Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοScatters Casino - γενική συζήτηση

Scatters Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Radka
|
3.774 προβολές 29 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος

I have in fact more or less lost all hope about it, seems they getting away by just ignore every single question and mail.

It’s of course unbelievable that they do, and it’s for sure not good at all for the total casino- business and towards all honest casinos out there.

"One rotten apple can destroy the whole basket".

My hope with this information is to get Scatters blacklisted and by that saving other people from playing there and face same totally silence if some problem rises.

janne22maj
πριν από 1 έτος

Yes, I understand. You're welcome, I think everyone would be happy if someone would take the time to talk to them, especially in a situation like this. The fact that they don't give you a straight answer speaks for itself, I'd say. 

As for the complaint, yes, since it's been a long time, it hasn't been possible.

However, your experience will hopefully show all players that they should be careful, and even though you've done it, your posts will at least maybe keep other players from depositing here. I know it's a small compensation for what you've been through, but believe me, your words may be more noble than you think. 

Nevertheless, I firmly believe that you won't come across anything like this again and you will have only good experiences in the future. I wish you good luck. ☘️

πριν από 1 έτος

Thanks a million for your reply and nice words. Can you Jaro by the way help me and explain how the process are and whom decide to blacklisting a casino on your side? Are there someone special person I should explain this to or do they whom decide about that reading our conversation? A casino whom not answer at all on a valid claim on euro 59.600 should in my book anyway be blacklisted for sure.

Kind regards/ Jan Kristianssson

janne22maj
πριν από 1 έτος

You're welcome and I'm happy to help with words at least.

As for the blacklist, a week ago I discussed this with my colleague and I learned that we do not blacklist casinos, but only look for relevant blacklists and whether the casino is not placed on them, so there will probably be no more help from our side, which is quite unfortunate for me. 😥

So I hope I answered your question.

πριν από 7 μήνες

Το scatter δεν πληρώνει το κέρδος μου των 90 ευρώ, κατηγορεί έναν τρίτο, οπότε μετά από 14 ημέρες λαμβάνω ένα email ότι τα χρήματα πρέπει να επιστρέψουν στον λογαριασμό του παιχνιδιού, αλλά δεν υπάρχει ούτε εκεί. έγραψα μέσω email και μίλησε με την υποστήριξη, αλλά δεν υπάρχουν πραγματικές απαντήσεις γιατί δεν έφτασαν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. λογαριασμός ή έγγραφο εγκρίθηκε και η ανάληψη εγκρίθηκε..ρώτησε ποιο ήταν το πρόβλημα, όταν έχουν τραπεζικό λογαριασμό όχι κλπ. όταν κάνετε μια κατάθεση, αλλά δεν πήρατε απάντηση ούτε σε αυτό..θα πρέπει να είναι εύκολο να στείλετε το κέρδος στο ίδιο . και τώρα πρέπει να περιμένω γιατί πρέπει να πιστώσουν χειροκίνητα τα χρήματα στον λογαριασμό του παιχνιδιού, θα πρέπει να συμβεί αμέσως... περίεργο που επιτρέπεται να συνεχίσει ένα καζίνο με τόσα παράπονα για αναλήψεις που δεν έχουν έρθει, είχα διαβάσει τις κριτικές Ποτέ δεν θα είχα καταθέσει και παίξει σε αυτό το καζίνο απάτης. Καταλάβετε ότι πιθανότατα δεν θα πάρετε ποτέ χρήματα, δυστυχώς.

Αυτόματη μετάφραση:
hedda55
πριν από 7 μήνες

Hello, I'm sorry to hear that you are having trouble with your casino withdrawal. 

However, as I read you are waiting over 2 weeks to receive it and that is exactly the time we give casinos to sort out everything that is necessary in the process and send you the funds. If that still hasn't happened, I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you and we will see what we can do. 

You can open it here on this link. ⬅️

However, you still don't have the credit money and the casino hasn't told you how long it should take for this to happen ? 

If you have an update I will be here.

πριν από 7 μήνες

Προσπάθησα να γράψω ένα παράπονο, αλλά δεν μπορώ να γράψω στο ίδιο το πλαίσιο πληροφοριών;; ακομα δεν λεφτα ουτε στον τραπεζικο λογαριασμο ουτε στον λογαριασμο του παιχνιδιου, απλα γραφουν οτι εχει μεινει σε αλλο πρακτορειο, και οτι πρεπει να κανω υπομονη και να περιμενω, ....μαλλον δεν θα παρω λεφτα απο αυτη την εταιρια απατη scatter καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
hedda55
πριν από 7 μήνες

Hmm, could you send me some screenshot of what it shows you when you enter a complaint ? Maybe I would recommend deleting cookies or using a different device or browser to start with. If you are using a VPN or have one, maybe try changing the country, that was another suggestion I sent yesterday to a player who had a similar problem. 

If none of this works, let me know. 

Of course, as for your situation, I'm sorry, and if all you have to do is be patient, then somehow that information wouldn't help me either. However, in this case we probably can't do more than wait for more details. 😕

πριν από 6 μήνες

μου βγήκε, όταν έγραψα ότι σου παρέδωσα τα λεφτά έφτασαν σε 2 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
hedda55
πριν από 6 μήνες

So that makes me pleased, in the end it was only necessary to be patient, wasn't it ? Are you still playing here or not ? 😉

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα