 εβδομάδες

The English translation is, as I say, nearly always the "only one correct." As you can see, the ending was not very pleasant, so I hope you will use this knowledge to avoid possible problems in the future.

It's better to be prepared. Since it is natural to follow the law, you might believe that it would be helpful, but did your opinion really help you in this case? No, because of the casino rules.

It is awful to hear that the support is not performing its duties effectively; according to what you just stated, one should be well-prepared when the problem comes. Thank you very much for your observation and for the chance to address this uncommon "trap" that others may eventually fall into.

You probably do not intend to play there any longer, do not you?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα