Γεια σας, σίγουρα θα ήταν καλό να χρησιμοποιούσατε το κουμπί "απάντηση", γιατί θα αποφύγουμε τη σύγχυση στο μέλλον και θα ξέρουμε σε ποιον απαντάτε.
Ωστόσο, από εσάς έμαθα ότι είστε επαληθευμένοι, αυτή είναι η πρώτη σας ανάληψη και έχετε εκπληρώσει το μπόνους. Οπότε τώρα πρέπει απλώς να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η κατάσταση και πότε θα πάρετε τα χρήματά σας. Εάν υπάρχουν άλλα προβλήματα και το καζίνο συνεχίζει να λέει ότι πρέπει να περιμένετε και ότι όλα είναι ακόμα σε εξέλιξη ακόμη και μετά από 14 ημέρες αφότου έχετε κάνει την ανάληψη σας, ενημερώστε με και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστεί να κάνετε άλλα βήματα και θα πάρετε τα χρήματά σας. Καλή τύχη.
Hello, it would certainly be nice if you used the "reply" button because we'll avoid confusion in the future and we'll know who you're replying to.
However, I found out from you that you are verified, this is your first withdrawal and you have fulfilled the bonus. So now we just have to wait and see how this situation develops and when you will get your money. If there are any other problems and the casino just keeps saying that you have to wait and that everything is still in process even after 14 days after you have made your withdrawal, please let me know and we will try to help you.
Hopefully, you will not have to take any further steps and you will get your money. Good luck.
Κατανοητό. Συγγνώμη. Τώρα ξέρω πώς να απαντήσω 🤣
Understood. I'm sorry. Now I know how to answer 🤣
Alles klar. Tut mir leid. Jetzt weis ich wie es geht mit dem antworten 🤣
Ναι, μερικές φορές ρωτάω σε ζωντανή υποστήριξη, αλλά συνεχίζουν να δίνουν την ίδια απάντηση «το στείλαμε στο οικονομικό τμήμα»….
Yes sometimes I ask in live support but they keep giving the same answer " we sent this to the financial department " ….
Χμμ, και πόσο καιρό περιμένεις μέχρι τώρα; Καθώς οι διακοπές πλησιάζουν σιγά σιγά, θα έλεγα ότι μπορούμε και πάλι να περιμένουμε κάποιες καθυστερήσεις λόγω διακοπών, αργά ή γρήγορα, πολλά καζίνο δεν θα έχουν κόσμο να περισσέψουν.
Επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό συμβαίνει εδώ, αλλά ελπίζω ότι θα βελτιωθεί σύντομα.
Αν δεν κάνω λάθος, πριν από μια εβδομάδα περίπου, ήταν τέσσερις μέρες τότε. Τέλος πάντων, θα περιμένω λεπτομέρειες.
Hmm, and for how long have you been waiting so far? As the holidays are slowly approaching, I'd say we can again expect some delays due to vacations, sooner or later, many casinos won't have people to spare.
It repeats every year. I'm not sure whether this is the case here, but I hope it will improve soon.
If I'm not mistaken, a week or so ago, it was four days back then. Anyway, I'll wait for some details.
Υπάρχει κάποιος που έχει λάβει πληρωμή από το Slootz;
Is there anyone who has received a payout from Slootz?
Gibt es überhaupt eine Person die von Slootz eine Auszahlung erhalten hat ?
Είμαι σίγουρος ότι πολλοί παίκτες έχουν πληρωθεί. Απλώς εδώ συνήθως συναντάμε παίκτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Είναι μια τάση, υποθέτω.
Βρήκα δύο επιλυμένα παράπονα - χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα. Έτσι, τουλάχιστον μπορώ να επιβεβαιώσω τουλάχιστον μερικούς παίκτες.
Ας είμαστε πιο σοβαροί, αν είστε πεπεισμένοι ότι κάτι δεν πάει καλά και περιμένετε σχεδόν 14 ολόκληρες μέρες για να δείτε τα χρήματα, σας προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία μέσω της ιστοσελίδας μας.
Πώς σας ακούγεται αυτό;
I'm sure many players have been paid; it's just that we usually encounter players facing issues here.
It's a trend, I guess.
I found two resolved complaints - use this link if you are interested in learning more. So, at least I can confirm at least a few players.
Let's be more serious, if you are convinced that something is wrong and you have been waiting almost 14 full days to see the money, I recommend submitting a complaint through our website.
How does that sound to you?
Θα περιμένω μέχρι την Τετάρτη και θα τελειώσουν ακριβώς 2 εβδομάδες. 🙂
I'll wait until Wednesday then exactly 2 weeks will be over. 🙂
Ich warte noch bis Mittwoch dann sind genau 2 Wochen um. 🙂
Τόσο καιρό;
Ελπίζω πραγματικά η υπομονή σας να σας φέρει τα χρήματα νωρίτερα από όσο είναι απαραίτητο το παράπονο! 🤞🤞
Oh, that long?
I truly hope your patience brings you the money sooner than the complaint is necessary! 🤞🤞
περιμένω από το 12 10 2023 και δεν άκουσα τίποτα γι 'αυτό είναι ακόμα σε εκκρεμότητα
i wait since 12 10 2023, and i didnt hear anything about it its still on pending
Δεν έχετε σκεφτεί να κάνετε καταγγελία; Ξέρω ότι έγραψες πριν από δύο εβδομάδες ότι έχεις 4 μέρες για ανάληψη, οπότε νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κάνεις το επόμενο βήμα. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Μπορείτε να ξεκινήσετε ένα εδώ .
Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο;
Haven't you thought about filing a complaint? I know you wrote two weeks ago that you have 4 days to withdraw, so I think it's time to take the next step. Our team will try to help you.
Do you think it's worth it?
Προσπαθώ να κάνω μια καταγγελία εδώ όλη την ώρα, αλλά μετά την τελευταία ερώτηση δεν εμφανίζεται τίποτα με το κουμπί. Πίσω. Πώς μπορείτε όμως να τους βοηθήσετε; Βλέπω ότι γράφετε στο καζίνο για να συνομιλήσετε εδώ αλλά δεν απαντούν
I try to file a complaint here all the time, but after the last question nothing comes up with the button. Back. But how can you help them? I see that you write to the casino to chat here but they don't answer
Ich versuche die ganze Zeit hier eine Beschwerde einzureichen nur nach der letzten Frage kommt nichts mehr mit der Button. Zurück. Aber wie könnt ihr den helfen ? Ich sehe das sie das Casino anschreiben hier mit zu Chatten aber die melden sich ja nicht
Συγγνώμη. Μπορείτε ίσως να μοιραστείτε ένα στιγμιότυπο οθόνης; Προσπαθώ να καταλάβω το πρόβλημα με την υποβολή της καταγγελίας, αλλά θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κάποια βοήθεια εδώ.
Επίσης, είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν έχει προσπαθήσει να συνομιλήσει με το καζίνο. Δεν υπήρξε ποτέ εκπρόσωπος του καζίνο που προσέγγιζε ενεργά τους παίκτες εδώ στο φόρουμ. Από όσο μπορώ να δω. 🤷♀️
Τέλος πάντων, θα περιμένω για το στιγμιότυπο.
I'm sorry. Can you perhaps share a screenshot? I'm trying to figure out the problem with submitting the complaint, but I could use some help here.
Also, I'm quite sure no one has tried to chat with the casino; there was never a casino representative actively approaching players here on the forum. As far as I can see. 🤷♀️
Anyway, I'll wait for the screenshot.
Ναι, αυτό εννοώ, προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με το καζίνο αλλά δεν έρχονται σε επαφή, τότε δεν μπορείτε να βοηθήσετε ούτε εσείς, έτσι;
Yes, that's what I mean, they're trying to get in touch with the casino but they don't get in touch, then you can't help either, can you?
Ja das meine ich ja sie versuchen mit dem Casino in Kontakt zu treten aber die melden sich ja nicht dann könnt ihr ja auch nicht helfen oder ?
Δεν μπορεί να διαρκεί τόσο πολύ μια πληρωμή. Εννοώ, εντάξει, φυσικά, όχι 2-3 μέρες, αλλά κάτι πρέπει να γίνει μετά από 2 εβδομάδες το αργότερο. Δεν νομίζω ότι θα φτάσουν ποτέ τα χρήματα. Γι' αυτό δεν θα συνιστούσα αυτό το καζίνο
It can't be that a payout takes that long. I mean, of course, okay, not 2-3 days, but something has to happen after 2 weeks at the latest. I don't think the money will ever reach me. That's why I wouldn't recommend this casino
Es kann ja nicht sein das eine Auszahlung so lange dauert ich meine klar ok natürlich nicht 2-3 Tage aber nach spätestens 2 Wochen muss doch was geschehen. Ich glaube nicht das das Geld jemals bei mir ankommen wird. Deswegen würde ich dieses Casino nicht empfehlen
Ναι, αυτό εννοώ, προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με το καζίνο αλλά δεν έρχονται σε επαφή, τότε δεν μπορείτε να βοηθήσετε ούτε εσείς, έτσι;
Yes, that's what I mean, they're trying to get in touch with the casino but they don't get in touch, then you can't help either, can you?
Ja das meine ich ja sie versuchen mit dem Casino in Kontakt zu treten aber die melden sich ja nicht dann könnt ihr ja auch nicht helfen oder ?
Βλέπω τώρα ότι μιλάς για ανοιχτές καταγγελίες. Λοιπόν, ακούγεται ότι το καζίνο δεν ενδιαφέρεται πολύ.
Από την άλλη πλευρά, περισσότερα παράπονα αγνοούνται, με αποτέλεσμα υψηλότερες κυρώσεις για το καζίνο. Επομένως, είμαι πεπεισμένος ότι όλα τα παράπονα έχουν σημασία, ακόμα κι αν οι πιθανότητες είναι μικρές.
Φυσικά, ο κύριος σκοπός των καταγγελιών είναι η υποστήριξη των παικτών, ωστόσο υπάρχουν ακόμα άλλες πτυχές που αξίζει να εξεταστούν.
I see now that you are talking about open complaints. Well, it sounds like the casino does not care much.
On the other hand, more complaints are ignored, resulting in higher penalties for the casino. Thus, I'm convinced all complaints matter, even if the chances are low.
Of course, the main purpose of the complaints is to support players, yet there are still other aspects worth considering.
Λοιπόν, έχω μπερδευτεί, γιατί αυτό δεν είναι το έντυπο καταγγελίας που υποτίθεται ότι πρέπει να υποβάλετε.
Μου φαίνεται σαν υποσέλιδο.
Το δοκίμασα μόλις τώρα και έφτασα σε αυτό το σημείο αν προσθέσω "Ναι, το πρόβλημά μου επιλύθηκε".
Πρέπει να επιλέξετε το αντίθετο. το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Μπορείτε να το δοκιμάσετε τώρα;
Well, I'm confused, because this is not the complaint form you are supposed to submit.
It seems like a footer to me.
I tried that just now, and I got to this point if I add "Yes, my issue has been resolved."
You must choose the opposite; the problem still exists. Can you try it now?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.