Στην πραγματικότητα, λίγο-πολύ έχω χάσει κάθε ελπίδα για αυτό, φαίνεται ότι ξεφεύγουν αγνοώντας κάθε ερώτηση και αλληλογραφία.
Είναι φυσικά απίστευτο που το κάνουν, και σίγουρα δεν είναι καθόλου καλό για το σύνολο των επιχειρήσεων καζίνο και για όλα τα τίμια καζίνο εκεί έξω.
«Ένα σάπιο μήλο μπορεί να καταστρέψει ολόκληρο το καλάθι».
Ελπίζω με αυτές τις πληροφορίες να βάλω τους Scatters στη μαύρη λίστα και με αυτό να σώσω άλλους ανθρώπους από το να παίξουν εκεί και να αντιμετωπίσουν την ίδια απόλυτη σιωπή εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.
I have in fact more or less lost all hope about it, seems they getting away by just ignore every single question and mail.
It’s of course unbelievable that they do, and it’s for sure not good at all for the total casino- business and towards all honest casinos out there.
"One rotten apple can destroy the whole basket".
My hope with this information is to get Scatters blacklisted and by that saving other people from playing there and face same totally silence if some problem rises.