ΦόρουμΚαζίνοScatters Casino - γενική συζήτηση

Scatters Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 8 μήνες από Radka
|
1553 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

I have in fact more or less lost all hope about it, seems they getting away by just ignore every single question and mail.

It’s of course unbelievable that they do, and it’s for sure not good at all for the total casino- business and towards all honest casinos out there.

"One rotten apple can destroy the whole basket".

My hope with this information is to get Scatters blacklisted and by that saving other people from playing there and face same totally silence if some problem rises.

janne22maj
πριν από 6 μήνες

Yes, I understand. You're welcome, I think everyone would be happy if someone would take the time to talk to them, especially in a situation like this. The fact that they don't give you a straight answer speaks for itself, I'd say. 

As for the complaint, yes, since it's been a long time, it hasn't been possible.

However, your experience will hopefully show all players that they should be careful, and even though you've done it, your posts will at least maybe keep other players from depositing here. I know it's a small compensation for what you've been through, but believe me, your words may be more noble than you think. 

Nevertheless, I firmly believe that you won't come across anything like this again and you will have only good experiences in the future. I wish you good luck. ☘️

πριν από 6 μήνες

Thanks a million for your reply and nice words. Can you Jaro by the way help me and explain how the process are and whom decide to blacklisting a casino on your side? Are there someone special person I should explain this to or do they whom decide about that reading our conversation? A casino whom not answer at all on a valid claim on euro 59.600 should in my book anyway be blacklisted for sure.

Kind regards/ Jan Kristianssson

janne22maj
πριν από 6 μήνες

You're welcome and I'm happy to help with words at least.

As for the blacklist, a week ago I discussed this with my colleague and I learned that we do not blacklist casinos, but only look for relevant blacklists and whether the casino is not placed on them, so there will probably be no more help from our side, which is quite unfortunate for me. 😥

So I hope I answered your question.

πριν από 1 ώρα

Το scatter δεν πληρώνει το κέρδος μου των 90 ευρώ, κατηγορεί έναν τρίτο, οπότε μετά από 14 ημέρες λαμβάνω ένα email ότι τα χρήματα πρέπει να επιστρέψουν στον λογαριασμό του παιχνιδιού, αλλά δεν υπάρχει ούτε εκεί. έγραψα μέσω email και μίλησε με την υποστήριξη, αλλά δεν υπάρχουν πραγματικές απαντήσεις γιατί δεν έφτασαν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. λογαριασμός ή έγγραφο εγκρίθηκε και η ανάληψη εγκρίθηκε..ρώτησε ποιο ήταν το πρόβλημα, όταν έχουν τραπεζικό λογαριασμό όχι κλπ. όταν κάνετε μια κατάθεση, αλλά δεν πήρατε απάντηση ούτε σε αυτό..θα πρέπει να είναι εύκολο να στείλετε το κέρδος στο ίδιο . και τώρα πρέπει να περιμένω γιατί πρέπει να πιστώσουν χειροκίνητα τα χρήματα στον λογαριασμό του παιχνιδιού, θα πρέπει να συμβεί αμέσως... περίεργο που επιτρέπεται να συνεχίσει ένα καζίνο με τόσα παράπονα για αναλήψεις που δεν έχουν έρθει, είχα διαβάσει τις κριτικές Ποτέ δεν θα είχα καταθέσει και παίξει σε αυτό το καζίνο απάτης. Καταλάβετε ότι πιθανότατα δεν θα πάρετε ποτέ χρήματα, δυστυχώς.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα