ΦόρουμΚαζίνοSlootz Casino - γενική συζήτηση

Slootz Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Youssf
|
16869 προβολές 135 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Όχι, αυτή ήταν η πρώτη μου πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Ναι, εφάρμοσα το μπόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hello, it would certainly be nice if you used the "reply" button because we'll avoid confusion in the future and we'll know who you're replying to. 

However, I found out from you that you are verified, this is your first withdrawal and you have fulfilled the bonus. So now we just have to wait and see how this situation develops and when you will get your money. If there are any other problems and the casino just keeps saying that you have to wait and that everything is still in process even after 14 days after you have made your withdrawal, please let me know and we will try to help you. 

Hopefully, you will not have to take any further steps and you will get your money. Good luck. 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Κατανοητό. Συγγνώμη. Τώρα ξέρω πώς να απαντήσω 🤣

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

im still waiting also

πριν από 11 μήνες

Are you also communicating with the casino about your withdrawal or are you just waiting and nothing has happened yet ? 

πριν από 11 μήνες

Κατανοητό. Συγγνώμη. Τώρα ξέρω πώς να απαντήσω 🤣

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

No problems at all, that was more of a tip than an accusation. 😀

Jaro
πριν από 11 μήνες

Yes sometimes I ask in live support but they keep giving the same answer " we sent this to the financial department " ….

Rtbonehs
πριν από 11 μήνες

Hmm, and for how long have you been waiting so far? As the holidays are slowly approaching, I'd say we can again expect some delays due to vacations, sooner or later, many casinos won't have people to spare.

It repeats every year. I'm not sure whether this is the case here, but I hope it will improve soon.

If I'm not mistaken, a week or so ago, it was four days back then. Anyway, I'll wait for some details.

Radka
πριν από 11 μήνες

Υπάρχει κάποιος που έχει λάβει πληρωμή από το Slootz;

Αυτόματη μετάφραση:
ralinho
πριν από 11 μήνες

I'm sure many players have been paid; it's just that we usually encounter players facing issues here.

It's a trend, I guess.

I found two resolved complaints - use this link if you are interested in learning more. So, at least I can confirm at least a few players.

Let's be more serious, if you are convinced that something is wrong and you have been waiting almost 14 full days to see the money, I recommend submitting a complaint through our website.

How does that sound to you?


Radka
πριν από 11 μήνες

Θα περιμένω μέχρι την Τετάρτη και θα τελειώσουν ακριβώς 2 εβδομάδες. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
ralinho
πριν από 11 μήνες

Oh, that long?

I truly hope your patience brings you the money sooner than the complaint is necessary! 🤞🤞

Radka
πριν από 11 μήνες

i wait since 12 10 2023, and i didnt hear anything about it its still on pending

Rtbonehs
πριν από 11 μήνες

Haven't you thought about filing a complaint? I know you wrote two weeks ago that you have 4 days to withdraw, so I think it's time to take the next step. Our team will try to help you. 

You can start one here

Do you think it's worth it? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Προσπαθώ να κάνω μια καταγγελία εδώ όλη την ώρα, αλλά μετά την τελευταία ερώτηση δεν εμφανίζεται τίποτα με το κουμπί. Πίσω. Πώς μπορείτε όμως να τους βοηθήσετε; Βλέπω ότι γράφετε στο καζίνο για να συνομιλήσετε εδώ αλλά δεν απαντούν

Αυτόματη μετάφραση:
ralinho
πριν από 11 μήνες

I'm sorry. Can you perhaps share a screenshot? I'm trying to figure out the problem with submitting the complaint, but I could use some help here.

Also, I'm quite sure no one has tried to chat with the casino; there was never a casino representative actively approaching players here on the forum. As far as I can see. 🤷‍♀️

Anyway, I'll wait for the screenshot.

Radka
πριν από 11 μήνες

Ναι, αυτό εννοώ, προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με το καζίνο αλλά δεν έρχονται σε επαφή, τότε δεν μπορείτε να βοηθήσετε ούτε εσείς, έτσι;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 11 μήνες

file

Radka
πριν από 11 μήνες

Δεν μπορεί να διαρκεί τόσο πολύ μια πληρωμή. Εννοώ, εντάξει, φυσικά, όχι 2-3 μέρες, αλλά κάτι πρέπει να γίνει μετά από 2 εβδομάδες το αργότερο. Δεν νομίζω ότι θα φτάσουν ποτέ τα χρήματα. Γι' αυτό δεν θα συνιστούσα αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Ναι, αυτό εννοώ, προσπαθούν να έρθουν σε επαφή με το καζίνο αλλά δεν έρχονται σε επαφή, τότε δεν μπορείτε να βοηθήσετε ούτε εσείς, έτσι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I see now that you are talking about open complaints. Well, it sounds like the casino does not care much.

On the other hand, more complaints are ignored, resulting in higher penalties for the casino. Thus, I'm convinced all complaints matter, even if the chances are low.

Of course, the main purpose of the complaints is to support players, yet there are still other aspects worth considering.

πριν από 11 μήνες

file

πριν από 11 μήνες

Well, I'm confused, because this is not the complaint form you are supposed to submit.


It seems like a footer to me.


I tried that just now, and I got to this point if I add "Yes, my issue has been resolved." 


You must choose the opposite; the problem still exists. Can you try it now?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα